Fitness Seller

help. hen jullie mening nodig want ik weet het nie meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ze zeggen wel allemaal dat hij beter moet typen.. maar jullie moeten beter kijken.dan had je gezien dat het al een keer gezegd is en dus jijzelf het niet meer hoeft te zeggen.maar alleen op zijn vraag antwoord moet geven.:D
 
ze zeggen wel allemaal dat hij beter moet typen.. maar jullie moeten beter kijken.dan had je gezien dat het al een keer gezegd is en dus jijzelf het niet meer hoeft te zeggen.maar alleen op zijn vraag antwoord moet geven.:D

Doe je er nu om???
 
zulke wijven moet je in een put stoppen en er verder niet meer naar omkijken.
 
:roflol: waar gaaaat dit over man. Jezus... laat die snol lekker gaan.

En neem een cursus gramatica / zins opbouw whatever. En wat jesaja zegt, squats'n milk

Ga trainen tot je 25 bent, en een monster, en zoek dan een chick

Grammatica dude, beter neem jij een cursus spelling ;)
 
mierenneukers! trek je zelf af of neuk wijven die niet te jong zijn maar neuk geen mieren:mad:
 
Vergeet die slet, want dat is het als ze in 5 maanden tijd alweer 5 anderen heeft gehad! Gooi alles wat je aan haar herinnert weg of berg het op zodat je er niet steeds mee geconfronteerd wordt! Bouw een sociaal leven op en probeer desnoods wat minder te gaan werken en trainen zodat je meer tijd over hebt om een nieuwe vriendin aan de haak te slaan! Succes en sterkte ermee!
 
ho stop niet alles weggooien geen foto's weggooien zonder geplaatst te hebben in het exxen topic.......[Link niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Ja echt geweldige reacties!!! Heerlijk sarcasme! houd ik wel van. Maar even een eerlijk antwoord,spelfouten voorbehouden;): Ik ben ook gedumpt een tijdje geleden en toen had ik het ook ff k*t. Na veel zuipen ben ik nu op het punt dat ik erachter ben dat ik haar toch nooit meer kan vergeven als ze bij me terug komt. Nu ben ik keihard aan het trainen zodat die **** van de zomer kan zien wat ze nooit meer zal hebben.
Wat ik wil zeggen is; Het leven is hard, koop een f*cking helm!

Liefde is wetenschappelijk gezien trouwens niets meer dan teveel chocola eten.
 
Ja echt geweldige reacties!!! Heerlijk sarcasme! houd ik wel van. Maar even een eerlijk antwoord,spelfouten voorbehouden;): Ik ben ook gedumpt een tijdje geleden en toen had ik het ook ff k*t. Na veel zuipen ben ik nu op het punt dat ik erachter ben dat ik haar toch nooit meer kan vergeven als ze bij me terug komt. Nu ben ik keihard aan het trainen zodat die **** van de zomer kan zien wat ze nooit meer zal hebben.
Wat ik wil zeggen is; Het leven is hard, koop een f*cking helm!

Liefde is wetenschappelijk gezien trouwens niets meer dan teveel chocola eten.

that's the spirit;)
 
Trainen om een chick te laten zien wat ze mist. Brutal motivation.
 
Wat een emotionele twat hebben we hier weer. Meisje verwachte vast wat ondersteuning, en niet een extra vat oestrogeen.

ondersteuning is een groot woord, maar dergelijke wijven had je beter van in het begin streng moeten kneden, je liet je tonen als een half vrouwtje terwijl je de hoer gewoon van in het begin had moeten domineren om haar achteraf lekker diep te duwen, maar zo'n dingen achterhaal je vaak te laat.
veel succes met het volgende slachtoffer/vriendinnetje :thumb:
 
ik denk dat je t nu al snapt...? Laat ze voor wat ze is

Scharrel een chick op op DBB, die zijn wél leuk, wél eerlijk, wél knap, kunnen wél goed pij...Koffie iemand? :D
 
ik denk dat je t nu al snapt...? Laat ze voor wat ze is

Scharrel een chick op op DBB, die zijn wél leuk, wél eerlijk, wél knap, kunnen wél goed pij...Koffie iemand? :D

Nee, je hebt gelijk! :D
 
nee laat die koffie mar zitten laat ze maar maar gelijk pij...:D
 
****

DIE

OPENBARE

k*t!!!




Sorry bro, maar zo is het gewoon. **** dat wijf, vergeet haar. Ze is jou niet waard, ze moet maar met 1 of andere halve gare crackjunk gaan palen die haar over een maandje systematisch kort trapt. Wat ze verdomme verdient ook!!!


Verder heb ik begrepen van Flowergrrl nog vrijgezel is. Dat is een lief beetje alternatief meisje waart je je hart vast bij kan luchten!
 
****

DIE

OPENBARE

k*t!!!




Sorry bro, maar zo is het gewoon. **** dat wijf, vergeet haar. Ze is jou niet waard, ze moet maar met 1 of andere halve gare crackjunk gaan palen die haar over een maandje systematisch kort trapt. Wat ze verdomme verdient ook!!!


Verder heb ik begrepen van Flowergrrl nog vrijgezel is. Dat is een lief beetje alternatief meisje waart je je hart vast bij kan luchten!

Van wie heb je dat begrepen dan?
 
Het roddel circuit op DBB. Hebben zij het mis dan...?
 
Back
Naar boven