MuscleMeat

Help: Is dit een tren dip of wat anders? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AestheticFreak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
688
Waardering
334
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Goedemiddag,

Ik zit met een vraagstuk waarvan ik niet kan plaatsen wat het is. Hoop via jullie in een goede richting gestuurd te kunnen worden.

Ik ben nu zo'n 2 maanden OFF van de volgende kuur:

Week 1-4 50mg Dbol ed
Week 1-12 Test-e 250mg e5d
Week 1-10 Tren-e 400mg e5d

Week 14-17 Nolvadex 20mg ed

Nu heb ik net een gesprek met mn vriendin gehad over het feit dat ik anders ben dan anders en ik moet haar gelijk geven, echter weet ik niet waar het vandaan komt.


Ik heb last van de volgende dingen:

- Emotielozer
- Voel me een beetje "wazig" af en toe( denk dat dat het beste woord is)
- Ik reageer wat "feller" aldus mijn vriendin, alleen noem ik het wat "botter"
- heb ook niet echt zin in seks, maar heb wel seks gehad en seks op zich lukt wel prima.


Dit was mijn eerste kuur op Tren dus ik heb geen idee of m'n crash gewoon wat zwaarder is door de tren. Ik heb vaker gekuurd en heb nog nooit zo'n dip als deze gehad (uitgaande van dat het een dip is).
Nu mijn vraag aan ervaren mensen : Zijn dit symptomen van de een tren dip? Zo ja, wat kan ik nog doen om het herstel te versnellen of makkelijker te maken?
Moet ik evt bloed laten trekken en zo ja, op welke waarden?
Moet ik me zorgen maken, of gewoon uitzitten?

Ik hoor graag van jullie guys!

Laters
 
Ben niet ervaren. Zit zelf ook op tren, en heb precies hetzelfde als jij omschrijft. Ik denk soieso uitgaande van ervaringen van mensen op tren dat wat jij aankaart precies bij tren hoort.

Zou me er niet al te druk om maken maatje!
 
Thanks bro! Stelt me wel een klein beetje gerust. Ik hoop nog wat meer leden te horen op dit topic. EN hoelang wachten jullie tot je volgende kuur? Ik ben namelijk verder gewoon goed herstellende. Wachten jullie tot dit HELEMAAL over is, of wachten jullie tot je waardes weer goed zijn en je ON=OFF tijd voorbij is? Zoek nog even wat meer bevestiging als jullie begrijpen wat ik bedoel
 
ghehe, in dat geval kop ik op en verman ik mezelf. Thanks ikke 20 ! Ik ga me sws aanmelden voor de roid poli in Haarlem gezien ik daar woon. Scheelt me elke keer een godsvermogen aan bloedtesten.

ikke 20 Op welke waarde zal ik laten prikken voor een goed overzicht?
 
Herstellen van een kuur (100%) kan makkelijk tot 6 maanden duren.

Laten testen op de standaardwaarden en zeker prolactine, oestrogeen, schildklier, LH, FSH cholesterol.

Bloedcontrole is het belangrijkste van een kuur.


En het gevoel dat je nu hebt van "het interesseert me allemaal geen kloten" is normaal :D
 
Haha nee oke daar kan ik inkomen man! Maar voel me af en toe ( geen idee hoe ik het moet zeggen, beetje een combo van flauw-wazig-mehh ofzo haha). <<< is dat herkenbaar?????

Thanks, daar kan ik wat mee man! Ga me zeker even laten testen op die waarde, wil wel weten hoe het er voor staat!
 
Klinkt mij ook gewoon als een standaard test dip hoor. En mild ook, als ik het zo hoor. Het kan veullllll erger. Als dit het ergste is wat jij ervaart na de kuur dan mag je jezelf redelijk gelukkig prijzen denk ik. Gewoon braaf je nakuur spullie nemen, dan komt het prima in orde.
 
Ben al 2 maanden klaar met nakuren, maar thanks Trium
 
Btw, het gaat over tren. Test dip vind ik niet zo spannend
 
de man met de hamer is langs geweest om de prijs op.te halen bij je ... nu moet je gewoon stabiel stress.vermijden je eigen ding doen, lekker zonnebank je pakken kappertje pakken doen waar je je goed bij voelt.dan kom.je er weer :rocker2:
 
Klinkt alsof je nog niet hersteld bent. Duurde bij mij meestal +-3 maanden. Toen ik nog off ging, een hele lange tijd geleden.
 
ghehe, in dat geval kop ik op en verman ik mezelf. Thanks ikke 20 ! Ik ga me sws aanmelden voor de roid poli in Haarlem gezien ik daar woon. Scheelt me elke keer een godsvermogen aan bloedtesten.

ikke 20 Op welke waarde zal ik laten prikken voor een goed overzicht?

Goed dat je aanmeld bij de Haarlem studie, alleen is het niet zo roze kleurig als jij denkt:
Ze nemen vooraf 11 buizen bloed af. Daar krijg je zelf niks van te zien, van al die onderzoeken krijg je zelf niks (direct) terug.
Het doel van het onderzoek is om je herstel te volgen. Aan het einde van het onderzoek publiceren ze het totaal beeld.
 
Btw, het gaat over tren. Test dip vind ik niet zo spannend

Dat snap ik, maar wat jij ervaart is een test dip die veroorzaakt is door het gebruik van tren. Tren werkt op je hormonale axis dus je praat per definitie over je testosteron en oestrogeen levels, niet over 'tren dip'.
 
Back
Naar boven