Fitness Seller

help. hen jullie mening nodig want ik weet het nie meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan ben je potverdomme 21 jaar en heb je het formulerende taalvaardige vermogen van een kleuter. Geen wonder dat het uit is.

:roflol:

Je bent zo oud als je jezelf voelt. :D
 
gast als je het toch niet serieus neemt, post dan geen topic hierover.

Laat dat wijf gaan, ze is scum... dat merk je toch zelf ook wel. Iedereen reageert niet zo voor niets.


ik neem het serieus maar kan er nie tegen da ze mij hier al zitten uittelachen om mijn schrijffouten .
 
Ik hoop maar voor u dat ze een tering geil wijf is, want hoe het nu in elkaar zit is ze het niet waard om erachter te lopen. Komaan toch, ze heeft ondertussen met een 5tal gastjes gedaan en dan nog hoop je dat ze bij u terugkomt ? En als dat ook zo gebeurt, zal het niet lang duren peisk gezien ze veel op en af gaat.
 
ik wilde weer met een echte jacky opmerking komen maar zal het maar niet doen of wel???
ach verrek ik doe het gewoon......pak ze terug voor een keer neem ze anaal en laat ze daarna je lul schoonlikken en klaar.....
 
ik wilde weer met een echte jacky opmerking komen maar zal het maar niet doen of wel???
ach verrek ik doe het gewoon......pak ze terug voor een keer neem ze anaal en laat ze daarna je lul schoonlikken en klaar.....

:roflol:
 
ach man, wat wil je nou ...

-iemand achter haar gat aanlopen waar al iedereen met zijn knuppel heeft mogen in roeren
-iemand die jou gewoon even dumpt als er iets anders, beters voorbij komt
-iemand die nul de botten met jou inzit, tenzij het haar voordeel opbrengt

You need a reality check: stay the f*ck away from that cheap ass skank 'ho

Voila
 
Wat een emotionele twat hebben we hier weer. Meisje verwachte vast wat ondersteuning, en niet een extra vat oestrogeen.
 
Wat ik uit maak uit je verhaal is dat het een grote slet is.
Dat ze in een kort tijdbestek al weer 4 anderen verslijt zegt genoeg.

Zet je eer voorop en zoek een fatsoenlijke vriendin.
 
Zo te lezen is dat geen geschikt meisje waarmee je een vertrouwt relatie kunt hebben.
 
ik neem het serieus maar kan er nie tegen da ze mij hier al zitten uittelachen om mijn schrijffouten .

Het is gewoon zo dat een langdradig verhaal zonder fatsoenlijke zinsopbouw, alinea's, leestekens, volzinnen en hele woorden niet echt uitnodigt tot lezen.
 
Mooie replies ook.:D

Wat je moet doen? Vergeet die slet en zoek een ander meisje die jou even hard wil als jij haar.
 
da ist hem jij tis geen één die mij moet hebben :eek:
 
da ist hem jij tis geen één die mij moet hebben :eek:
:roflol: wie vertaald dit even? Edit: Ik snap 'em al: "Dat is het punt, er is geen meisje die mij wilt:eek:". Misschien dan qua niveau een tandje lager. Dikke & lelijke vrouwen kunnen ook heerlijk ppen.
 
ey cezqke, laat die chick gaan man en probeer wél een sociaal leven naast je training, dan kom je uiteindelijk wel weer een ander chickie tegen. Ik denk dat jouw grootste probleem is dat je bang bent dat je nooit meer iemand tegen komt... En dat is onzinnig bro. Net zo onzinnig als vele bash posts hier zijn btw, hoe vaak moet hetzelfde gezegd worden ? :rolleyes:
 
Het DBB-relatieteam to the rescue again!

Eerste tip: volgende keer wat duidelijker en overzichtelijker typen.

Tweede tip: haar toch maar vergeten, of in ieder geval voorlopig met rust laten want ze zit nu duidelijk niet op je te wachten (geduld hebben is het toverwoord, 't is moeilijk maar waar).

"geduld hebben" zijn 2 woorden maar jij bent een betovering voor mij :D
 
Herken het verhaal, noem je toevallig Stijn? :D
 
Back
Naar boven