AndroidHealthClinic

help me

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Ik moet ff ****ing gemotiveerd worden man ...

Zit op plateautje..

word er gefrusteerd door...

En down enz..

gvd....

help me erdoor komen
 
Bekijk eens een aantal fotootjes al dan niet van jezelf in een eventuele droge/goede periode of juist voordat je begon met trainen.
T zit uiteraard ook tussen je oren, maar Nilsje wat ik al eerder aangaf...je bent niet de enige!!!

Gooi je schema om, andere oefeningen of iest dergelijks ipv bij de pakken neer te zitten:lifter:
 
download wat films van coleman of blood and guts van yates en kijk die. of ga volgende week naar de fibo, ik weet zeker dat je dan motivatie op kan doen.........
 
Helpt allemaal niet, die tijd heb ik ook gehad
Depri, nergens zin in , innerlijke onrust en toen,,,,

kwamen me vriendjes diana, deca, en winny helpen:D
 
tsja ik denk nu dit..

trainen zorgt dat ik niet uitga..

contact met vrienden verwatert etc

opzich boeit dit me niet maar als ik dan op een plateau kom tsja

ben ik geneigd meer uit te gaan enz ....
 
Geef er even een weekje aan toe .... zal je oppeppen voor een tweede poging het plateau te nemen. Strand de tweede poging, recept herhalen maar dan met 'chemische assistentie'
 
Originally posted by Levrone@
Helpt allemaal niet, die tijd heb ik ook gehad
Depri, nergens zin in , innerlijke onrust en toen,,,,

kwamen me vriendjes diana, deca, en winny helpen:D

en waren het goed vrienden?? :D

@ Nelis: Niet opgeven, probeer andere dingen. Gooi je schema om en zie het juist als een uitdaging; probeer het te doorbreken :thumb:
 
Nils, als jij zo raar gaat praten, dan kom ik straks naar oldenzaal, en geef ik je een paar K*NK*Rklappen op je kop. Je kan het, je maakt super progressie, je scheurd bijna uit elkaar en ontploft zowat. Ga door mother****ing asshole...je kan het!!!!!
 
Originally posted by Robin
Nils, als jij zo raar gaat praten, dan kom ik straks naar oldenzaal, en geef ik je een paar K*NK*Rklappen op je kop. Je kan het, je maakt super progressie, je scheurd bijna uit elkaar en ontploft zowat. Ga door mother****ing asshole...je kan het!!!!!

tsja die scheuren zijn van begin dit jaar he..

Maar ja volgende week fibo..

en dan als het goed is kom je me ophalen dus :)

dan kun je wel slaan enz.. :D
 
Back
Naar boven