MuscleMeat

help. hen jullie mening nodig want ik weet het nie meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

cezqke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
30
Waardering
0
om een lang verhaal kort te maken
5maand terug heeft mijn vriendin mij gedumpt
de reden was da ze nie meer verliefd was maar ze zag me wel nog altijd doodgraag
ik de eerste maand alles proberen om dat goed te maken
maar tevergeefs
een week later hoor ik das ze met een mega wost vrijt
dus laat ik niets meer weten tot dak mij nie meer kon houd . dus ik een berichtje gezonden van hey oe ist met je blabla .
terug wat contact met haar bellen enzo . en op avond bel ze voor te zeggen jah heb het gedaan gemaakt met die gast . ik :D terug eens beetje afgesproken beetje gekust en zo . tot ik vroeg ja wat nu , zij kwil nog beetje alleen zijn
dus laat ik haar met rust .
de vrijdag ziek haar op cafe gewoon effen goeiedag gezegt
wat later was ik dronke en wilde wat babbelen met haar maar zijn blijkbaar nie echt met mij , vies naar huis nog keer of 20 gebelt maar ze pakt nie meer op ik okay tof . de volgde dag naar haar werk geweest.om te zeggen als jij mij zo maar kan behandelen dan moek je nooit meer zien . zo gezegt zo gedaan . paar maanden later hoor ik van mijn maten da ze hele daggen met een ander is enz .nummer 4 onder tussen . ik vertrek op reis in aug en krijg een bericht van haar hey oe ist nog alles naar wens op reis . maar kwist dat het gedaan was met die gast . maar ik heb niets geantwoord . 26/8 mijn b-day ik maar hopen dat ze toch een berichtje zou sturen maar niets . maar nu zijn we weeral wat verder maar ik mis haar nog altijd . maar nu is ze blijkbaar weer bij iemand anders maar blijkbaar gaat het ook nie goed want hij werkt nie en zit aan de drugs en vechten .
tis nie dak ik zo braaf ventje ben maar ik werk de kloten van mijn lijf heb bijna geen sociaal leven al 3 jaar
heb nog 1 ding in mijn leven en dat is de training

ik zie haar nog altijd dood graag .want moet ik doen heb nu al 4 maanden niets meer van haar gehoord juist 1 bericht in aug
vergeten gaat niet en een ander moek nie hebben
want ik leg heel heel moeilijk contacten
 
Laatst bewerkt:
Het DBB-relatieteam to the rescue again!

Eerste tip: volgende keer wat duidelijker en overzichtelijker typen.

Tweede tip: haar toch maar vergeten, of in ieder geval voorlopig met rust laten want ze zit nu duidelijk niet op je te wachten (geduld hebben is het toverwoord, 't is moeilijk maar waar).
 
Er moet echt een nieuwe sectie bij komen.. Zelfs nieuwelingen durven al om relatie advies te vragen...
 
Dan ben je potverdomme 21 jaar en heb je het formulerende taalvaardige vermogen van een kleuter. Geen wonder dat het uit is.
 
A: Leer fatsoenlijke zinnen schrijven.
B: Squats 'n Milk.
 
Dat korte verhaal word erg lang, want kan er geen touw aan vastknopen.
 
ach man, wat wil je nou ...

-iemand achter haar gat aanlopen waar al iedereen met zijn knuppel heeft mogen in roeren
-iemand die jou gewoon even dumpt als er iets anders, beters voorbij komt
-iemand die nul de botten met jou inzit, tenzij het haar voordeel opbrengt

You need a reality check: stay the f*ck away from that cheap ass skank 'ho
 
lang verhaal kort gemaakt:
Vriendin vindt een ander.
Dumpt jou.
Daarna ziet ze dat het bij de ander niet werkt.
Komt terug na jou met de staart tussen de beentjes.
Vervolgens played ze je weer een beetje tot ze wat anders heeft.

wat te doen?
Vergeet die poephoer en pak je wat anders. Kan even duren maar je bent echt wel beter af zo.
 
wat te doen?
Vergeet die poephoer en pak je wat anders. Kan even duren maar je bent echt wel beter af zo.

:roflol:

Agree.

Cursus Nederlands van de LOI is trouwens ook aan te raden.
 
gelieve niet te paren zonder condoom
 
Je moet er gewoon niet zo krampachtig mee omgaan. Eerst 20 keer bellen en later juist weer helemaal niet terugbellen...
 
Dan ben je potverdomme 21 jaar en heb je het formulerende taalvaardige vermogen van een kleuter. Geen wonder dat het uit is.

moet dat nu echt .
ken je da mensen met dyslexie
ik wordt er al genoeg mee geconfronteerd
toch nog bedankt om mijn dag heel goed te maken
 
toch bedankt aan de mensen met een normale reactie
 
:roflol: waar gaaaat dit over man. Jezus... laat die snol lekker gaan.

En neem een cursus gramatica / zins opbouw whatever. En wat jesaja zegt, squats'n milk

Ga trainen tot je 25 bent, en een monster, en zoek dan een chick
 
lachen met de mensen kunnen ze ook allemaal he
 
Als ik het zo lees, ragt ze met iedereen in die korte tijd dat ze al zonder je is.
Zou me niet verbazen als je je in de tijd dat jullie samen waren al bedroog.
Zoek toch een ander, volgens mij is ze je niet waard.
 
zoals ik het lees ben je alleen maar goed als ze niemand heeft dus dat is er een die niet alleen kan zijn ....een advies aan je laat haar vallen want ze is nu met iemand die niet werkt en drugs doet ;dus ze kijkt het niet zo nauw ......dus ga verder en zoek een ander ;oja nog een advies als je haar toch weer terug neemt laat haar eens testen op aids klinkt lullig maar zoals ik alles lees zou ik dat toch eens doen en dan dit nog misschien is het niet onverstandig om jezelf eens te laten testen want wie weet wat zij al allemaal heeft gedaan.......:eek:
 
lachen met de mensen kunnen ze ook allemaal he

gast als je het toch niet serieus neemt, post dan geen topic hierover.

Laat dat wijf gaan, ze is scum... dat merk je toch zelf ook wel. Iedereen reageert niet zo voor niets.
 
moet dat nu echt .
ken je da mensen met dyslexie
ik wordt er al genoeg mee geconfronteerd
toch nog bedankt om mijn dag heel goed te maken

Ja
Nee
Owh
Graag gedaan
 
Back
Naar boven