Fitness Seller

Help Jarno Hams een handje bij sterren dansen op het ijs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shampoo83

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
2.446
Waardering
69
Beste kameraden van de krachtsport,

aanstaande dinsdag avond is het zo ver. Ik zit om 20:30 vol verwachting voor de buis hoe Jarno Hams een spagaat a la Patty Brard op het ijs gaat maken. Ik hoop dat we daar vaker dan 1 keer van mogen genieten. Daarom heeft Jarno stemmen nodig. Ik wil me er voor in zetten dat Jarno een soort van landelijk 'Johannes' effect krijgt. Is natuurlijk ook een stukje reclame voor de krachtsport. STEMMEN dus!!!!

Deel een soortgelijk bericht op FB en Twitter mensen!

Gr. Alex
 
Vind het maar een rare actie van 'm tbh
 
Hoe moet je stemmen dan? Via een site? Of is het zoiets dat je moet smsen naar een nummer wat je €0,80 kost ?
 
Haha ben benieuwd, eens kijken of ik SBS nog kan vinden op mijn tv, is toch wel een zender die ik zoveel mogelijk mijd. Maar dit kunnen we niet missen natuurlijk.
Ik stem mee natuurlijk.
 
Ik zal ook wel stemmen! Jarno moet door, wat er ook gebeurt. :D
 
Doet Patty Brard daarna ook een loglift of truckpull? :)

Thanks for the heads up, mijn stem is alvast binnen.
 
Jarno zorgt er gewoon voor dat ik voor het eerst dit programma ga kijken :D
 
sterren dansen op het ijs bereikt plots een heel ander publiek, ik vind het wel lachen :)
 
Nou, bij mij staat SBS6 op. Ben eens benieuwd.. :D
 
Bij mij ook.. Vind het echt een zigeuner programma tot nu toe.. Wachten op Jarno! :D
 
Tot die tijd de sniperx van het ijs.. Hah..
 
Die jody bernal verdient 'n instant neqschot.
 
de website van jarno ligt er al uit haha
 
Ik wil ook zo'n schuur.
 
Hij deed het wel netjes. Wat een ****ing k*t homo die maurice.. Zal zo gelijk even sms-en.
 
mooie performance van Jarno!

Mijn stem heeft hij, die verleidende lach in de camera deed 't m.
 
Man ik moet er niet aan denken, en hij is 40kg zwaarder, zwaar respect


dalijk ff een stem verspillen aan jarno
 
Kan me zomaar indenken dat Jarno zich achter de coulissen helemaal kapot lacht met al die wannabe c-sterren en glitterflikkers om zich heen.
Ook grappig dat je al kon stemmen voordat ie aan de beurt was, wat een treurig programma toch eigenlijk.

Wel gestemd natuurlijk :D
 
Kan me zomaar indenken dat Jarno zich achter de coulissen helemaal kapot lacht met al die wannabe c-sterren en glitterflikkers om zich heen.
Ook grappig dat je al kon stemmen voordat ie aan de beurt was, wat een treurig programma toch eigenlijk.

Wel gestemd natuurlijk :D

haha, in die tussenfragmentjes hingen er steeds mensen over hem heen.
 
Back
Naar boven