XXL Nutrition

help. hen jullie mening nodig want ik weet het nie meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoe is dit afgelopen?:D
 
en omdat je vriendin je gedumpt heeft voor een andere lozer heb je wat amok gemaakt in het uitgaansleven met het gevolg dat je in elkaar gerost werd door de portier, waarna je weer verhaal kwam halen hier?
 
en omdat je vriendin je gedumpt heeft voor een andere lozer heb je wat amok gemaakt in het uitgaansleven met het gevolg dat je in elkaar gerost werd door de portier, waarna je weer verhaal kwam halen hier?

Ja, wat zou jij doen als die portiers je (ex-)vriendin zouden gangbangen ? Rob Geus zou zeggen: daar word ik niet vrolijk van. :D
 
Loo?kom eens kijken?:D
 
ja ben keer goed uitgeweest zondag toffe avond tot op gegeven moment da er ruzie was met tussen mijn maat en een kerel .
zeg ik tegen die gast laat hem zijn we zijn toch weg
maar plots zie ik daar 4 Portiers mijn maat naar buiten sluren waarom geen idee hij had nts gedaan . loop ik acher hen naar buiten beginnen ze daar op hem te slaan en stampen .dat moment da ik buiten wil gaan zie ik hem weg lopen dus ik naar binnen achter mijn vest da we terug naar huis konden gaan kom terug buiten hoor ik op het einde van de straat mensen roepen dus ik **** das nie goed ik looppas richting auto zie ik 400m verder 5 Portiers mijn maat aan het stampen en slaan met een spaansematrak komt een Portier naar mij en vraagt is da je maat , ik ja laat hem zijn ik pak hem mee naar huis . toen gaf die portier mij 4 boksen en een beet van een van die gasten zijn duitse schaper. ik KO . klotenzakken ik zweer da ik niets heb gedaan maar dan nog wat moest ik doen tegen paar portiers van +120 kg , ik weeg ermaar 70 plots word ik 400m verder wakker met 3gasten naast mij van die het had gezien wat er gebeurt was ik wist niet meer plots kwam mijn vriend af al kruipent af en wij naar huis

Dat moet inderdaad wel een toffe avond geweest zijn :spaz:
 
....Ga wat vaker de deur uit en zit wat minder achter de pc, op DBB zitten ook alleen maar lelijke wijven behalve Mikki maar die versier jij toch niet. (no offence flowergrll, muuske1992 en sophie, maar de realiteit is hard)Ga lekker de kroeg in, en sla je slag.
Zo simpel is dat. Succes

..Hmm.. net als flowergrrl krijg ik nu ik dit lees ook ERG HONGER!! en heb ik zin om te happen. Maar ik heb Mikki niet gezien, en kan hier dus nog geen opmerking over plaatsen.. haha en moet ik het, net als meerdere dingen in mijn leven maar slikken en pikken.. Verder ben ik het 100% met Loo eens

Ontopic:
Smeer hem nu je nog kan. Je kan hier hooguit nog een knipperlichtrelatie uithalen waarbij uiteindelijk het lampje nog uit gaat..

Ik herken je verhaal, en ik heb (samen met mijn ex dus) precies hetzelfde gedaan. Dit gezeik is een jaar doorgegaan. Dan deed ik een poging om te daten, maar belde hij weer, dus wast weer goed, dan bmoest ie me weer niet... en visa versa... ga zo maar door.. the ending? = Me ex is een ****ing klootzak en ben em vergeten

Heb nu een fantastische vriend terwijl ik alle hoop in een goede (lees: lieve, trouwe, eerlijke, knappe, mooie, lekkere.. kortom 'the total package') man had laten varen.

Dus mijn advies, ga eropuit, maak lol, Denk niet aan relaties of iets..

zoek niet en gij zult vinden?

Sterkte er verder nog mee!
 
ja ben keer goed uitgeweest zondag toffe avond tot op gegeven moment da er ruzie was met tussen mijn maat en een kerel .
zeg ik tegen die gast laat hem zijn we zijn toch weg
maar plots zie ik daar 4 Portiers mijn maat naar buiten sluren waarom geen idee hij had nts gedaan . loop ik acher hen naar buiten beginnen ze daar op hem te slaan en stampen .dat moment da ik buiten wil gaan zie ik hem weg lopen dus ik naar binnen achter mijn vest da we terug naar huis konden gaan kom terug buiten hoor ik op het einde van de straat mensen roepen dus ik **** das nie goed ik looppas richting auto zie ik 400m verder 5 Portiers mijn maat aan het stampen en slaan met een spaansematrak komt een Portier naar mij en vraagt is da je maat , ik ja laat hem zijn ik pak hem mee naar huis . toen gaf die portier mij 4 boksen en een beet van een van die gasten zijn duitse schaper. ik KO . klotenzakken ik zweer da ik niets heb gedaan maar dan nog wat moest ik doen tegen paar portiers van +120 kg , ik weeg ermaar 70 plots word ik 400m verder wakker met 3gasten naast mij van die het had gezien wat er gebeurt was ik wist niet meer plots kwam mijn vriend af al kruipent af en wij naar huis

Ik heb zo'n vermoeden dat dit verhaal lichtelijk is aangedikt :cool:

dit is het echte verhaal;

mug.jpg


en dit is het verhaal verteld in dit topic;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
..Hmm.. net als flowergrrl krijg ik nu ik dit lees ook ERG HONGER!! en heb ik zin om te happen. Maar ik heb Mikki niet gezien, en kan hier dus nog geen opmerking over plaatsen.. haha en moet ik het, net als meerdere dingen in mijn leven maar slikken en pikken.. Verder ben ik het 100% met Loo eens

Mikki is zo'n soort meisje die als ze de kroeg in komt lopen de aandacht trekt van elke jongen.
Mikki is zo'n meisje waar jij en je vriendinnenclubje over roddelen,
"kijk haar dan lopen ze denkt echt dat ze alles is"
"wat een hoerig truitje heeft ze aan joh, vindt je het gek dat jongens kijken"
"tsss wat een opmaakdoos, volgens mij heeft ze een harstikke slechte huid zonder make up"
"wat een vieze slet is het ook, ze is al door twee jongens aangesproken! Nou ik ben blij dat wij de hele avond met rust worden gelaten ik zou echt niet willen dat een jongen me aanspreekt"


Je weet wel, zo'n soort meisje is het

Ontopic; @cezqke; nog op enige wijze contact met je ex gehad?
 
Mikki is zo'n soort meisje die als ze de kroeg in komt lopen de aandacht trekt van elke jongen.
Mikki is zo'n meisje waar jij en je vriendinnenclubje over roddelen,
"kijk haar dan lopen ze denkt echt dat ze alles is"
"wat een hoerig truitje heeft ze aan joh, vindt je het gek dat jongens kijken"
"tsss wat een opmaakdoos, volgens mij heeft ze een harstikke slechte huid zonder make up"
"wat een vieze slet is het ook, ze is al door twee jongens aangesproken! Nou ik ben blij dat wij de hele avond met rust worden gelaten ik zou echt niet willen dat een jongen me aanspreekt"


Je weet wel, zo'n soort meisje is het

Ontopic; @cezqke; nog op enige wijze contact met je ex gehad?

Vroegâh.. was er ooit een topic dat ik op de foto stond met een vriendin en twee jongens en dat ik goed genoeg was voor een potje oogkasnken.. :treuren:
 
Vroegâh.. was er ooit een topic dat ik op de foto stond met een vriendin en twee jongens en dat ik goed genoeg was voor een potje oogkasnken.. :treuren:

Oja dat was Ryu die dat zei geloof ik.

Ja dat vond ik echt veels te für gaan, erg grof.

Maargoed je bent inmiddels geaccepteerd door ons bodybuilders.
 
Back
Naar boven