MuscleMeat

Help Jarno Hams een handje bij sterren dansen op het ijs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jarno doet het juist met stijl. Als je zo omvang hebt is het ook wel anders dan de gemiddelde jody bernal.. :p heb ook weer gestemd, zal wel grappig zijn als Jarno hoog eindigt door dbb.
 
****, weer gemist dit. Aan de lijst te zien gaat hij wel door naar volgende week?
 
Wordt weer tijd om ermee te stoppen , wat een lommperik ........


Wat een haat, ben je ooit door een sterk vriendje gedumpt ofzo?





Gefeliciteerd dat je weer een ronde verder bent Jarno!
 
Wat een haat, ben je ooit door een sterk vriendje gedumpt ofzo?





Gefeliciteerd dat je weer een ronde verder bent Jarno!

Haha nee de man is bijna 40 en maakt nog altijd foto's voor de spiegel:o
 
Het is aardig doods hiero...

http://www.youtube.com/watch?v=6vzmU4kyJNM

Ik kijk trouw elke week je filmpje op youtube, en ik vind dat je elke week goed vooruit gaat. Super netje hoe je dat zware lichaam van je over dat ijs weet te verplaatsen!
 
Haha echt mooi om te zien hoe Jarno dat telkens weer beheerst doet. Je ziet wel dat Jarno over een echte winners mentaliteit beschikt, zelfs met schaatsen wil hij de beste zijn.
 
Jarno heeft het inderdaad weer goed gedaan, maar liefst 7 lifts! Vooruitgang is zeker wel te zien, ik hoop dat hij nog veel verder mag komen. :)

Alleen kunnen ze het wereldje niet accepteren... Soortgelijke of zelfs mindere prestaties word door de 'jury' omhoog geprezen terwijl ze op Jarno altijd wel wat te zeiken hebben.
 
het publiek beslist toch, jury is rudimentair
 
Gelukkig wel ja, anders zat Jarno er niet meer in als het aan de jury lag. Maar als de jury erg lage cijfers geeft en hetzelfde publiek wel gewoon blijft stemmen valt het eind oordeel toch lager uit.. Ze hebben toch wel een beetje inbreng dacht ik.
 
Die jody bernal is toch wel zo'n lachtertje he, godsamme wat een zaadbal is dat zeg. Wordt ook constant voor lul gezet, volgens mij heeft ie t zelf niet eens door.
 
Echt een aardsflikker eerste klas .. Denkt ook gelijk een flinke status te hebben nu hij als jury lid mag fungeren. Wel mooi hoe hij voor lul word gezet ja.
 
Die jody bernal is toch wel zo'n lachtertje he, godsamme wat een zaadbal is dat zeg. Wordt ook constant voor lul gezet, volgens mij heeft ie t zelf niet eens door.

het blijft sbs6, doet patty brard een x niet mee zit dat monster van een patricia paay wel in de jury.
 
hahahah geweldig jarno
 
Die suger lee toch.
 
Ziet er een stuk beter uit dan eerst :D

Volgende keer wat nettere kleren aan, beetje meer showgehalte geven.
 
Gaat Jarno ook meedoen aan Sterren springen van de schans ?
 
Wat een haat, ben je ooit door een sterk vriendje gedumpt ofzo?





Gefeliciteerd dat je weer een ronde verder bent Jarno!

Nee jo.. dat was mijn techniek om hem door te krijgen :p
ik kijk die onzin normaal nooit maar mijn nicht wel (die is er meestal op zaterdag),

ik heb als een mongool staan juichen springen voor Jarno :D

Nee die schans doet onze Jarno niet.......
 
Die jody bernal is toch wel zo'n lachtertje he, godsamme wat een zaadbal is dat zeg. Wordt ook constant voor lul gezet, volgens mij heeft ie t zelf niet eens door.

que si que no, meer kent ie niet.
 
Back
Naar boven