AndroidHealthClinic

Help mij!

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Master

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik ben een jongen van 13j. en ik zou graag later zo'n lichaam willen zoals op de volgende foto..
http://www.trout802.com/blog/apr02/bodybuilder.jpg
Dit is een overdreven gespierd voor mij op de foto maar et is gewoon dat wat ik later wil hebbenin dat rood en ook van die blokjes...

Wat moet ik daarvoor doen en zonder pillen later te slikken of operatie of wat et ook moge zijn

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Eerst eens flink wat lezen op dit forum. Je bent 13 dus hebt tijd genoeg. Als je nu al verstandig met je lichaam om gaat zul jij ook zo groot worden, zonder spuiten of pillen. Dus lees eerst maar eens alle sticky's door!

suc6!

lol. misschien dat als je alles goed doet, dat je dan naturel op je 25e er zo uit ziet :D

Waarschijnlijk moet je dan wel geopereerd worden ;)

Als je een goede trainings schema, en voedings schema volgt, en genoeg rust dan kom je er wel.

Voor de schema's kan je maar beter ff rond kijken in de forum..

Originally posted by The Master

http://www.trout802.com/blog/apr02/bodybuilder.jpg
Dit is een overdreven foto maar et is gewoon dat wat ik later wil hebbenin dat rood en ook van die blokjes...

wel lastig om enkel dat gedeelte in t rode te trainen:D

nee ff serieus, ik wou dat ik rond jouw leeftijd al de intentie had om zon lichaam te krijgen. Dan was ik nu zonder enieg vorm van pillen (afgezien van supps) en operaties (waar je zeker niet snel bang voor hoeft te zijn, als je t maar met verstand aanpakt) verzekerd van zon lichaam.

dus lees maar ens ff de stickys door (de eertse topics in de verschillende secties en ga als 13 jarige nog niet te zwaar. leer eerste de basis onder de knie te krijgen. heb geduld en dan weet i zeker dat jij, als je de discipline hebt om t vol te houden althans, een heel eind. je bent ng erg jong gebruik die tijd om kennis op te doen en die te gebruiken in je levensstijl

post maar eens in de verscillende secties wat je eet, eet regelmatig 5 a 6 maaltijde per dag met voldoende eiwitten en kh en ik denk dat jij ook niet zuinig hoeft tezijn met de vetten (geen junkfoofd dan he) en groei eerst goed alvorens te gaan cutten. wat zijn je stats momenteel (gewicht, lengte etc)

en wat je trainingschema is..als je dan al traint

maar wat ik al aangaf, ik wou dat ik rond jouw leeftijd al zo over mn lichaam ging denken. dus neem de tijd en lees veel, leer en pas dat toe. succes

Laatst bewerkt:
Het enige dat je kan doen om zo een lichaam te krijgen is op je voeding letten, veel lezen en binnen een jaar of twee trainen, trainen en nog eens trainen.

Wat ik je kan aanraden:

- zo veel mogelijk info verzamelen over hoe te gaan eten, trainen, etz ...

- een actieve sport zoeken: vechtsport, basket, voetball, watever... heb je al een sportieve basis voor tegen dat je met BB begint en heb je al een stapje voor.

- binnen een jaar of 2-3 beginnen met krachttraining/BB

Wel goed uitgezocht, leer en lees veel over voeding en trainen en probeer zoveel mogelijk schema's, dan komt alles van zelf wel....

Zie:

[Link niet meer beschikbaar]

Zak. Ik heb je al voorgedragen voor een ban.

Kom op zeg, 13 jaar man.
Ga nu een leuke actieve sport doen tot minimaal je 16de.
Dan kan je wel beginnen met krachttraining.

Info over eten en traing, begin daar over een paar jaar maar aan.
Het zal je nu toch weinig opleveren. Als je nu begint met harde training, heb je grote kans dat je lijf stopt met groeien (in lengte) wacht nog maar lekker n paar jaartjes.

dat van de lengte groei is volgens mij wel beetje uitgekauwd nu, (AS op jonge leeftijd kan dit echter wel tot gevolg hebben geloof ik)
Ga maar flink lezen, push ups doen, sit ups, handstand push ups, van alles met je eigen lichaamsgewicht, lijkt me best of both worlds. En ik denk dat turnen een goede sport is om je voor te bereiden op BB.

off topic miss, maar vanwaar de 1 aan Arms?

Laatst bewerkt:
DutchVince zei:
Zie:

[Link niet meer beschikbaar]

Zak. Ik heb je al voorgedragen voor een ban.

Doe je het express of ben je gewoon zo dom?? Dit is een topic uit 2003, topicstarter is sinds 2003 ook niet meer online geweest. Er is dus geen enkele reden om dit topic te kicken. Van mag mag je een strafpunt krijgen.

Dat het topic uit 2003 was had ik niet gezien.
Excuses daarvoor.

Dat The Master een 1 geeft aan Arms is 24 juni 2005.
Kennelijk is hij toch recent online geweest.

Ik vind het onverteerbaar dat zo iemand Arms een 1 geeft.

Maar laat verder maar.

Brutez zei:
Doe je het express of ben je gewoon zo dom?? Dit is een topic uit 2003, topicstarter is sinds 2003 ook niet meer online geweest. Er is dus geen enkele reden om dit topic te kicken. Van mag mag je een strafpunt krijgen.

Hij is wel online geweest gegeven die 1.

Nu weer lief zijn tegen elkaar he?

Hou het tof! :D

Lief zijn voor elkaar kinderen, geef nu elkaar een knuffel en zeg sorry tegen elkaar ;)

builderB zei:
dat van de lengte groei is volgens mij wel beetje uitgekauwd nu, ...

Ken een ventje die op z'n 12de begon met BB'en.
Helemaal de man op z'n 14de omdat ie goed gespierd was geworden.

Op z'n 18de was hij nog steeds 1.65m

Magoed dat viel mij dus op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven