XXL Nutrition

Help Jarno Hams een handje bij sterren dansen op het ijs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een lulhannes,

Eerst dit schrijven

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/wedden-290099/index4.html#post6254157

En dan zelf meedoen bij SBS6, Wannabee :eek:

Roy je bent een trieste jaloerse vette pisvlek! Je was op Facebook ook al bezig hoorde ik. Op SBS afgeven terwijl je er zelf nog geen jaar geleden reclame voor maakte. Dit programma heeft niets met sterkste man te maken. Ik probeer op deze manier ook een nieuw publiek te bereiken. Daar kan de generatie na mij hopelijk ook gebruik van maken. Het enige wat jij hebt gedaan is op het succes van een ander meeliften en jezelf ook nog op de voorgrond plaatsen. Je bent gewoon een parasiet, een insect dat je onder je schoen moet plattrappen!
 
Ik vind je nogal mild Jarno, dat kunstschaatsen heeft een zalvende invloed man!
 
:d

21196112.jpg
 
+1 voor Jarno
 
Roy je bent een trieste jaloerse vette pisvlek! Je was op Facebook ook al bezig hoorde ik. Op SBS afgeven terwijl je er zelf nog geen jaar geleden reclame voor maakte. Dit programma heeft niets met sterkste man te maken. Ik probeer op deze manier ook een nieuw publiek te bereiken. Daar kan de generatie na mij hopelijk ook gebruik van maken. Het enige wat jij hebt gedaan is op het succes van een ander meeliften en jezelf ook nog op de voorgrond plaatsen. Je bent gewoon een parasiet, een insect dat je onder je schoen moet plattrappen![/QUOTE]




:D:D:D:D
 
roy je bent een trieste jaloerse vette pisvlek! Je was op facebook ook al bezig hoorde ik. Op sbs afgeven terwijl je er zelf nog geen jaar geleden reclame voor maakte. Dit programma heeft niets met sterkste man te maken. Ik probeer op deze manier ook een nieuw publiek te bereiken. Daar kan de generatie na mij hopelijk ook gebruik van maken. Het enige wat jij hebt gedaan is op het succes van een ander meeliften en jezelf ook nog op de voorgrond plaatsen. Je bent gewoon een parasiet, een insect dat je onder je schoen moet plattrappen!

:d:d:d:)
 
Zo is het maar net! Morgen allemaal weer stemmen. :D
 
Wie uit het sterkste man circuit zou hier trouwens nee tegen zeggen? Denk alleen Destrey Raymond :D :D :D
 
Denk dat Sugar Lee van Forst zich geen seconde zou nadenken en zelfs wel als Jarno's vrouwelijke partner zou willen fungeren met een pruik op!
 
Haha heb weer gestemd!! Gezellig hoor:p
 
Hahaha, die grote tong uit z'n mond, ik moest lachen.
 
Wordt weer tijd om ermee te stoppen , wat een lommperik ........
 
Die Gaby wil ik ook wel x vol blazen.. Huhuhu
 
Back
Naar boven