Fitness Seller

Help mij Please !!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stefan2002

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
14
Waardering
0
Heej Fellows

Ik Ben Stefan 18 jaar rond de 174 en 65 kilo ben niet dun ook niet dik denk dat ik ecto / meso ben ofnie ? zou graag wat kilotjes aankomen hebben jullie tipsvoor me ? oja ik train +- 3 maanden

Heel erg Bedankt

Stefan
 
okeejz thanks weet je ook wat voor type ik ben ? en hebben jullie nog meer tios ?
 
er zijn nog veel meer tips in deze sectie, neem de tijd om de verschillende threads door te nemen, erg leerzaam.

ik weet niet wat voor type je bent, dat kan zo niet gezegd worden, zou een foto moeten zien en dan nog is het soms niet met 100% zekerheid te zeggen.

waarom wil je het weten en waarom is het zo belangrijk voor je?
 
ja kweenie eigenlijk zou graag wat breder willen worden maar ga echt beginnen met me helemaal klem vreten want ik wil er echt voor gaan
 
Originally posted by bestoldschool

ik weet niet wat voor type je bent, dat kan zo niet gezegd worden, zou een foto moeten zien en dan nog is het soms niet met 100% zekerheid te zeggen.

waarom wil je het weten en waarom is het zo belangrijk voor je?

Inderdaad, of je ecto, meso of endo bent is nu nog niet echt te zeggen. Ik dacht ook altijd ecto te zijn (toen 1.94 bij 60-65kg) en kijk nu eens... nee, toch geen ecto dan maar!? Je kunt dit pas bepalen als je wat langer traind...
 
Paar kenmerken waaraan je je lichaamstype makkelijk kan herkennen:
Ecto: smalle gewrichten (polsen, knieen,...)
Endo: brede gewrichten en snel overgewicht.
Meso: normale tot brede gewrichten en gespierd/weinig vet.

Natuurlijk zijn er gradaties tussen deze uiterste typen.
 
Back
Naar boven