XXL Nutrition

Help! geen afstudeerplek

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
He guys, ik ga begin feb. afstuderen alleen ik heb nog geen plek gevonden. Wie weet nog een afstudeerplek. Liefst omgeving rotterdam voor CE-student. bijv. een marktonderzoek doen...

Karma voor iedereen die hier iets nuttigs post ;)
 
ja dat is klote joh. ik heb ook op het laatste moment voor mijn meissie nog iets geregeld.

Hier in omgeving nijmegen is ook amper iets te vinden. Van de 50 mensen bij mijn vriendin in de klas die moeten afstuderen, heeft de helft nog maar iets.

Als het goed is, heeft je afstudeercoordinator een aantal opdrachten verzameld door het jaar heen (dat is immers zijn vak) en zit er iets tussen voor je. Ga daar eens informeren.

Verder kan je op afstuderen.pagina.nl kijken maar echt veel is daar niet te vinden in regio nijmegen (misschien is omgeving randstad wat meer)

alvast bedankt voor de karma :D

Ps.: marktonderzoek is niet echt een afstudeerniveau he ;) bij mijn school (hoge school Arnhem en Nijmegen) wordt dat gezien als 3e jaars niveau en wordt meteen afgekeurd.
 
bij ons wordt dat wel gezien als een afstudeerplek. maar ja, onze school staat ook niet bepaald hoog aangeschreven :p
karma is onderweg :)
 
medebodybuilders, I NEED HELP PLEASE :(
 
Pumpin' zei:
ja dat is klote joh. ik heb ook op het laatste moment voor mijn meissie nog iets geregeld.

Hier in omgeving nijmegen is ook amper iets te vinden. Van de 50 mensen bij mijn vriendin in de klas die moeten afstuderen, heeft de helft nog maar iets.

Als het goed is, heeft je afstudeercoordinator een aantal opdrachten verzameld door het jaar heen (dat is immers zijn vak) en zit er iets tussen voor je. Ga daar eens informeren.

Verder kan je op afstuderen.pagina.nl kijken maar echt veel is daar niet te vinden in regio nijmegen (misschien is omgeving randstad wat meer)

alvast bedankt voor de karma :D

Ps.: marktonderzoek is niet echt een afstudeerniveau he ;) bij mijn school (hoge school Arnhem en Nijmegen) wordt dat gezien als 3e jaars niveau en wordt meteen afgekeurd.

idd zit nu in de derde das meer onderzoeksniveau.

maar zou eens kijken bij de overheid daar zijn meestal veel stage plaatsen.

Loop nu zelf ook stage bij de overheid in zaandam en hier lopen wel 4 of 5 stagaires rond op 1 afdeling misschien is dat een mogelijkheid in de omgeving r'dam.

laterss :)
 
heb je die plek via een internetsite ontdenkt of via een andere manier?
 
ja via internet was op de site van de gemeente zaanstad wat aan het opzoeken en toen zag ik de stageplek staan.

je kan ook bellen naar het gemeentehuis ofzoiets. :)
 
bedankt voor je hulp. karma is onderweg! Andere mensen nog concretere adviezen. Karma voor goede post
 
niks te danken was een kleine moeite


thanks for die karma
 
Back
Naar boven