Fitness Seller

Help geen verbetering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_163931

Cool Novice
Lid geworden
6 okt 2017
Berichten
61
Waardering
1
Lengte
1m75
Ik ben nu 5 weken aan t trainen. 2 x in de week onderlichaam en 2 x in de week bovenlichaam.

Mn onderlichaam merk ik langzaam een verschil. Kan meer gewicht tillen.
Maar mn bovenlichaam.. kan niet eens 1 kilo meer tillen. Ook voel ik t niet branden wat ik wel voel bij mn onderlichaam. Snap er niks van. Oefeningen doe ik goed uitvoeren. Al lichter gewicht gepakt. Moet zeggen dat ik het nu wel ietsje voel branden maar niet genoeg.

Heb t aan een fitness instructeur gevraagd en die vertelde mij dat ik meer reps moest doen. Maar ik wil juist trainen voor spiermassa, geen uithoudingsvermogen..

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Eten doe ik wel goed.
Zat misschien aan te denken dat andere spiergroepen t overnemen. Maar als ik dan nog een lichter gewicht pak.. dan heb ik maar 2 kilo ofzo..

Het enigste wat ik echt goed voel branden zijn mn onderarmen.
 
Laatst bewerkt:
wat is je doel.
Aankomen/afvallen?

Post je voeding eens met macro's erbij (dus kcal en ekv in grammen en je onderhoud).

Post je trainingsschema eens.
 
Hier mn schema. En ik eet 50 procent koolhydratebn. 25 procent eiwitten en 25 procent vett3n en 2100 kcal.

Mn onderlichaam groeit wel.

Zou t niet te maken hebben dat ik lichter gewicht moet pakken? Maar als ik dan naar andere mensen kijken die hebben er zoveel moeite mee om zon ding op te tillen.. en dan kom ik daar aan..

Ik wil aankomen in spiermassa

1509474167894464694421.jpg
 
Dankje maar aan mn voeding ligt t niet.
Het ligt aan je training sws. Gwn 5x5 gaan doen. Dumbell dit dat. Pak die barbell en leer squatten benchen deadliften en rowen.
 
Ook voel ik t niet branden wat ik wel voel bij mn onderlichaam. Snap er niks van. Oefeningen doe ik goed uitvoeren. Al lichter gewicht gepakt. Moet zeggen dat ik het nu wel ietsje voel branden maar niet genoeg.
Waarom wil je het voelen 'branden', en welk effect denk je dat dit heeft?

Wil je ook eens je hele schema posten. Heb de indruk dat het niet optimaal is.
 
Spierpijn is geen indicatie voor progressie. "Branden"
 
Back
Naar boven