AndroidHealthClinic

[help] gespierder worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Master

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2003
Berichten
4
Waardering
0
Hallo,
Ik heb ergens gelezen dat het de groei stopt als je al op je 15 gaat trainen voor een gespierder lcihaam is dat echt zo?
Want ik zou graag een mooi borstkas hebben maareuh heeft iemand tips wat ik moet doen e.d?

gr tim
 
rope skipping is goed vo je conditie, grote borstkas zul je er imo niet van krijgen.
Ik heb ook keihard getraind toen ik 15 was (en ervoor, maar dan zonder gewichten), ben nu 1,83.
ohw ja grote borstkas krijg je niet zomaar: jankend onder barbell vandaan komen, goed slapen en goed eten! (met grote borstkas bedoel ik overigens: groot en sterk lichaam, voor alleen je borstkas moet je even naar: www.hoewordikeenfukkinbeachboy.nl)
succes kerel!
 
The Master zei:
Hallo,
Ik heb ergens gelezen dat het de groei stopt als je al op je 15 gaat trainen voor een gespierder lcihaam is dat echt zo?
Want ik zou graag een mooi borstkas hebben maareuh heeft iemand tips wat ik moet doen e.d?

gr tim


zever, kben het levende bewijs. Ben hard beginnen trainen toen ik net 15 was en ben nu 1m85 dus ...
gewoon traine
 
Suicide Sid zei:
De url doet het niet bij mij ???

:D


wees gelukkig! werkt nl. alleen bij mensen die alleen borst en biceps trainen :D
 
Want ik zou graag een mooi borstkas hebben maareuh heeft iemand tips wat ik moet doen e.d?
Wat moet je in godsnaam met alleen een mooie borstkas? Je wil toch helemaal een goed lichaam hebben?

En wat je moet doen, is in het kort:
Keihard trainen, goed eten en uitrusten. That's it.
Spit het forum rustig door en zorg voor flink wat informatie... en ga ervoor!!!

Saint


Hmmmm... ik zie dat je nog steeds online bent! Je hoort nu in de gym te zitten of achter de eettafel. Wegwezen hier dus!!!!!
 
Ik ben op m'n 15e begonnen met trainen en ben 1.94 meter ;)

En onthoud, train altijd alles, dus ook benen :) Lees veel door op dit forum en je zal vanzelf meer leren over het ontwikkelen van een goede fysiek.
 
Ik zou deze "The Master" lekker door de stront laten zakken als ik jullie was:

Hij heeft Arms (toch een van de top-fysieken op dit forum) een 1 gegeven:

[Link niet meer beschikbaar]
 
DutchVince zei:
Ik zou deze "The Master" lekker door de stront laten zakken als ik jullie was:

Hij heeft Arms (toch een van de top-fysieken op dit forum) een 1 gegeven:

[Link niet meer beschikbaar]

Haha. Wat een idioot. Waarschijnlijk dacht hih: "Hij is veel te gespierd. Is echt niet meer mooi".

On-topic: Lees gewoon alles goed op het forum, traind hard, eet goed en rust veel.
 
ik vind het lelijk zo overbespierd noem ik dat.. ieder zen mening
 
Scherp Vincent

Iem. die met deze insteek (ff mooi borstkassie voor de zomer) gaat trainen zal bij voorbaat al niet ver komen. Maar dat wil hij ook helemaal niet, zoals ie opmerkt.
Ik zou gewoon lekker gaan fitnessen, schemaatje voor je laten maken in de sportschool en lekker paar keer per week met je vriendjes gaan fitnessen. Zul je best wel wat resultaat zien na een half jaartje als je geen extreme ecto bent.
 
De Master gaf mij ook een 2 zonder er een reden bij te geven.
Wanneer plaats jij je foto? Kunnen we ook even onze cijfertjes geven!
Je bent wel motiverend bezig hoor The Master.
Arms een 1. Ik zou jou echt wel eens willen zien!!!!!!
 
The Master zei:
ik vind het lelijk zo overbespierd noem ik dat.. ieder zen mening


Sterf kneus!!! Die gozer verdient alleen al een 10 voor de inzet en prestatie! Als je het niet mooi vind, geef dan helemaal geen cijfer. Suc6 BiatchBoy.... met wegwaaien.....!
 
The Master zei:
ik vind het lelijk zo overbespierd noem ik dat.. ieder zen mening

Dit forum heet dutchbodybuilding.com...

zegt dat je iets?
 
Voordat het een flame thread wordt, locked. The Master, een 1 geven is trouwens onzinnig. Het blijft een kwestie van smaak maar respecteer wel de inspanning die tot zo'n fysiek leid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven