AndroidHealthClinic

help mij ! Probolan 50 ? een droom of een hel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
72kg
Hallo ,

Ik zit al een tijdje in mijn hoofd met de vraag:
IS PROBOLAN NOU HET DROOMMIDDEL OM SNEL TE GROEIEN?
www.probolan50.nl

Het probleem bij mij is dat ik erg lang ben en niet snel gain In gewicht.
Ik train al een jaar lang een jaar lang 4x per week met een split bodyworkout schema. Elke 4 weken wordt dit schema door mijn personal coach aangepast .

Ik wil graag dus sneller gaan groeien en wilde vragen naar jullie kennis op het gebied van PROBOLAN 50 geen andere testo boosters maar puur van PROBOLAN 50.
Op de site ervan staat overal aangegeven dat dit puur natuurlijk is, en in mijn ogen kan het dan ook niet slecht zijn voor mijn lichaam.
wie weet meer hierover en kan mij vertellen of ik een kleine kuur kan doen zonder negatieve bijwerkingen ( een kuur van 5 of 10 weken )
help mij asjeblieft !
 
Je kan ook eens gaan eten
 
het probleem is dat ik met 6 boterhammen 2 bananen kwark smiddags pasta en savonds kip rijst en groente nog steeds niet aankom.

mijn vraag is ook niet om aan te komen, mijn vraag is of je er meer spiermassa van krijgt en wat anderen hun ondervindingen zijn tijdens het gebruik van probolan50
 
het probleem is dat ik met 6 boterhammen 2 bananen kwark smiddags pasta en savonds kip rijst en groente nog steeds niet aankom.

mijn vraag is ook niet om aan te komen, mijn vraag is of je er meer spiermassa van krijgt en wat anderen hun ondervindingen zijn tijdens het gebruik van probolan50

Je beseft toch dat het zo niet werkt :rolleyes:

Je hebt voeding nodig om massa aan te maken, of dit nu vet of spiermassa is. Al ga je kuren op welk middel dan ook, zolang je niet voldoende voeding binnenkrijgt is er niets om spiermassa aan te maken. Voeding = brandstof en bouwstenen

Dus, als je al niet bijkomt door je voeding alleen, dan gaat dit middel je helemaal niets brengen.

Voeding komt eerst, dan pas al de rest. Lees je nog eens goed in en eet meer. Als je dan een toename in gewicht en spiermassa ziet ben je pas vertrokken...
 
Als je spiermassa krijgt (vergroot eigenlijk) kom je ook aan. Daar is geen ontkomen aan.
Onderhoud uitrekenen, hier 500kcal boven zitten, en je kcals van je voeding tracken.
Over 2 jaar kun je altijd nog naar hulpmiddelen grijpen.

Als je voeding shit is gaan andere supps/AAS je niets helpen.


Succes..
 
het probleem is dat ik met 6 boterhammen 2 bananen kwark smiddags pasta en savonds kip rijst en groente nog steeds niet aankom.

mijn vraag is ook niet om aan te komen, mijn vraag is of je er meer spiermassa van krijgt en wat anderen hun ondervindingen zijn tijdens het gebruik van probolan50

Meer eten. Krijg je spiermassa van, word je net zo groot als SniperX
 
heeel erg bedankt voor jullie snelle reacties !
ik ga meer eten , nog tips over do's en don'ts?

Dannkjewel allemaal !
 
heeel erg bedankt voor jullie snelle reacties !
ik ga meer eten , nog tips over do's en don'ts?

Dannkjewel allemaal !

Do: denk niet dat je genoeg eet, maak een schema en bereken wat je eet. Meten is weten.

Don't: zomaar wat eten en denken dat het genoeg is.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bereken-mijn-energiebehoefte-34649/

Handige app om je voeding bij te houden:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/myfitnesspal-357532/
 
Kan het kwaad om probolan 50 het hele jaar te gebruiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven