XXL Nutrition

Help Help Help, ik wil zwaarder worden !!!

Bezoekers in dit topic

scorpio1

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2008
Berichten
16
Waardering
0
Ik ben 29 jaar weeg 83 kg en ben 179 lang.

Ik ben nu weer begonnen met trainen.
Ik train nu ongeveer 5 tot 6 keer per week. De meesten vinden mij ook heel sterk ( bijvoorbeeld 160 kg bankdrukken). Mijn vetpercentage heb ik laten meten en die kwam op ongeveer 14% uit. Ik ben best droog maar wil groter worden.
Ik train al vanaf 2000 maar dan met tussenstops. De laatste 2 jaar weer heel actief bezig.
ik wil graag zwaarder en groter worden.
Je kan natuurlijk mij vertellen om nog meer te gaan eten.
Ik eet al zo ongeveer 4 5 keer per dag en dan ook nog eens heel goed. Rijst, pasta, kwark, vlees, melk, shakes, amino pillen enz enz....

Ik denk zelf dat ik een hoge verbranding heb, maar daar moet natuurlijk ook een oplossing voor zijn...

Heb er zelfs over nagedacht om te kuren, maar hiermee los ik voor mezelf ook niks op..

Ik weet niet of er meer mensen zijn die het zelfde probleem hebben...

wil iemand mij helpen of zeggen wat ik beter kan doen ??
Alvast bedankt Scorpio...
 
Ik ben 29 jaar weeg 83 kg en ben 179 lang.

Ik ben nu weer begonnen met trainen.
Ik train nu ongeveer 5 tot 6 keer per week. De meesten vinden mij ook heel sterk ( bijvoorbeeld 160 kg bankdrukken). Mijn vetpercentage heb ik laten meten en die kwam op ongeveer 14% uit. Ik ben best droog maar wil groter worden.
Ik train al vanaf 2000 maar dan met tussenstops. De laatste 2 jaar weer heel actief bezig.
ik wil graag zwaarder en groter worden.
Je kan natuurlijk mij vertellen om nog meer te gaan eten.
Ik eet al zo ongeveer 4 5 keer per dag en dan ook nog eens heel goed. Rijst, pasta, kwark, vlees, melk, shakes, amino pillen enz enz....

Ik denk zelf dat ik een hoge verbranding heb, maar daar moet natuurlijk ook een oplossing voor zijn...

Heb er zelfs over nagedacht om te kuren, maar hiermee los ik voor mezelf ook niks op..

Ik weet niet of er meer mensen zijn die het zelfde probleem hebben...

wil iemand mij helpen of zeggen wat ik beter kan doen ??
Alvast bedankt Scorpio...

je zegt dat je 4 a 5 keer per dag eet, maar dat moet minimaal 6 zijn. Dus lekker meer eten, en je kan eventueel een weightgainer proberen
 
minimaal 6????

en stel dat dat na een paar maanden ook niks word???

want ik zit al jaren met dit probleem....
 
minimaal 6????

en stel dat dat na een paar maanden ook niks word???

want ik zit al jaren met dit probleem....

Lees even de sticky's door en maak een eetschema, dan wordt er hier wel commentaar op gegeven.
Maar je drukt bijna 2x je lichaamsgewicht, dat is zeer netjes. Ik weet niet of je creatine gebruikt? Dit helpt vaak ook met groeien
 
betreft me eetschema:

gelukkig houd me vriendin rekening met me en is niet vies van koken..
ze bereid goede eten voor (samen naar dvds van bodybuilders gekeken).

Creatine heb ik thuis liggen maar gebruik ze niet. neem meestal weigtgainer als shake..
waarom weet ik ook effe niet...

Nogmaals ik hoor dat ik sterk ben. op vrijwel ieder spiergroep, alleen word jammer genoeg niet groter en zwaarder... snik snotter....
 
Trouwens ik wil alvast iedereen vriendelijk bedanken dat ze met een adviezen komen.....
 
zoals jaspera al zij, komt eer met een eetschema.
 
je wilt zwaarder worden je weegt in de 80 kilo en je wilt zwaarder worden .
Volgens mij wil je gespierder worden en dat wordt je alleen door te trainen .

NU, Uw drie hoofdmaaltijden nemen en drie tussendoortjes die uit eiwitshakes bestaan dat is voldoende .
je moet niet denken omdat sommige 10 kilo per maand kunnen afvallen , dat jij er 10 per maand kan bijkomen , das dromen . hooguit 10 a 12 kilo per jaar is al meer als genoeg en je kan je lichaam niet dwingen oftewel de groffe middelen nemen !!!!!!!!!!!!!!
 
Het beste kun je je nagels laten groeien en je haar ook. Dat scheelt zo een paar gram. Maar als je op een gegeven moment je lichaam zo getraint hebt dat je niet meer hoeft te schijten dan gaat het pas echt hard.
 
ik kom ook nauwelijks aan maar ik gebruik nu weightgainer
maar moet je nou die weightgainer en Whey samengebruiken, de whey na het sporten en weightgainer op een ander tijdstip?
of kan je ook gewoon alleen weightgainer gebruiken, anders wordt het een beetje een duur grapje.
alvast bedankt


ff zoeken en je vind het zo...

Gebruik Weight Gainer als aanvulling op je dagelijkse voeding. Meng 2 a 3 volle maatscheppen Weight Gainer (70-105gram) met 400ml melk of water. Neem 1 tot 3 shakes per dag, afhankelijk van je gewicht en trainingsdoel. Weight Gainer lost prima op in een shakebeker.

Weight Gainer is uitstekend te combineren met Whey Protein Instant en Protein80.
 
dus ff samengevat!
POST je eetschema!!!
 
extreem weinig eten.

160 bankdrukken lijkt me ook vrij ongeloofwaardig.
 
excuus, dacht dat jij de topicstarter was.

in jou geval, die weightgainer heeft weinig zin als je zo weinig eet overdag.
 
ik vraag me af in hoeverre we jou serieus moeten nemen.

als et echt is zou ik es beginnen met andere oefeningen als alleen de bench, wat meer eten, en nog wat meer eten.
 
Nu ik kwam ook moelijk bij, heb een weightgainer gebruikt en ben meer als 15 kg aangekomen in nog geen jaar tijd. Nuik zat ervoor wel onder mijn gewicht, maar toch.
 
Back
Naar boven