MuscleMeat

Help met schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Urubu

Novice
Lid geworden
23 aug 2019
Berichten
4
Waardering
0
Ik heb overal gegoogeld, en ook veel topic hier gelezen, er zijn zo veel verschillende opinies, dus toch even vragen voor hulp

Doel: vet verbranden / spieren ontwikkelen
Niveau: zeker geen beginner
Materiaal: thuis gym: powercage, verstelbare bank, langer / korte halters, gewichten

Vragen:
Full body of split schema?
Hoeveel sets en herhalingen zijn het best voor mijn doel?

Hebben jullie tips voor welke oefeningen ik kan doen, of toevallig kant en klaar schema's die jullie kunnen aanraden?

Bedankt
 
Geen beginner meer zeg je.
Waar kunnen we aan denken? 1 jaar? 2 jaar? 10 jaar?
Wat zijn je stats? Gewicht? Bodyfat?
Wat is je voornaamste doel? Vet verliezen? Spiermassa?
En je vraagt om een eventueel kant en klaar schema.
Daar zijn er duizenden van te vinden online, en een grote hoeveelheid op dbb.
Maar je bent geen beginner, dus je komt daar zelf wel uit toch?
 
Rustig mensen, waarom zo boos doen?

"Geen beginner" bedoel ik dat ik al een paar jaar fitness, en dat ik weet hoe ik de oefeningen moeten doen.

Maar tot nu toe heb ik nooit nagedacht over schema's en zo. Ik kreeg gewoon zo schema van een coach, en ik deed het gewoon. Nu is de eerste keer dat ik niemand heb die een schema voor mij kan maken, en dan ben ik gewoon lost.

Voornaamste doel is vet verliezen. Ik weet dat er duizend schema te vinden zijn online, maar ik vraag voor tips van deze forum, heb jij geen tips, of wil jij geen tips geven, doe maar gewoon niet dan
 
Rustig mensen, waarom zo boos doen?

"Geen beginner" bedoel ik dat ik al een paar jaar fitness, en dat ik weet hoe ik de oefeningen moeten doen.

Maar tot nu toe heb ik nooit nagedacht over schema's en zo. Ik kreeg gewoon zo schema van een coach, en ik deed het gewoon. Nu is de eerste keer dat ik niemand heb die een schema voor mij kan maken, en dan ben ik gewoon lost.

Voornaamste doel is vet verliezen. Ik weet dat er duizend schema te vinden zijn online, maar ik vraag voor tips van deze forum, heb jij geen tips, of wil jij geen tips geven, doe maar gewoon niet dan


Niemand is hier boos, ik in ieder geval zéker niet.
Ik ben wel verbaasd over het feit dat jij dit uit mijn reactie op maakt.
Daarnaast ben ik volkomen kalm, maar wel kritisch t.a.v. wat mensen zeggen en vragen, misschien dat het hem daar in zit?

Nogmaals, als het gaat om training en een schema opstellen, bestudeer dan dit topic GOED:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
Het biedt structuur en antwoorden op veel vragen die je nu hebt.

Verder, als jouw voornaamste doel vet verliezen is, dan heeft dat maar weinig tot niets met een schema te maken.
Des te meer heeft dit met voeding te maken, het is het gewoon een kwestie van minder eten dan je verbruikt.
Kortom, een goed dieet/voedingspatroon samenstellen dus.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven