AndroidHealthClinic

Help mij aub

Bezoekers in dit topic

joris11

Novice
Lid geworden
25 jun 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,
mijn vraag is: Zouden jullie bulken of cutten in mijn geval?
17 jaar, 187cm, 75kg, 10,7% vetpercentage, 44% spierpercentage.

Ik train ongeveer 1 jaar en aan mijn gewicht te zien kun je je voorstellen dat ik er niet heel breed uit zie, maar als ik zonder shirt loop kun je wel redelijk duidelijk zien dat ik train :)

Belangrijk om te weten misschien is dat ik graag uiteindelijk een 'Cristiano Ronaldo' lichaam zou willen en niet bijvoorbeeld 120 kg wil wegen.

Ik ga begin augustus op vakantie, is dat dat te kort tijd om dan nog aan een cut te beginnen om een volledige 6pack zichtbaar te maken(heb nu 4 boven en onderste 2 een klein beetje) of zal ik gewoon proberen zo veel mogelijk te eten en dus bulken en dan volgend jaar zomer pas aan een cut beginnen?

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Je moet doen waar je zelf het gelukkigst van word...

90% hier zal zeggen dat je moet bulken, maar dat is in de veronderstelling dat je niet panikeert als je blokjes weg gaan... Je kunt ook clean bulken.
 
Ik zou cutten man, je vetpercentage is veel te hoog.

Pindakaas smeren op de plekken waar je vet wilt verliezen versneld het proces.
 
Je moet doen waar je zelf het gelukkigst van word...

90% hier zal zeggen dat je moet bulken, maar dat is in de veronderstelling dat je niet panikeert als je blokjes weg gaan... Je kunt ook clean bulken.

Is gewoon een lolbroek dumbass.
 
Als je er wil uitzien als Ronaldo, zal je toch echt moeten gaan voetballen ipv te gaan fitnessen. Je kan toch niet verwachten dat je hetzelfde resultaat als hem zult bereiken zonder daarvoor dezelfde inspanningen te doen? Je weet dus wat je te doen staat!
 
Hallo iedereen,
mijn vraag is: Zouden jullie bulken of cutten in mijn geval?
17 jaar, 187cm, 75kg, 10,7% vetpercentage, 44% spierpercentage.

Ik train ongeveer 1 jaar en aan mijn gewicht te zien kun je je voorstellen dat ik er niet heel breed uit zie, maar als ik zonder shirt loop kun je wel redelijk duidelijk zien dat ik train :)

Belangrijk om te weten misschien is dat ik graag uiteindelijk een 'Cristiano Ronaldo' lichaam zou willen en niet bijvoorbeeld 120 kg wil wegen.

Ik ga begin augustus op vakantie, is dat dat te kort tijd om dan nog aan een cut te beginnen om een volledige 6pack zichtbaar te maken(heb nu 4 boven en onderste 2 een klein beetje) of zal ik gewoon proberen zo veel mogelijk te eten en dus bulken en dan volgend jaar zomer pas aan een cut beginnen?

Alvast bedankt voor jullie hulp

:)
 
Ik heb eigenlijk niet zoveel te zeggen maar veek succes in ieder gevaL!
 
@woopy ik heb een blessure waardoor ik helaas niet meer hoef te denken aan voetbal en kickboksen, en ik bedoelde het trouwens alleen als voorbeeld dat het duidelijk is dat ik echt niet de nieuwe Arnold hoef te worden

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

@apfelstrudel
Bedankt voor je lollige reactie man! Ik denk dat jij vanwege je hilarische humor een enorm succes zal zijn in het theater, ga zo door!!

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Je moet doen waar je zelf het gelukkigst van word...

90% hier zal zeggen dat je moet bulken, maar dat is in de veronderstelling dat je niet panikeert als je blokjes weg gaan... Je kunt ook clean bulken.
Oke, de vraag is er vooral omdat ik had gelezen dat je het beste kan bulken vanaf 8% lichaamsvet. Weet jij hier iets meer van?

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Je moet doen waar je zelf het gelukkigst van word...

90% hier zal zeggen dat je moet bulken, maar dat is in de veronderstelling dat je niet panikeert als je blokjes weg gaan... Je kunt ook clean bulken.
Oke, de vraag is er vooral omdat ik had gelezen dat je het beste kan bulken vanaf 8% lichaamsvet. Weet jij hier iets meer van?
 
Ik zou hem helemaal in elkaar slaan!
 
Cyanide, daar val je goed van af.
 
  • Like
Waarderingen: mat
hallo voor ronaldo fysiek moet je op dutchfitness zijn
 
Back
Naar boven