AndroidHealthClinic

help. hen jullie mening nodig want ik weet het nie meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

van wat ik dr van kan snappen uit je onoverzichtelijke relaas, concludeer ik dat je gewoon zwaar geplayed wordt door dr en je alleen maar goed bent voor dr als ze niemand heeft en dus met hangende pootjes naar je toekomt waar jij weer met je goede nieuwe hoop klaarstaat.

Wees een vent en ditch the bitch!!! Of beter nog...ice the bitch!!!:shoot:

misschien dat ze inziet dat je je te goed voor dr voelt en dat je beter ken krijgen. Want eerlijk gezegd laat jij je door haar om dr vinger winden als het haar uitkomt en drna sodemietert ze je weer weg! Waar is je mannelijke trots gebleven? Want van je gedrag en hoe je het aanpakt druipt er niet veel testosoron vanaf...no offence bro, maar je bent toch geen oestrogeen-spons???

zo...just my 2 cents:D
 
Laatst bewerkt:
:roflol: wie vertaald dit even? Edit: Ik snap 'em al: "Dat is het punt, er is geen meisje die mij wilt:eek:". Misschien dan qua niveau een tandje lager. Dikke & lelijke vrouwen kunnen ook heerlijk ppen.

Tjok to the rescue!!!:D ik had al zo'n idee wat ie bedoelde maar wist het nog niet zeker:D Is dit nou Belgisch streekdialect ofzo???
 
hahaha wat een ****ing ezel ben je ook, je hebt bijna alles verkeerd aangepakt wat er verkeerd aan te pakken valt.

damn ze moeten echt een vak "playen" op school geven, want sommige gasten zijn met vrouwen als een vis op het droge.

Bro, ik zal even een opsomming van feiten geven;

1. die chick heeft je gedumpt omdat ze niet meer verliefd was

let op; if the love is gone is het heel moeilijk om de break up weer goed te maken, je kan nog beter vreemdgaan of betrapt worden met een heroïnenaald in je arm, dan dat je vriendin zegt "ik ben niet meer verliefd"

2. "ik zie je nog wel dolgraag"


let op; als een meisje dat zegt heeft ze inderdaad geen gevoelens meer voor je en ziet ze je puur als zieligerd of als vriend. Had ze nog echt (sterke) gevoelens voor je, dan maakte ze het uit en zei ze; "ik denk dat het beter is als we elkaar eventjes niet zien".
Dan had je nog een goede kans.


3. je hebt een maand je best gedaan om het goed te maken, zonder resultaat

let op; een maand je best doen en niet meer nken of wat dan ook, forget about it bro ze hoeft je echt niet meer.

4.je hoort dat ze een andere kerel doet.

let op; enige wat je nu had moeten en kunnen doen is zo snel mogelijk en ander wijf nken om je zelfrespect en mannelijkheid te redden. Nooit, maar dan ook nooit uit jezelf contact met haar opnemen als "de wanhopige ex".
Maar wat doe je, je stuurt haar een sms, ondanks dat je weet dat iemand anders je ex aan het douwen is. Wat is dat voor logica joh?


5. je praat met haar en hebt de indruk dat ze niet echt met jou wilt praten, en dan nog bel je haar 20x zonder dat ze opneemt na het uitgaan.

let op; je had haar nooit, maar dan ook nooit, aandacht moeten geven in de kroeg, laat staan bellen na het uitgaan. Het beste wat je had kunnen doen is de hele avond met een ander meisje staan, en eventueel tegen het einde van de avond even uit beleefheid een praatje kunnen maken met je ex. Vrouwen zijn van nature jaloers en je bent duizend keer interessanter als je al bezet bent of lijkt, dus met deze strategie had je je ex misschien (voor een avondje) terug kunnen krijgen.
Maar jij speelt weer de wanhopige ex, geeft volledig de touwtjes uit handen en gaat nog 20x (WTF ??? 20x dude?) bellen.


6. je gaat de volgende dag naar haar wek om haar te zeggen dat je niet zo behandeld wilt worden

what the **** hier heb ik helemaal geen woorden voor, ben je dan al je zelfrespect, je mannelijkheid verloren. Ben je gek ofzo??? Je lijkt wel een homo joh.

7. je hoort dat ze met een andere gast gaat maar toch stuurt ze je een smsje op je vakantie, je reageert hier niet op.

Heel goed kerel, heel goed. Laat haar maar voelen dat jij veels te druk bent met andere vrouwtjes playen en dat je het ff niet belangrijk vind om met je ex te smsen. Je laat zien dat je jezelf bij je kloten hebt gepakt en hebt besloten niet meer de onderdanige rol in te nemen. Je hebt een klein stukje van je zelfrespect teruggewonnen.

Face it, die ex van jou is helemaal niks waard dat heb ik allang gezien, het is een vieze hoer als ik het zo lees.

Stop met de slachtofferrol aan te nemen, en ga door met je leven man.
Vrijgezel zijn is zo erg nog niet, je komt vroeg of laat wel een ander tegen.
Ga wat vaker de deur uit en zit wat minder achter de pc, op DBB zitten ook alleen maar lelijke wijven behalve Mikki maar die versier jij toch niet.
(no offence flowergrll, muuske1992 en sophie, maar de realiteit is hard)
Ga lekker de kroeg in, en sla je slag.
Zo simpel is dat. Succes


omfg!!!:roflol: Lauw heeft er een geduchte concurrent bij!!!wat een taalgebruik en woordspelingen...heerlijk!:bow:
 
Uhhhhmz, nee niet helemaal. Is dit een uitnodiging want ik ben nogal druk komende weken. Maar misschien heb ik daarna een keertje tijd, laat het je nog wel weten. Als je dan maar niet zo opdringerig bent als hier!
 
:( Nou zeg. Doe eens lief.
 
haha keyboard warrior bitch fight. Loo weet wel hoe hij het moet aanpakken, zijn don juan sT zal hem veel k*tjes opleveren de komende jaren, maar wees gewaarschuwd over een tiental jaar zal hij wat van zijn mannelijkheid moeten inleveren, wil hij niet eindigen als de verstokte, jonge breezertjes nkende vrijgezel. maarja waarom dat leven willen inruilen ;).
 
Is het bloemenmeisje een emo girl? Hahaha.
 
Waarom is iedereen zo geobsedeerd door flowergrril? ik heb het idee dat ik me al veel eerder had moeten inschrijven voor deze site! kan flowergrrl niet even een leuk fotootje plaatsen? voor de heren die nog niet weten wie deze mysterieuze dame is.
 
Waarom is iedereen zo geobsedeerd door flowergrril? ik heb het idee dat ik me al veel eerder had moeten inschrijven voor deze site! kan flowergrrl niet even een leuk fotootje plaatsen? voor de heren die nog niet weten wie deze mysterieuze dame is.

HOU OP AJB!!

Die obsessie is echt iets van de laatste tijd, ik weet ook niet wat het is!
't Is ook niet echt een obsessie in positieve zin geloof ik. :S
 
HOU OP AJB!!

Die obsessie is echt iets van de laatste tijd, ik weet ook niet wat het is!
't Is ook niet echt een obsessie in positieve zin geloof ik. :S

Binnenkort sta jij ook op GS :D
 
Traint het bloemenmeisje eigenlijk wel? Of komt ze hier gewoon voor de cyber aandacht van honderden geile mannen?
 
ik heb haar gezien op een foto en het is niks meer dan een onzeker,klein,lief meisje dat graag een grote bek heeft tegen bodybuilders. ze lijkt een beetje op mij zeg maar:p verder ken ik haar niet en ik zou haar niet eens willen palen ook al was iedereen dood en behalve ik en de flowerpowermeisje met wie ik me moest gaan voortplanten.
 
Stuur die foto eens door dan.
 
Waag het niet om die foto door te sturen of online te zetten. Tering, wat zijn jullie vervelend.

Om antwoord te geven op de vraag van Tractor: ja ik train. Nu tevreden? Zullen we nu gewoon weer normaal doen? Ik ken jullie niet en jullie kennen mij niet en laten we dat zo houden. Over tot de orde van de dag.
 
Potverdomme ik zou dat wijf gewoon echt dood geschopt hebben en dr aan me honden voeren...

Alleen heb ik geen honden... en ik sla ook geen vrouwen ... dus :P je begrijpt wel wat ik bedoel toch :P

Ow w8 ff hierzo! Nederlands als tweede taal (NT2) - LOI

varkens zijn beter... die eten de beenderen mee op (wordt in de prachtige film snatch gezegd).

On topic:
1. Ze maakt het uit => heb zelfrespect en laat NIETS meer van je horen. Vrouwen vallen op mannen. Smeken op je kniëen is zeer wanhopig, onzelfzeker en daarom ook alles behalve mannelijk.
2. Ze is een hoer.
3. Ze is een hoer.
4. Ze is een hoer.
5. Ze is een hoer.
6. Zoek iemand anders, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

BTW: flowergirl als de aandacht voor jou je hier niet zint, negeer het dan gewoon. Doordat je er altijd op reageert lijkt het wel alsof je het echt leuk vindt.
 
en laat iemand komen die zulke vrouwen naar kampen stuurt waar mensen die dezelfde ideeén hebben zoals dr.mengele zodat er in nl alleen maar lieve,betrouwbare vrouwen over blijft. maar wacht eens even....die bestaan niet!
 
On topic:
1. Ze maakt het uit => heb zelfrespect en laat NIETS meer van je horen. Vrouwen vallen op mannen. Smeken op je kniëen is zeer wanhopig, onzelfzeker en daarom ook alles behalve mannelijk.
2. Ze is een hoer.
3. Ze is een hoer.
4. Ze is een hoer.
5. Ze is een hoer.
6. Zoek iemand anders, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

:roflol:
 
misschien wordt ze ooit nog eens pot en komt ze misschien wel weer bij je terug:)
 
Back
Naar boven