AndroidHealthClinic

Help Jarno Hams een handje bij sterren dansen op het ijs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgende keer die Katie ff paalliften
 
Neeeeee ging niet zo goed :(
 
Ging idd niet zo best dit keer, maar petje af dat hij er gewoon staat terwijl hij ziek is.
 
Tjaa balen maar je bent door dus vergeten en op naar volgende week!!
 
Zit ie al in de Finale ?
 
****ing vet dat je weer door bent :D
 
Gelukkig bestaat er zoiets als youtube waar ik alleen de Jarno-filmpjes kan zien. De rest hoef ik niet te zien :D
Geinig om te zien hoe hij dat vrouwtje steeds strict-lift :D
 
Gelukkig bestaat er zoiets als youtube waar ik alleen de Jarno-filmpjes kan zien. De rest hoef ik niet te zien :D
Geinig om te zien hoe hij dat vrouwtje steeds strict-lift :D

50kg :P ?
 

Zoiets idd. Maar als je dan kijkt hoe die profs die vrouwtjes met een soort jerktechniek omhoog gooien is dit wel mooi om te zien vind ik. Leuk contrast.
 
Zoiets idd. Maar als je dan kijkt hoe die profs die vrouwtjes met een soort jerktechniek omhoog gooien is dit wel mooi om te zien vind ik. Leuk contrast.

Jammer datie eruit is nu
 
Beste Sterkste Man vrienden,

bij deze wil ik jullie ook even bedanken voor jullie steun tijdens mijn schaats avontuur. Speciaal dank aan Alex Moonen.:D
Ik hoop dat ik op deze manier onze sport postief in het nieuws gebracht heb en dat we hier op welke manier voordeel uit kunnen halen. Zij het met sponsoring of organisatie van wedstrijden.
Hoop ook dat ik jullie vermaakt heb en jullie ook heb laten lachen.. Een stukje drama zat er ook nog in. ;)

M'n focus ligt nu weer waar het hoort. Ben op een klein beetje last van m'n linker schouder fit.
een heel stuk fitter dan normaal in begin februari. Het is voor mij een goed begin van het jaar.
En hoop dat het een prachtig jaar gaat worden.
 
Beste Sterkste Man vrienden,

bij deze wil ik jullie ook even bedanken voor jullie steun tijdens mijn schaats avontuur. Speciaal dank aan Alex Moonen.:D
Ik hoop dat ik op deze manier onze sport postief in het nieuws gebracht heb en dat we hier op welke manier voordeel uit kunnen halen. Zij het met sponsoring of organisatie van wedstrijden.
Hoop ook dat ik jullie vermaakt heb en jullie ook heb laten lachen.. Een stukje drama zat er ook nog in. ;)

M'n focus ligt nu weer waar het hoort. Ben op een klein beetje last van m'n linker schouder fit.
een heel stuk fitter dan normaal in begin februari. Het is voor mij een goed begin van het jaar.
En hoop dat het een prachtig jaar gaat worden.

dit is zeker goed voor de sport geweest ! Hoeveel ben je afgevallen uiteindelijk.
 
Beste Sterkste Man vrienden,

bij deze wil ik jullie ook even bedanken voor jullie steun tijdens mijn schaats avontuur. Speciaal dank aan Alex Moonen.:D
Ik hoop dat ik op deze manier onze sport postief in het nieuws gebracht heb en dat we hier op welke manier voordeel uit kunnen halen. Zij het met sponsoring of organisatie van wedstrijden.
Hoop ook dat ik jullie vermaakt heb en jullie ook heb laten lachen.. Een stukje drama zat er ook nog in. ;)

M'n focus ligt nu weer waar het hoort. Ben op een klein beetje last van m'n linker schouder fit.
een heel stuk fitter dan normaal in begin februari. Het is voor mij een goed begin van het jaar.
En hoop dat het een prachtig jaar gaat worden.

Mooi man, Ik heb geen uitzending gezien maar een paar filmpjes via you-tube.

Succes dit jaar, ga je nog Internationale wedstrijden doen ?
 
Geweldige uitspraak "ik kan moeilijk vierkantjes schaatsen" :roflol:
 
Back
Naar boven