AndroidHealthClinic

Help Jarno Hams een handje bij sterren dansen op het ijs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kijk darten op RTL7
 
Beste kameraden van de krachtsport,

aanstaande dinsdag avond is het zo ver. Ik zit om 20:30 vol verwachting voor de buis hoe Jarno Hams een spagaat a la Patty Brard op het ijs gaat maken. Ik hoop dat we daar vaker dan 1 keer van mogen genieten. Daarom heeft Jarno stemmen nodig. Ik wil me er voor in zetten dat Jarno een soort van landelijk 'Johannes' effect krijgt. Is natuurlijk ook een stukje reclame voor de krachtsport. STEMMEN dus!!!!

Deel een soortgelijk bericht op FB en Twitter mensen!

Gr. Alex

wat een waardeloos zendtijd verspilling allemaal 3e rangs wanna be bn-ers
die zo nodig op tv moeten of ooit eens op tv zijn geweest ...allemaal oude lijken .. sterren welke sterren ??monique sluiter .. jose hoebee en een stel marrokanen waar niemand ooit van gehoord heeft ..wie wil daar nou naar kijken .. bah

jarno is wel leuk 150 kg. muscle op het ijs die krijgt m.n stem de rest terug in je hol ....

amen
 
wat een waardeloos zendtijd verspilling allemaal 3e rangs wanna be bn-ers
die zo nodig op tv moeten of ooit eens op tv zijn geweest ...allemaal oude lijken .. sterren welke sterren ??monique sluiter .. jose hoebee en een stel marrokanen waar niemand ooit van gehoord heeft ..wie wil daar nou naar kijken .. bah

jarno is wel leuk 150 kg. muscle op het ijs die krijgt m.n stem de rest terug in je hol ....

amen
kijk dan niet driftkikker
 
Haha die Jarno.. Hij heeft geen eens een slechte chick.. :fa:
 
Haha vette song keuze dat absoluut.
 
haha, lachen dit. misschien zit er wel een carrièreswitch aan te komen? :D
 
Jarno zei dat hij door dit geschaats 7kg was afgevallen, zou hij hierdoor geen krachtverlies hebben?
 
Zo, die valt ook niet meer serieus te nemen.........
 
Achja, geld is geld he al weiger ik er naar te kijken.
 
Ik hoop dat we over een jaar allemaal kunnen zeggen, ondanks alle druk is Jarno zo gewoon gebleven
 
Jezus dat pak van Joling :roflol:
 
Appels met peren vergelijken
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven