MuscleMeat

help!! ik kom maar niet aan..

Bezoekers in dit topic

Teazy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2008
Berichten
3
Waardering
0
hallo allen..

ik ben 1.75 en weeg rond de 65 kilo en volgens de caloriemeter krijg ik 3400 kcal binnen per dag(dit lijkt mij voldoende) daarbij neem ik ook 2x per dag shakes en isostak, maar ik kom dus niet aan, ik sta vrijwel droog en heb eigenlijk ook nooit de bouw gehad om aan te komen, ik kan vrijwel eten wat ik wil.. nu is mijn vraag dus of iemand weet hoe ik toch meer massa kan krijgen? ik zou willen streven naar 75 kilo..
 
mega bulken! 8x per dag eten maar wel gezond dan he! vreet ze
 
Ja .. meer eten en meer rusten.. meer kan je niet doen.
 
Als je niet aankomt moet je meer eten.

Check Pheno's topic :D
 
Meer eten calorie innamen opschroefen naar 4000.

Goede voeding en geen bagger zooi eten ! Neem je tijd om te rusten bouw een bulk trainings schema in elkaar .
Geduld ;) is een schone zaak ;) maar wel een moeilijke in deze sport
 
idd, meer eten en hard trainen!
 
ik train al iets langer dan een jaar en ben nog geen kilo aangekomen en ik train toch vrij goed en met regelmaat.. maar bedankt allemaal ik ga het proberen;)
 
met een goed schema kan je toch wel een flink stuk aankomen.
gain zelf nu ongeveer een 500gr per week
 
Meer eten, er zijn weer euroknallers bij de mac.
 
jij met je euroknallers!

eet gewoon veel noten, pasta, biefstuk!
 
Doe je naast je training zwaar of intensief werk?
Zo ja:
Meer eten
Zo nee:
Meer eten

Kortom meer eten, heb je problemen met je schildklier trouwens je eet best veel voor je gewicht namelijk, mss dat het daar aanligt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo allen..

ik ben 1.75 en weeg rond de 65 kilo en volgens de caloriemeter krijg ik 3400 kcal binnen per dag(dit lijkt mij voldoende) daarbij neem ik ook 2x per dag shakes en isostak, maar ik kom dus niet aan, ik sta vrijwel droog en heb eigenlijk ook nooit de bouw gehad om aan te komen, ik kan vrijwel eten wat ik wil.. nu is mijn vraag dus of iemand weet hoe ik toch meer massa kan krijgen? ik zou willen streven naar 75 kilo..

En dit is het dus niet, eet meer.
 
jij met je euroknallers!

eet gewoon veel noten, pasta, biefstuk!

Despite what Flex tells you, the road to bulk is not paved with tuna and oatmeal. Eat like you mean it.
Met dank aan The Ripper. ;)
 
Ja maar de shitload aan zout die je binnen krijgt van de Mac kan niet goed zijn...
 
hmm ik zou niet weten of er iets met me schildklier is.. naar mijn weten niet iig:p verder werk ik alleen in het weekend en met me trainschema is volgens mij ook niks mis mee.. ik heb gewoon een k*tbouw:(
 
hmm ik zou niet weten of er iets met me schildklier is.. naar mijn weten niet iig:p verder werk ik alleen in het weekend en met me trainschema is volgens mij ook niks mis mee.. ik heb gewoon een k*tbouw:(

Je lichaam wil zijn eigen gewicht vasthouden. Daarom moet je het forceren te groeien met gruwelijke trainingen en enorme hoeveelheden voer.
 
Back
Naar boven