Fitness Seller

Help Met Training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mrjayz

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
5
Waardering
0
Hallo

Ik zoek hulp in het trainen van vooral mijn bovenlichaam
Ik wil graag de omvang van mijn armen vergroten en me buik trainen.
Ik train elke dag thuis met gewichten en oefeningen voor me buik.
Het zijn twee gewichten met elk 4 kilo eraan.
Wie kan mij helpen aan een goed eetpatroon, en mij wat vertellen over de trainingen die mogelijk zijn om thuis te doen.
Ik ben 17 jaar, weeg 72 Kilo en ben 1.87. En heb ook van deze site een eetpatroon gevonden, met veel water drinken en veel eten. Dus ik hoop dat in iedergeval al helpt.

Dat was het zo'n beetje, ik hoop op een snelle reactie zodat ik snel thuis aan de slag kan gaan om spieren te kweken.

Alvast Bedankt
 
Laatst bewerkt:
euhhh...ik denk dat het het beste is als je nog een keertje goed zoekt en dan een iets gerichtere vraag stelt...
 
Change your additude... Ik denk dat je instelling niet helemaal oke is. Je spreekt hier over bodybuilding, en aan de andere kant over je armen groter en je buik strakker. Dat laatste is duidelijk geen bodybuilding. Bodybuilding heeft namelijk betrekking op de totale fysiek, en niet op een enkele spiergroep. Dus nu is de vraag wat je wilt...
 
idd. en thuis trainen lijkt me niet echt voldoende wil je echt veel spiermassa gaan bouwen. Je zit snel tegen een grens aan.

Daarnaast werkt elke dag trainen averechts als je massa wilt opbouwen.
 
Originally posted by Scighera
...thuis trainen lijkt me niet echt voldoende wil je echt veel spiermassa gaan bouwen. Je zit snel tegen een grens aan.

Hangt er maar net van af wat je thuis allemaal hebt staan...
 
dat is waar, maar ik neem aan dat hij met gewichten dumbbells bedoelt. En die gaan meestal niet zwaar (de dumbbells die je in de gemiddelde winkel koopt)

Als hij zijn zolder / garage heeft verbouwt tot prive fitnessruimte is het natuurlijk een ander verhaal
 
Ja maar als ie thuis traind dan hoop ik wel dat iemand hem kan helpen. Want tis altijd wel makkelijk als je een trainingspartner hebt. Kan je toch ff wat zwaarder gaan.

Maar als ik jou was zou ik het echt een sportschool gaan opzoeken, daar kunnen ze ook wel adviezen geven als je aan het trainen bent.
 
Hier kan je mooi alle antwoorden vinden op je vragen..

[Link niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Bracke
Hier kan je mooi alle antwoorden vinden op je vragen..

[Link niet meer beschikbaar]

??? Grapje zeker?? Menshealth :rolleyes:
 
Originally posted by Elmar
Ja maar als ie thuis traind dan hoop ik wel dat iemand hem kan helpen. Want tis altijd wel makkelijk als je een trainingspartner hebt. Kan je toch ff wat zwaarder gaan.

Maar als ik jou was zou ik het echt een sportschool gaan opzoeken, daar kunnen ze ook wel adviezen geven als je aan het trainen bent.

als je de oefening technisch fout doet loopt je en risico op blessures en het resultaat is minder. Bij een sportschool kunnen ze je dan corrigeren (het is het geld zeker waard)
 
http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

staan heel veel goede oefeningen op die ik zelf ook thuis doe...

1 goede tip, HEEL VEEL LEZEN...
lees gewoon zoveel mogelijk topics van o.a. dit forum, zodat je meer van de basis te weten komt.. :)
 
met 4 kilo als beginnend 17 jarig mannetje ben je in 1-2 weken weer klaar hoor.
 
Hehehe dat is flauw BOS niet iedereen heeft jou aanleg!! ;)
 
:( are you talking bad about my chickenlegs again?? :(
 
Hahaha nee nee, ik bedoelde ermee te zeggen dat je er toch best wel aanleg voor hebt voor het geheel. En dat JIJ zowieso binnen 2 weken klaar zou zijn met die 4kg Dumbbels....

Maar het was een grapje, snapte? Maar nu ik hem moet uitleggen blijft natuurlijk niets van over....
 
Ik snapte jou grapje al, maar nu moet ik uitleggen dat de mijne ook een grapje was en blijft daar weer niets van over... :sad:
 
Ik zou dit willen verplaatsen naar de trainingssectie maar ik heb geen bevoegdheid om dat te doen :rolleyes:
 
Back
Naar boven