AndroidHealthClinic

*help me plzz*

Bezoekers in dit topic

yilmaz altanhan

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2009
Berichten
77
Waardering
0
Hey,


Uuhm wel een domme vraag maarja tog ff vrage.
Ik ben nu 1.63 m, Ik vind het echt k*t me vrienden allemaal zijn rond de 1.70 1.75 zelf 1.80 en ik sta altijd als ene ****ing dwerg naast hun ik haat me leven eigenlijk.

Ik praat er dag en nacht met mijn ma erover of ik langer ga worden of injecties laten spuiten GH Mijn ma zegt dat het slecht is enz is dat echt zo(Side Effects) dat me handen neus armen enzo scheef groeien???
Ik ben nu 16 Denken jullie dat ik nog doorga groeien tot 1.75?
Men pa is 1.73,En ik lijk echt veel op hem als andere mensen mij zien zeggen kopie enz...
Men pa is zelf bodybuilder hij was begonne toen hij 25 was en nu is hij 43 zegt dat fitnesse me lengte belemmert. Als ik hier lees zie ik dat er niks gebeurt met me lengte.
Soms kan ik niet eens consantrere op mijn huiswerk door me lengte denk er dag en nacht aan.
Me Gym docent zeurt er zelfs over dat ik klein ga blijven moet stoppe met sporte enz... ik ga er echt gek van worde Iedereen die naar me kijkt zegt je gaat klein blijven niet fitnesse ze maken me echt altijd bang.
Dacht vraag ff aan jullie wat jullie erover gaan zeggen?

Alvast bedankt,
Y.Altanhan

Ps. Ik meet om de maand men lengte op het muur me ma zet elke maand een streepje,Ik ben nu 1 cm gegroeid.
 
Laatst bewerkt:
je groeit nog, dus waar maak je je druk om? GH zetten om te groeien is niet niks.
 
Fitness belemmert je groei niet!! Grootste onzin die er maar bestaat op dat gebied.
 
Dus ga nog groeien denk je maar is het slecht om van die injecties te nemen?

Ps, Thx voor het snelle antwoord
 
Dus ga nog groeien denk je maar is het slecht om van die injecties te nemen?

Ps, Thx voor het snelle antwoord

Sjonge jonge waar maken zich soms druk om. Accepteer gewoon hoe het is. En tuurlijk kan je wel sporten en fitnessen. Ik ben ook maar 1.68 en heb eigenlijk nooit last van mn lengte. Dus niet luisteren naar je domme gymleraar. Toen ik 15 was, was ik 1.64 en ik ben in dat jaartje nog 4cm gegroeid.
 
Thx man dat je ff het ff zegt voel ik me iets beter zo:P
 
met je 1m63 heb je meestal goeie squat leverages, plus een 10kg massa op je frame laat je al snel monsterlijk lijken
 
Ik ben ook vrij lang klein gebleven en plots kreeg ik een monstergroeispurt ... en ben ik 1 m 75 geworden.

Nu ik kreeg die wel voor mijn 16e en ik twijfel of je wel 1 m 75 kan worden. Ik denk dat je wel kan groeien tot 1 m 70 met wat geluk .. en wie weet zelfs meer?

Je moet niet groot zijn , je moet je alleen zo gedragen ;)
Btw klein zijn heeft ook voordelen. Kopstoten op de bortkast geven zijn uiterst effectief :p
Maak je geen zorgen, je geraakt wel rond die 1m 70-75
 
Heb je yoeri van gelder al is gezien dan xD hij is ook heeel klein en zijn monsterlijke lichaam je hoeft niet lang te zijn om indruk te maken op andere mensen
 
Niet zo druk over maken. Je kan sowieso nog groeien, zelfs tot je 21e. Fitness/krachttraining belemmert je groei in ieder geval niet. Ik heb met een gozer in de klas gezeten die tot z'n 16e altijd rond de 1.65m was. 3 Jaar later kwam ik hem tegen en keek ik hem bijna recht aan, en ik ben 1.94m. Dus er is nog van alles mogelijk.

Ga gewoon keihard trainen, als je wat kleiner bent zie je er sneller breed uit ;) Plus, als je ook nog wedstrijdambities hebt, is je lengte juist een voordeel bij gewichtsklassen. Dexter Jackson is ook maar 1.73 bijvoorbeeld ;)
 
je haat je leven omdat je klein bent? stel je asjeblieft niet zo aan er zijn veel ergere dingen in het leven dan een beetje klein zijn man...ik was vroeger ook de kleinste van de klas en nu ben ik 1.77;) ik geloof dat je ook bij de GGD kan laten testen hoever je nog groeit

over dat GH wat je wilt laten spuiten..ik weet niet wat het is maar het klinkt vrij zwaar en dan er is waarschijnlijk geen enkele kans dat je dat gaat krijgen als je 1.63 bent:o
 
GH zal je trouwens niet veel centimeters geven, het is de moeite niet waard vriend.
Je bent op de leeftijd waar je gewoon heel fel op die dingen let, heeft ook met hormonen enzo te maken.
Niet te fel aantrekken en als je het je toch aantrekt steek het dan op je hormonen :p Die geven je die gedachten vaak .. ^^
 
Thx man allemaal nu voel ik me echt iets beter:P
Ga gewoon volop trainen dag en nacht en niks van die loosers aantrekke
 
Echt belachelijk als ze je plagen met je grootte .. Niks van aantrekken zorg dat je breed word en sterk en ze zwijgen wel :p
 
ze zoeken waarschijnlijk ook gewoon iets om je op af te kraken omdat je zo gespierd bent;) je wilt niet weten wat jaloezie met een mens kan doen vriend:D
 
Doen ze nu ook al je bent dwerg daarom ben je breed je drinkt capsules van je vader bla bla bla
 
Niks van aantrekken Yilmaz, jealousy is a bitch.
 
Hard trainen en breed worden! Kwa bodybuilding zou ik willen dat ik wat minder lang was. Ik ben 189cm en dan komt 10kg spiermassa dus echt niet aan, lijkt nog steeds niet echt gespierd! Als jij wat spiermassa kweekt lijk je al snel enorm breed!
 
Back
Naar boven