MuscleMeat

HELP! Hoe open ik mijn blik tonijn zonder opener

Bezoekers in dit topic

Je zou denken dat KaLe met zo'n deadlift een monstergrip zou ontwikkeld hebben,
waardoor hij eigenlijk dat blikje helemaal tot moes zou kunnen knijpen :p

EDIT: weeral te laat :p

Ik zit nu op mijn werk en ben mijn blikopener vergeten. Karma voor de gouden tip om toch mijn tonijn weg te kunnen happen (nee, dit is geen blikje met lipje).

telekinese ???

Ja zo kan ook haha. @Davy1010

in de vriezer gooien en dan lang genoeg wachten...

what would Mc.Gyver do ? :D

als je honger heb eet je dat blikje toch gewoon mee op, nar korter duur verslijt het blikje wel i nje maagwand en dan krijg je toch tonijn binnen, ;p

nee koop een zakmesje voor 3 euro en probleem is fixed.anders naar de wc. onder de wcbril leggen en flink stampen.

Nou, opgelost.
Bij onze afdeling distributie lag er tussen alle rommel nog een blikopener waar ze potten vet mee openmaken ofzo. Zat allemaal gore meuk aan dat ding en ik kreeg het er ook niet afgewassen. Maarja. Ik kon eten iig.

Bedankt voor de reacties :D

Met de perforator gaatjes er in maken :roflol:

Nou, opgelost.
Bij onze afdeling distributie lag er tussen alle rommel nog een blikopener waar ze potten vet mee openmaken ofzo. Zat allemaal gore meuk aan dat ding en ik kreeg het er ook niet afgewassen. Maarja. Ik kon eten iig.

Bedankt voor de reacties :D
ik zei toch dat er een blikopener ergens lag
alleen had ik niet aan de distributie afdeling gedacht :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eventueel pak je een scherp mes met een scherpe punt, dan tik je van boven af rondom steeds een kleine openening en ga je het blik rond. Duurde effe maar het werkt.

Tanden gebruiken , hardcore! (alles voor eiwit)

Back
Naar boven