Fitness Seller

!!!HELP!!! Life Fitness Adjustable bench met speling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kevindb

Novice
Lid geworden
14 mei 2020
Berichten
13
Waardering
41
Lengte
1m76
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Beste allemaal,

Ik ben redelijk nieuw op dit forum dus weet niet zo goed waar ik de vraag moet stellen. Mocht ik het topic in een verkeerde categorie begonnen zijn, excuses, ik hoor graag waar deze dan wel gepast is!

Ik heb een verstelbare bank van Life Fitness gekocht (zie onderstaande foto). Een super degelijke bank en ik ben er dan ook erg blij mee!

Echter, zit er een soort speling op de zitting / rugleuning. Dus wanneer ik er op ga zitten, beweegt de rugleuning een klein beetje. Bij een bankje van deze kwaliteit zou dit niet zo moeten zijn lijkt me...

Zijn er mensen die dit probleem (her)kennen? Kwestie van bouten aandraaien? (Heeft tot op heden nog weinig opgeleverd)
ALLE tips zijn welkom

Zie video voor het probleem
Alvast super bedankt

Groetjes
Kevin
 

Bijlagen

  • F0AE87F7-98F0-447A-A66A-CABBE68840A2.jpeg
    F0AE87F7-98F0-447A-A66A-CABBE68840A2.jpeg
    140,6 KB · Weergaven: 140
  • IMG_0834.MOV
    9,2 MB
Beste allemaal,

Ik ben redelijk nieuw op dit forum dus weet niet zo goed waar ik de vraag moet stellen. Mocht ik het topic in een verkeerde categorie begonnen zijn, excuses, ik hoor graag waar deze dan wel gepast is!

Ik heb een verstelbare bank van Life Fitness gekocht (zie onderstaande foto). Een super degelijke bank en ik ben er dan ook erg blij mee!

Echter, zit er een soort speling op de zitting / rugleuning. Dus wanneer ik er op ga zitten, beweegt de rugleuning een klein beetje. Bij een bankje van deze kwaliteit zou dit niet zo moeten zijn lijkt me...

Zijn er mensen die dit probleem (her)kennen? Kwestie van bouten aandraaien? (Heeft tot op heden nog weinig opgeleverd)
ALLE tips zijn welkom

Zie video voor het probleem
Alvast super bedankt

Groetjes
Kevin
De bankjes bij de fitness waar ik naartoe ga hebben dit ook, vind het zelf ook irritant, maar denk dat het normaal is
 
Is het ontwerp van deze bankjes, niets aan te doen. Heb er zelf geen last van eigenlijk.
 
Speling op verstelbare bankjes is normaal, niet op letten.
 
Helaas, hoort erbij. Wel lekker kacheltje ook in je gym, is soms wel ff lekker
 
Wat je kan proberen is de speling opvullen met 1 of meerdere ijzeren ringetjes tussen bout, metaal en moer.
 
Topantwoord
Allen bedankt voor de snelle reacties!

Goldeneye72 tussen welk scharnier oid zou ik deze rivetten moeten plaatsen? Of durf je dit ook niet te zeggen?

mvg
Kevin
 
Geen idee, ik weet niet hoe de scharnieren op jouw bench bevestigd zijn en of het uberhaupt mogelijk is.
 
Back
Naar boven