XXL Nutrition

Help me met mijn proteïne shake kiezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mastergkill

Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Hey ik ben op zoek naar een goeie proteïne shake voor het sporten die mij helpt over wat langdurige tijd weet iemand een goeie en goedkope?


Groet Glenn
 
Body en fitshop whey perfection cookies & cream bevalt mij goed.
 
Heb nog nooit een proteine shake gehad die tegenviel(xxl en bodyenfit)allemaal lekker:p
 
Hey ik ben op zoek naar een goeie proteïne shake voor het sporten die mij helpt over wat langdurige tijd weet iemand een goeie en goedkope?


Groet Glenn

Jammer dat de leden voor me al antwoorden hebben gegeven, maar wat verwacht je dat de proteine shakes voor je zullen doen en hoe ziet je voedingsschema er uit?
 
Shakes zijn gewoon een makkelijke vorm van proteine. Goed of niet bestaat niet, het zijn eiwitten die je drinkt, meer niet.
 
Nou er zijn wel verschillen hoor, alleen is niet alles voor een beginner even belangrijk. De mate van opname, de snelheid van opname, hoeveel je ervan aan de schijt gaat, de hoeveelheid per schep, enzovoort.

Persoonlijk vind ik de banaantjes Isolaat van Body & Fit wel lekker en mijn lichaam reageert er prima op.
 
Nou er zijn wel verschillen hoor, alleen is niet alles voor een beginner even belangrijk. De mate van opname, de snelheid van opname, hoeveel je ervan aan de schijt gaat, de hoeveelheid per schep, enzovoort.

Persoonlijk vind ik de banaantjes Isolaat van Body & Fit wel lekker en mijn lichaam reageert er prima op.

Natuurlijk zijn er verschillen, maar als je je shake als aanvulling op een goede voeding gebruikt, vallen die verschillen weg. Dingen als mate van opname en snelheid van opname zijn dan irrelevant.

Wat inderdaad wel belangrijk is, is hoe je lichaam reageert op de proteinen. Als je van een bepaald type (isolaat oid) vervelende reacties krijgt, moet je natuurlijk overschakelen.

Welke je moet kopen maakt dus niet zo heel veel uit. Je kan de gainer kopen, al geloof ik daar zelf niet in wanneer je al goede voeding hebt. Ik zou gewoon de isolaat kopen, kan niet mis gaan.

En de hoeveelheid moet je zelf uitrekenen, dat is de hoeveelheid die je 'mist' vanwege je normale eten. Timing maakt niet uit.
 
kijk maar in de webwinkel sectie... bodylab/bodyenfit/xxl vindt bodylab een van de betere maar dit kan ik moeilijk onderbouwen omdat ht persoonlijk is. daarbij xxl is ook heel goed body en fit weet ik niet nooit wat besteld daar. maar ik zou goed zoeken. neem whey shake of whey isolaat al het andere zoals gainers kan je makkelijk uit je voeding halen. BTW voeding moet sowieso optimaal zijn anders ben je alleen maar geld aan het verspillen....
 
Ik ben ook zeer tevreden over Bodylab, zitten ook meer BCAA's in dan in die van bodyenfitshop ;).
Verder is het gewoon persoonlijke voorkeur
 
jep kwa eiwit gehalte/prijs vindt ik bodylab whey isolaat toch een van de betere.. ik neem toch alleen whey iso/ afentoe creatine... en mijn andere supps zijn toch alleen omega 3 en vitamine meer heb ik niet nodig... daarin zijn ze lekker goedkoop.. maar dit kan ik ook over xxl zegge. heb een paar weken terug een leuk bestelling bij ze gedaan. mijn eerste bestelling van xxl. wilde eens wat anders proberen. na berekenen en zo kwam ik ook goedkoop uit bij xxl (amino/vitamine/omega3/taurine) kan je het beste (mijn mening dan) bij xxl halen. Ik vind ook wel dat zij een wat uitgebrijdere assortiment hebben maar goed is ook de richting die een shop heen wilt....
 
dat is proteïne shake, maar een weightgainer.... wat wil je nu precies ?

Ik wil er eentje waar mee ik de rest van mijn voedingsstoffen volledig mee kan aanvullen en waar door ik iets meer op gewicht kom omdat ik nu heel erg licht ben.
 
Back
Naar boven