MuscleMeat

Help, haarverlies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeldaza

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2018
Berichten
147
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
75kg
Ik heb sinds een paar jaar last van haarverlies, en inmiddels begint het wel heel erg kaal te worden op mijn hoofd. Ik ben er echt niet blij mee zoals je zal begrijpen.. Ik ben nu 23 dus dit is wel heel erg vroeg..

Ik zit zelf te denken om een haar transplantatie te doen, of weten jullie misschien nog andere (goedkopere) methodes?

Of nog belangrijker, hebben jullie zelf ervaring, of kennen jullie mensen. Ik zou dan graag hun methode willen weten en hun ervaring daarmee.

Je zal me er heel erg mee helpen, alvast bedankt!
 
Stoppen met kuren.
Collega van me had hetzelfde en heeft een haartransplantatie laten uitvoeren, is 'm goed bevallen. Verder kan ik je helaas niet helpen.
 
Stoppen met kuren.
Collega van me had hetzelfde en heeft een haartransplantatie laten uitvoeren, is 'm goed bevallen. Verder kan ik je helaas niet helpen.
Ik kuur niet, mijn haar uitval gaat gewoon natuurlijk.. Ik doe sws nog maar 1,5 jaar aan bodybuilding en sinds 3 jaar merk ik dat het al lichter op mijn hoofd wordt.

Nu is het moment echt dat er wat moet gebeuren, want het lijkt gewoon nergens meer na.
 
Gewoon accepteren of een haar transplantatie. Er bestaat geen wondermiddel..
 
Heb het zelf ook, ben 22. Ik neem nu iets meer dan 4 maanden finasteride en haaruitval is volledig gestopt. Finasteride/dutasteride is een must, en als je je haar nog wil redden raad ik je aan hiermee onmiddellijk te starten. Bekijk voor een jaar wat dit voor je doet, en dan kan je nog andere behandelingen toevoegen. Beter had wel geweest dat je hiermee was gestart toen je voor het eerst merkte dat je kaal werd, dan had je nu hoogstwaarschijnlijk nog veel haar. Maar het is daarom nog niet hopeloos.
Zou geen haartransplantatie aanraden op jouw ( en mijn) leeftijd. Omdat je sowieso nog verder kaal gaat worden en onvoldoende haar zal hebben om nog te transplanteren, en je wil niet met een halve kop met haar rondlopen.
Als je nog meer informatie wil, mag je mij altijd contacteren in PM.
 
Back
Naar boven