Fitness Seller

Help ik ben wat kwijt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Niet mijn hormoonpreparaten, ook niet mijn spuitjes, neen, waar is mijn Drama Queen titel gebleven? :sob:












































:D (Even deze smiley erbij zetten voordat sommigen mee gaan huilen)
 
dat is het nieuwe beleid he, grappen en grollen zijn verboden. Daar hoort dit ook blijkbaar bij :(
 
Ik denk omdat je het te leuk vond. Dat was waarschijnlijk niet de bedoeling.. :D
 
Je was wat te erg in je rol van Drama queen zo erg dat enkele modjes je irri begonnen te vinden! :D :D :D
 
Beetje zwak, laat hem dan ook staan..








:D
 
Het bord moet terug wat serieuzer worden, en jij moet daar ook aan
meewerken dbc001 , dus stoppen met dat drama gedoe :D
 
ja uh, wat dacht je dan? dat het grappig moest zijn ofzo? dat het voor jou wel eventjes zou blijven? als je grappig wilt doen ga je maar naar fok! of vergelijkbare fora ja?! beetje denken dat zoiets kan. pff...die bodybuilders toch altijd! Ik kom hier altijd om op hoog niveau te discussieren, en daar hoort geen Drama Queen bij. Wat denk je wel niet, je bevindt je hier op een hoogstaand board waar het niveau ontzettend hoog is.

















j/k :D
 
Ahum. Hobbybuilder hè. Dat past meer. :)
 
DBC01 zei:
Niet mijn hormoonpreparaten, ook niet mijn spuitjes, neen, waar is mijn Drama Queen titel gebleven? :sob:

ik vind met deze post.. heb je toch wel weer bewezen dat je te titel eer aan doet.. :D
 
Als ik me ertegen had verzet en het echt niet leuk had gevonden stond ie er nog hoor :D
 
hahaha ja zeker weten :D
 
en laat het nu ook afgelopen zijn met die DRAMA shit :D:D

Vanaf nu ben je gewoon weer een monstreuze gigant! Got it?
 
Die is afgeschaft omdat er momenteel gesproken wordt over een nieuwe titel; namen als 'Gore Kakkerlak' en 'Smerige Ransaap' paseren ondermeer de revue.
 
builderB zei:
en laat het nu ook afgelopen zijn met die DRAMA shit :D:D

Vanaf nu ben je gewoon weer een monstreuze gigant! Got it?

Nou dat vind ik dus niet hè. Als ik mezelf in de spiegel bekijk dan denk ik altijd van 'kan het niet een bééétje meer? Doe ik dan nog steeds niet goed genoeg mijn best? :sob: Wát is er mis met mij? Waarom ben ik niet zo monstrous als mijn titel doet vermoeden? :help:

Kortom....
 
DBC01 zei:
Nou dat vind ik dus niet hè. Als ik mezelf in de spiegel bekijk dan denk ik altijd van 'kan het niet een bééétje meer? Doe ik dan nog steeds niet goed genoeg mijn best? :sob: Wát is er mis met mij? Waarom ben ik niet zo monstrous als mijn titel doet vermoeden? :help:

Kortom....

kerel, dat is niet pluis. k heb hier wel dingen gelezen over de bos hout bij jou voor de deur en die schijnt heeeel prima te zijn (nee, niet die van hertje, die van JOU!)
Is het niet een idee om eens met iemand hier over te gaan praten? En dan doel ik niet op de forumleden, maar op iemand met verstand van zaken: psycholoog oid.

boogie zei:
Die is afgeschaft omdat er momenteel gesproken wordt over een nieuwe titel; namen als 'Gore Kakkerlak' en 'Smerige Ransaap' paseren ondermeer de revue.

hehe :D
 
Ik ben zielig en verdien aandacht en m'n titel terug.



















:D
 
DBC01 zei:
Nou dat vind ik dus niet hè. Als ik mezelf in de spiegel bekijk dan denk ik altijd van 'kan het niet een bééétje meer? Doe ik dan nog steeds niet goed genoeg mijn best? :sob: Wát is er mis met mij? Waarom ben ik niet zo monstrous als mijn titel doet vermoeden? :help:

Kortom....

Moet je de spiegel eens hoger hangen DieBieCie en niet op been hoogte als je niet squat krijg je ook geen grote benen :D


Pwned
 
Back
Naar boven