AndroidHealthClinic

(HELP) ik zoek een bulkschema.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PainIsGain

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jul 2011
Berichten
1.098
Waardering
51
Vetpercentage
11%
aangezien school weer gaat beginnen en dus niet thuis een maaltijd kan klaarmaken zoek ik een makkelijk bulkschema..

ik wil echt dedicated aan een schema beginnen die ik makkelijk op school kan gebruiken..

hoop dat er iemand is die dit begrijp en zo'n soort schema heeft.. ik zou die graag willen hebben..

mijn stats:

184cm
78kg
11%
2.5 jaar training zonder voedingsschema

Bedankt alvast ;)

*edit*
ik heb ondertussen een schema gemaakt.. ik hoor graag wat er beter kan..

Stats:
Net 19 jaar geworden
78kg
1.84cm
BF: 11% ongv.

7:45
- 350ML volle Yoghurt (200kcal)
- Banaan (83kcal)

10:00
- 2x Boterham kipfilet (200kcal)
- 250ML volle Chocomelk (220kcal)

11:30
-2x Boterham kipfilet (200kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)

14:00
-2x Boterham Pindakaas / (of) Smeerkaas (250kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)

16:00
-1x Boterham Pindakaas / (of) Smeerkaas (120kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)
-Muslireep (75kcal)

18:30
-Aardappelen,vlees & Groente (450kcal?)
-250gr Volle Kwark (350kcal)

20:30
- mammooth shake + 40gr brinta 500kcal ~
22:00
-250gr Kwark (350kcal)
-----------------------------------------------------------------------
Totaal kcal: 3558

Mijn ouderhoud is: 2964kcal, dus zit ik 594kcal boven mijn behoefte. Hiermee zou ik dus behoorlijk wat kg moeten winnen?
 
Laatst bewerkt:
Niemand kan je zo een kant en klaar schema geven, aangezien dit afgesteld is op gewicht, lengte, aantal keer trainen etc.

Als je echt dedicated wilt zijn, zul je ook wel de motivatie hebben om zelf het een en ander uit te zoeken, zal je in de toekomst ook helpen. Ik zou zeggen, lees de stickies eens grondig door, bereken je onderhoud, maak een schema met genoeg kcal en ongeveer de juiste verhoudingen E/K/V en post het dan hier voor eventuele verbeteringen.
 
Niemand kan je zo een kant en klaar schema geven, aangezien dit afgesteld is op gewicht, lengte, aantal keer trainen etc.

Als je echt dedicated wilt zijn, zul je ook wel de motivatie hebben om zelf het een en ander uit te zoeken, zal je in de toekomst ook helpen. Ik zou zeggen, lees de stickies eens grondig door, bereken je onderhoud, maak een schema met genoeg kcal en ongeveer de juiste verhoudingen E/K/V en post het dan hier voor eventuele verbeteringen.
+1 niks meer aan toe te voegen ;)

Sorry moet eerst karmapunten verdelen voordat naomi1987 ......
 
Hallo, mss is dit iets voor jou? [Link niet meer beschikbaar]
 
Niemand kan je zo een kant en klaar schema geven, aangezien dit afgesteld is op gewicht, lengte, aantal keer trainen etc.

Als je echt dedicated wilt zijn, zul je ook wel de motivatie hebben om zelf het een en ander uit te zoeken, zal je in de toekomst ook helpen. Ik zou zeggen, lees de stickies eens grondig door, bereken je onderhoud, maak een schema met genoeg kcal en ongeveer de juiste verhoudingen E/K/V en post het dan hier voor eventuele verbeteringen.

zo'n antwoord kon ik verwachten..

maar er zijn misschien mensen met ongv. dezelfde stats die een goed bulkschema hebben en die ik ook kan gebruiken met een paar wijzigingen.. daar ben ik naar op zoek ;)
 
zo'n antwoord kon ik verwachten..

maar er zijn misschien mensen met ongv. dezelfde stats die een goed bulkschema hebben en die ik ook kan gebruiken met een paar wijzigingen.. daar ben ik naar op zoek ;)

Kerel , je wilt wat of niet . Moeten we ook nog voor je gaan trainen ???
In de tijd dat je hier gaat zitten afwachten of bedelen had je al een schema kunnen samenstellen:sukkeltje:
 
Kerel , je wilt wat of niet . Moeten we ook nog voor je gaan trainen ???
In de tijd dat je hier gaat zitten afwachten of bedelen had je al een schema kunnen samenstellen:sukkeltje:
ja die heb ik wel....

Stats:
Net 19 jaar geworden
78kg
1.84cm
BF: 11% ongv.

7:45
- 350ML volle Yoghurt (200kcal)
- Banaan (83kcal)

10:00
- 2x Boterham kipfilet (200kcal)
- 250ML volle Chocomelk (220kcal)

11:30
-2x Boterham kipfilet (200kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)

14:00
-2x Boterham Pindakaas / (of) Smeerkaas (250kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)

16:00
-1x Boterham Pindakaas / (of) Smeerkaas (120kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)
-Muslireep (75kcal)

18:30
-Aardappelen,vlees & Groente (450kcal?)
-250gr Volle Kwark (350kcal)

20:30
- mammooth shake + 40gr brinta 500kcal ~
22:00
-250gr Kwark (350kcal)
-----------------------------------------------------------------------
Totaal kcal: 3558

Mijn ouderhoud is: 2964kcal, dus zit ik 594kcal boven mijn behoefte. Hiermee zou ik dus behoorlijk wat kg moeten winnen?
 
ja die heb ik wel....

Stats:
Net 19 jaar geworden
78kg
1.84cm
BF: 11% ongv.

7:45
- 350ML volle Yoghurt (200kcal)
- Banaan (83kcal)

10:00
- 2x Boterham kipfilet (200kcal)
- 250ML volle Chocomelk (220kcal)

11:30
-2x Boterham kipfilet (200kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)

14:00
-2x Boterham Pindakaas / (of) Smeerkaas (250kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)

16:00
-1x Boterham Pindakaas / (of) Smeerkaas (120kcal)
-250ML volle Chocomelk (220kcal)
-Muslireep (75kcal)

18:30
-Aardappelen,vlees & Groente (450kcal?)
-250gr Volle Kwark (350kcal)

20:30
- mammooth shake + 40gr brinta 500kcal ~
22:00
-250gr Kwark (350kcal)
-----------------------------------------------------------------------
Totaal kcal: 3558

Mijn ouderhoud is: 2964kcal, dus zit ik 594kcal boven mijn behoefte. Hiermee zou ik dus behoorlijk wat kg moeten winnen?


bij aardappelen vlees en groente kan je net zo goed geen aardappelen bij tellen slechte calorie bron maarja zeker wat de pot schaft?
 
bij aardappelen vlees en groente kan je net zo goed geen aardappelen bij tellen slechte calorie bron maarja zeker wat de pot schaft?

ja wat de pot schaft.. kcal kan je daar niet precies van weten, maar met 400kcal kom je toch in de buurt?
 
???eerst vraag je om een schema , nu blijkt dat je er al een hebt. Wrm dan niet meteen die posten en vragen wat er anders kan....

ik vraag me af hoe je verhoudingen in elkaar zitten EKV met zoveel chocomel en volle zuivel
 
Met dit schema zal je alleen maar vet worden...
 
Na 2,5jaar trainen pas aan voeding denken? Als je niet 100% voor de sport wilt gaan, ga dan gewoon niet;)

En zowel: Lees alle stickys over voeding grondig door en maak zelf een nieuw voedingsschemaen post die dan en je zal verder begeleid worden;)
 
Lees eerst de stickies door, want dit schema is op zn zachtst gezegd net optimaal om schone spiermassa te winnen. En zet er ook de verhoudingen bij van E/K/V
 
Na 2,5jaar trainen pas aan voeding denken? Als je niet 100% voor de sport wilt gaan, ga dan gewoon niet;)

En zowel: Lees alle stickys over voeding grondig door en maak zelf een nieuw voedingsschemaen post die dan en je zal verder begeleid worden;)

nee na 2,5jaar aan een schema beginnen! ervoor heb ik ook de juiste voeding gedaan maar niet strict op schema..

met mijn bouw kom ik niet snel aan vet.. dan kan ik die chocomelk toch wel hebben?

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 20:28 ----------

Met dit schema zal je alleen maar vet worden...

dat ligt toch echt aan het type lichaam dat je hebt?!
 
Havermout melk whey of eieren banaan
Brood beleg melk
Brood beleg
Brood beleg melk appel
Avondeten
Kwark pinda's
Das mijn bulkschema voor op school, pas de hoeveelheden maar aan naar je behoeftes
 
Back
Naar boven