Fitness Seller

help mij please xD

Bezoekers in dit topic

player02

Novice
Lid geworden
2 okt 2011
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
45kg
hey ik weeg 45Kg en ben 1,57-1,60m groot en ben op 9december 15jaar
nou , hoe kan ik meer bijkomen? ik eet regelmatig frit enz maar dat helpt precies ni, kan er iemand ongeveer zeggen wat ik moet eten , ik beweeg niet veel als dat er ook iets mee temaken heeft, ik zou eigenlijk wat dikkere armen willen , maar ben te jong voor fitness ;(
 
Laatst bewerkt:
Sticky's lezen miss
 
potten pindakaas, vette burgers, chocolade, taart, frituur
makkelijk zat toch?

maar ik neem aan dat je spier wilt gainen, dan zal ik je adviseren om de stikies eens door te lezen, staat echt een hoop in. reken je onderhoud uit en ga daar 500 kcals boven zitten
paar voorbeelden: havermout, brinta, melk, pindakaas, nootjes, kip, rijst, biefstuk, tonijn, kwark, tilapia, pasta, eieren etc. etc.
 
potten pindakaas, vette burgers, chocolade, taart, frituur
makkelijk zat toch?

maar ik neem aan dat je spier wilt gainen, dan zal ik je adviseren om de stikies eens door te lezen, staat echt een hoop in. reken je onderhoud uit en ga daar 500 kcals boven zitten
paar voorbeelden: havermout, brinta, melk, pindakaas, nootjes, kip, rijst, biefstuk, tonijn, kwark, tilapia, pasta, eieren etc. etc.
heeft frituur mss een avereks effect op me ofzo? ik eet regelmatig al frit en nog komk ni bij maar ik eet smorgens niet mss heeft da er iets mee te maken
welke sticky moetk lezen?
 
Laatst bewerkt:
ALLE sticky's bij voeding, vetverlies&conditietraining,oefeningen,trainingsschema's,gezondheid&uiterlijk etc etc

Frituur is sowieso slecht.. Ga maar eens 5 borden rijst met kip per dag eten en we kijken wel wie er aan komt.
 
Wtf is deze bullshit?

Een Marokkaan die net op z'n vlot komt binnen drijven kan nog beter Nederlands.

Vind het sowieso al raar dat een 14 jarige ''player'' (srsly?) naar een Bodybuilding website surft.

Toch een tip: Smeer pindakaas op je boterham en als je matties een zandkasteel willen bouwen, zorg er dan voor dat jij de emmers zand schouwt, Arnold in opkomst.
 
van rijst word je tog ni dikker van of heb ik het mis?
normaal gezien zou je van frit tog dikker moeten worden.. ;s

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 19:48 ----------

P.S ik ben niet nl , ik ben belg..
 
van rijst word je tog ni dikker van of heb ik het mis?
normaal gezien zou je van frit tog dikker moeten worden.. ;s

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 19:48 ----------

P.S ik ben niet nl , ik ben belg..

ik zou je is even goed gaan inlezen. Want zoals jij redeneerd zou je 24/7 in de mac donalds kunnen gaat zitten en kilo's vet aankomen. Dit lijkt me toch ook niet je bedoeling?
 
ik zou je is even goed gaan inlezen. Want zoals jij redeneerd zou je 24/7 in de mac donalds kunnen gaat zitten en kilo's vet aankomen. Dit lijkt me toch ook niet je bedoeling?
nee, maar weet gwn niet wa doen, hoeveel keer zouk perdag eten ongeveer?
 
kweet ok niej wa jij gwn doen :)
 
nee, maar weet gwn niet wa doen, hoeveel keer zouk perdag eten ongeveer?

hangt er vanaf wat je doel is. Zoals je het nu omschrijft zou het je niks uitmaken als je vet aankomt? Maar als je gewoon wilt aankomen zonder veel vet:P moet je maar is even rondkijken op dit forum of keertje google. Krijg je zoveel opties... Je moet er zelf ook wat voor doen hea:cool:
 
hangt er vanaf wat je doel is. Zoals je het nu omschrijft zou het je niks uitmaken als je vet aankomt? Maar als je gewoon wilt aankomen zonder veel vet:P moet je maar is even rondkijken op dit forum of keertje google. Krijg je zoveel opties... Je moet er zelf ook wat voor doen hea:cool:
ik wil gwn 10kg ofzo bijkomen :D heb al is op google gekeken maar helpt ook niet echt
 
ik wil gwn 10kg ofzo bijkomen :D heb al is op google gekeken maar helpt ook niet echt
beter zoeken.. Als je iets makkelijk kunt vinden op dit forum is het wel info over voeding..
 
Back
Naar boven