MuscleMeat

Help me explorer is naar de klote

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Hey jongens,

Ik heb een probleempje, ik had laats een virus een enorm k*ttig worm virus dat door me hele comp zat. Ik heb nu een goede up to date scanner en ben virus vrij.

Helaas doet mijn explorer het niet meer goed, enkele voorbeelden:

Als ik karma wil geven staat er javascript:void(0);
Als ik bij autotraider een merk van een auto wil selecteren zie ik de merken niet in de lijst staan
Als ik bij autotraider een plaatje van een auto wil vergroten kan ik m aanklikken maar gebeurt er niets

Goed k*t dus. Ik heb internet explorer 6 service pak gedownload en geeinstalleerd maar nog steeds geen verschil. Ik heb windows XP

Moet ik nu XP opnieuw installeren, please help
 
Installeer IE 6 eens helemaal opnieuw (dus niet alleen het SP) afronden met SP1 voor XP
 
Mischien moet je javascript activeren ?
 
Originally posted by Shadum
Installeer IE 6 eens helemaal opnieuw (dus niet alleen het SP) afronden met SP1 voor XP

IE6 heb ik al ook eroverheen geeinstallerd das het niet
 
Originally posted by capricik
Mischien moet je javascript activeren ?

Hoe doe ik dat bro, ik ben niet zo heel goed wat betreft computers
 
Je doet IE open...Tools--> Internet options.. Ga naar het Tab Advanced. Scroll naar beneden tot je Microsoft VM ziet, Klik dan op Java Console Enabled. Restarten en het zou moeten opgelost zijn.

Als het nog niet opgelost is, ga dan naar

http://java.sun.com/webapps/getjava/BrowserRedirect?locale=en

en ff wachten tot er een venster komt. Klik op ok en vandaar kun je java installeren op je pc.
 
Originally posted by Juriaan


Hoe doe ik dat bro, ik ben niet zo heel goed wat betreft computers

Met wat wel dan???

LOL :D
 
Ik kan het wel fixen voor je hoor!


Tarief : 150,- per uur (afgerond naar boven op hele uren)
Voorrijkosten: 75,-

Dit is wel exclusief extra kosten die ik maak, maar dan heb je ook wel wat in huis hoor! :D
 
Originally posted by capricik
Je doet IE open...Tools--> Internet options.. Ga naar het Tab Advanced. Scroll naar beneden tot je Microsoft VM ziet, Klik dan op Java Console Enabled. Restarten en het zou moeten opgelost zijn.

Als het nog niet opgelost is, ga dan naar

http://java.sun.com/webapps/getjava/BrowserRedirect?locale=en

en ff wachten tot er een venster komt. Klik op ok en vandaar kun je java installeren op je pc.

Allebij gedaan maar nog steeds niet, echt klote. Wel dedankt voor de moeite bro, zelf die smileys kan ik niet aanklikken
 
Ik zou ff via 'Tools' --> 'Internet Options' --> 'Advanced' --> 'Restore Defaults' de hele boel resetten...
 
Het klinkt idd gewoon alsof je javascript ondersteuning uitstaat. Maar als het niet lukt om het weer aan de praat te krijgen kun je onder WinXP ook System Restore proberen.

Dat staat onder Start --> Help and Support
En dan "Undo changes to your computer with System Restore"

Je kunt je systeeminstellingen dan terugzetten naar een bepaalde datum.
Het heeft mij ook al een re-install bespaard, dus mooie functie :thumbup:
 
Back
Naar boven