MuscleMeat

Help me aub. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste Krisk,

Mijn dank voor jou reactie.
Zo te zien ben je 1 van de weinige normale mensen hier.
Had wel een beetje leuke en normale reacties en advies verwacht, maar helaas.

Je kan het natuurlijk ook zo brengen door te zeggen. Johan het is beter om ook je benen te trainen bv.
Maar goed, waarschijnlijk een hoop laag geschoolde mensen hier die zich vervelen en ook zo nodig iets willen zeggen.
Sommige kunnen beter wat meer tijd steken in normale omgang met mensen dan dat ze aan de gewichten hangen.

Maar krisk, zal even een mooi lijstje maken en hoop dat je me daarbij kunt helpen.

Groet johan
Het is gewoon een super tip om je benen erbij te nemen. Kijk maar eens naar mensen met een upper body met veel massa en een lower body met geen massa. Ziet er niet uit. Nou, wil je er niet uitzien?

En ga lekker mensen die je proberen te helpen zwart maken met dingen als 'waarschijnlijk een hoop laag geschoolde mensen hier die zich vervelen en ook zo nodig iets willen zeggen.'. Slim. Volgens mij kun jij beter wat meer tijd stoppen in de omgang met mensen, als je dit beetje kritiek op een INTERNETFORUM al niet kan hebben...


Of moet je na dit verhaaltje weer huilen? :(

Groet Henkie
 
Heren, alvast vriendelijk bedankt voor het advies en de normale reacties.

Ik zal inderdaad ook mijn benen trainen.
Mijn voedingsschema ga ik ook aanpassen.
Is er nog iet aan te merken op het trainschema ?

Ik probeer dit 2 x per dag te doen dus totaal 6 setjes.
Wat betreft dit station vind ik heerlijk trainen.
Ik voel al tijdens het trainen alles opblazen.
Maar bedankt voor het idee, wie weet over een jaar. ;)
 
Pfff

aub ga je inlezen. Lees de stickys, je training en voeding slaan gewoon totaal nergens op.

Je voeding mag je prima x3 doen, en je training mag je helemaal weggooien en Rippetoe/SS of een 3/4 daags split pakken.
 
Back
Naar boven