MuscleMeat

Help me aub. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jkrijnberg

Novice
Lid geworden
31 jul 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Beste heren, en vrouwen,

Van de week heb ik mijn krachtstation binnengekregen en in elkaar gezet.
Aangezien er zoveel oefeningen mogelijk zijn heb ik jullie hulp nodig.
Deze heb ik besteld. [Link niet meer beschikbaar]

Ik ben 1.80 lang, 82 kilo en wil vooral mijn bovenlichaam gespierd hebben.Vanaf mijn heupen zeg maar.
Ik heb de whey perfection shakes besteld, en magnificent erbij.

Nu wil ik graag weten wat de goede volgorde is qua trainen.
De stappen qua oefeningen dus en de hoeveelheid en gewicht.

Graag hoor ik advies van jullie.

Ps. Wil ook nog graag een eetschema weten.

Bij voorbaat dank heren.
 
Zit jij in een rolstoel?

Nee zijn quads zijn afgescheurd tijdens een squat van 150kg. Zack Khan wannabe.

Ff ontopic
Nee welke goed onderbouwde reden kan je noemen om je benen niet te trainen? Bodybuilders trainen benen. En willen gespierde benen. zo niet, join een fitness-forum.
 
Het beste advies dat je kunt krijgen: TRAIN VERDEURIE OOK UWE BENEN!
 
Rustig aan.

Je hoeft niet persee benen te trainen en met dat krachtstation kan je ver komen.

Gewoon zo zwaar mogelijk trainen dat je zweet en weet dat je al je kracht gebruikt.

Niet lui op je reet zitten en een beetje duwen maar echt er vol tegen aan gaan
 
Rustig aan.

Je hoeft niet persee benen te trainen en met dat krachtstation kan je ver komen.

Gewoon zo zwaar mogelijk trainen dat je zweet en weet dat je al je kracht gebruikt.

Niet lui op je reet zitten en een beetje duwen maar echt er vol tegen aan gaan

Ga eens weg kneus, je hebt zelf de ervaring en het verstand van een pinda. Als je zelf niet eens fatsoenlijk traint, geef dan ook geen advies.

@TS, lees de stickys!
 
Rustig aan.

Je hoeft niet persee benen te trainen en met dat krachtstation kan je ver komen.

Gewoon zo zwaar mogelijk trainen dat je zweet en weet dat je al je kracht gebruikt.

Niet lui op je reet zitten en een beetje duwen maar echt er vol tegen aan gaan

Hahaha
 
Rustig aan.

Je hoeft niet persee benen te trainen en met dat krachtstation kan je ver komen.

Gewoon zo zwaar mogelijk trainen dat je zweet en weet dat je al je kracht gebruikt.

Niet lui op je reet zitten en een beetje duwen maar echt er vol tegen aan gaan
The ****? Je gaat in m'n sig.
 
Iedereen zit hier te overdrijven, zonder trainen van benen kan je ook een gespierd bovelichaam krijgen, dat wilt hij toch.
 
Hoe kunnen wij nu voor jou gaan zeggen hoeveel gewicht je moet pakken....

Maar lees de sticky's door. Stel een trainingsschema op en post het hier voor feedback. Niet alles voorgekauwd willen hebben. Jij wilt iets bereiken, moet je er ook iets voor doen.
 
Jongens, deze gozer heeft in 1 keer een paarhonderd euro uitgegeven omdat hij zichzelf wil verbeteren. Een beetje respect en behulpzaamheid mag wel.

Ja benen trainen is ook belangrijk, en ik zou zeggen dat je wel beter af bent met een powerrack, bankje, en een barbell, wat in totaal wel wat duurder is maar ok.

Als je aan deze keuze vastzit en een lijstje kunt geven van de mogelijke oefeningen die je ermee kunt doen en tot welke gewichten dan kunnen we misschien wel wat trainingen voor je verzinnen.
 
Jongens, deze gozer heeft in 1 keer een paarhonderd euro uitgegeven omdat hij zichzelf wil verbeteren. Een beetje respect en behulpzaamheid mag wel.

Ja benen trainen is ook belangrijk, en ik zou zeggen dat je wel beter af bent met een powerrack, bankje, en een barbell, wat in totaal wel wat duurder is maar ok.

Als je aan deze keuze vastzit en een lijstje kunt geven van de mogelijke oefeningen die je ermee kunt doen en tot welke gewichten dan kunnen we misschien wel wat trainingen voor je verzinnen.

Dus omdat hij iets uitgeeft moeten we al zijn schema's maar oplepelen en het aan hem vertellen + maken?
 
Nee, dát kun je doen omdat je lief bent.

Dat hij een investering heeft gedaan toont commitment en daar kun je met meer begrip op reageren.
 
Beste Krisk,

Mijn dank voor jou reactie.
Zo te zien ben je 1 van de weinige normale mensen hier.
Had wel een beetje leuke en normale reacties en advies verwacht, maar helaas.

Je kan het natuurlijk ook zo brengen door te zeggen. Johan het is beter om ook je benen te trainen bv.
Maar goed, waarschijnlijk een hoop laag geschoolde mensen hier die zich vervelen en ook zo nodig iets willen zeggen.
Sommige kunnen beter wat meer tijd steken in normale omgang met mensen dan dat ze aan de gewichten hangen.

Maar krisk, zal even een mooi lijstje maken en hoop dat je me daarbij kunt helpen.

Groet johan
 
Ik zou zeggen, dump die station en ga naar een sportschool.
Je zal niets aan je zelfvertrouwen in de gym doen als je thuis blijft trainen!
 
Ik vind het juist lekker om thuis te trainen.
Ik heb zeeen van ruimte hier + heb een hekel aan al die show figuren die zichzelf helemaal geweldig vinden.

Vandaag begonnen met de volgende oefeningen in deze volgorde.

25 x bankdrukken
25 x Latissimus op de borst
25 x Latissimus op de schouder
30 x curl bar
25 x leg curls
15 x dips

Dit doe ik 3 x achter elkaar.

Als afsluiting doe ik nog 15 minuten op de crosstrainer. Dit is echter een los apparaat en zit niet op dit station.

Ten slotte heb ik zelfvertrouwen genoeg.
Alleen daarvoor bestaan forums, om elkaar advies te geven en om te overleggen met elkaar.

Ten slotte is dit ongeveer momenteel mijn voedingsschema.

In de ochtend (8.00 - 12.00) 4 bruine boterhammen met kipfilet
In de middag 2 stuks fruit + een shake whey perfection(evt nog 2 boterhammen met kipfilet.)
Avondeten met stukje vlees + na het trainen een shake whey perfection + 1 magnificent. ( creatine)

Hier hoor ik graag nog advies over omdat ik denk dat mijn schema niet helemaal juist is.

Nou mensen, laat jullie horen van de POSITIEVE kant.
Bij voorbaat dank.

Groetjes
 
Kom jij uit somalie? Ik weet dat er een hongersnood is, maar dat dat zo erg is wist ik niet.

Ik ga denk meteen storten op 555, jij mag wel wat noodhulp gebruiken
 
Ik wist dat er eenzame mensen waren op de wereld... maar als je toch je aandacht op een forum moet gaan zoeken ben je toch verkeerd bezig.
Je kan ook bv zeggen wat er veranderd zou moeten worden.

Of het schema dat jij aanhoudt.

Als je niks te melden hebt schrijf dan niks.
 
johan,

het is beter voor je algehele gesteldheid om je benen ook te trainen, vergeet niet dat de benen de grootste spiergroep zijn van je lichaam, die moet je natuurlijk niet vergeten om te trainen.

een gespierd bovenlijf op 2 sateprikkers ziet er toch ook niet uit, zeg nou zelf...

Verder is je eetschema erg onder de maat.

Lees de stickies door in de voedingsectie en bereken je onderhoud (let op de activiteitenfactor!)

wat je nu post is wat ik bijvoorbeeld al in 2 maaltijden eet.

ontbijt bij opstaan: brinta / havermout icm whey shake evt met wat boterhammen

tussendoor: boterhammen met kipfilet en wat fruit banaan/appel

lunch: eieren / tonijn / rijst noem maar op

dan smiddags nog wat tussendoor

dan avondeten

en voor het slapen gaan ook nog wat magere kwark (volle bak van 500gr)
 
Ik vind het juist lekker om thuis te trainen.
Ik heb zeeen van ruimte hier + heb een hekel aan al die show figuren die zichzelf helemaal geweldig vinden.
Is het geen idee om dit station en crosstrainer te vervangen met een powerrack? De prijs zal ongeveer gelijk zijn aan dat totaal, je kunt dan alle goede krachttraining doen - ook voor je benen - die je maar kunt wensen, en je zal nog ruimte overhouden ook.

Je voeding moet sowieso beter inderdaad, heb je in het voeding subforum gekeken naar informatie om je onderhoud te berekenen en het op basis daarvan in te delen?
 
Back
Naar boven