AndroidHealthClinic

help mijn ballen krimnpen!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

skedo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 mei 2003
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
96kg
zit nu in de 8e week van mijn kuur en begin duidelijk te merken dat mijn ballen krimpen, hoogstwaarschijnlijk van deca
weet niet wat ik hier aan kan doen
heeft iemand hier ervaring mee en weet wat ik er aan kan doen
 
Van de deca? Eerder test. ofzo.

HCG kan je er tegen nemen.


Maareh... als je dit van te voren niet weet kan je beter geen AAS gebruiken.
 
deca is erg onderdrukkend, HCG is een oplossing indd.
 
HCG is een super middel tegen krimpende ballen.
 
HCG(merknaam pregnyl) wordt meestal pas kort na de kuur toegepast. Krimpende ballen tijdens de kuur wordt voor lief genomen zolang dat het slechts een visueel iets is (sommige mensen ervaren er ook pijn bij, in die gevallen is HCG eerder gebruiken een idee). Ter voorbeeld uit een voorliggende kuur van MrJ, hij begint in de laatste week van zijn kuur met het volgende :

3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen.

Verwacht geen wonderen van HCG ! het zal zeker je bal maat herstellen maar doet geen grote wonderen voor testosteron opbouw.
 
Wat ik mij in geval van HCG toch afvraag. Stel je gaat in week 5 of 6 van je kuur al aan de HCG. Je gaat dan gewoon nog meer onderdrukking krijgen. Ik zou HCG alleen in de laatste week doen en de week erna.
 
Ben ik met je eens Soulreaver, persoonlijk na alles wat ik gelezen heb zou ik alleen HCG onder de volgende voorwaarden gebruiken;
  • Er is sprake van verkleining dan wel verweking van de testes
  • Het niveau van androgenen / oestrogenen in het lichaam is reeds flink gedaald (post cycle dus)
  • Naast HCG wordt ook een anti oestrogeen gebruikt (er zijn nog al verwarrende effecten met HCG waarbij juist de oetsrogeen/progesteron productie wordt aangewakkerd)

Vreem genoeg echter zijn er mensen die tijdens de kuur last hebben van pijn in de ballen. In dergelijke gevallen schijnt HCG te helpen, daarom wil ik het gebruik tijdens de kuur niet uitsluiten.
 
skedo zei:
.... zit nu in de 8e week van mijn kuur en begin duidelijk te merken dat mijn ballen krimpen, hoogstwaarschijnlijk van deca ....

Waar bestaat je kuur verder uit - de totaal cycle ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Shadum zei:
HCG(merknaam pregnyl) wordt meestal pas kort na de kuur toegepast. Krimpende ballen tijdens de kuur wordt voor lief genomen zolang dat het slechts een visueel iets is (sommige mensen ervaren er ook pijn bij, in die gevallen is HCG eerder gebruiken een idee). Ter voorbeeld uit een voorliggende kuur van MrJ, hij begint in de laatste week van zijn kuur met het volgende :

3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen.

Verwacht geen wonderen van HCG ! het zal zeker je bal maat herstellen maar doet geen grote wonderen voor testosteron opbouw.

Wordt helemaal niet pas na de kuur gebruikt, maar aan het einde ervan. HCG is evengoed als de rest van je kuur suppressief, dus is het verstandiger er TIJDENS je kuur al mee te beginnen.
 
@ smalluser: goede vraag, als het deca only is dan verbaast het me niet :)
 
Als die zegt "hoogstwaarschijnlijk" dan zullen er meer middelen zijn, anders was het wel zeker dat het daardoor kwam..
 
week 1t/m6 dianabol begonnen met 35mg eindig op 5
week 1t/m8 deca 400mg/week
week 1t/m8 testonon 500mg/week
ben van de 77 naar 89.6 kg gegaan
 
Begin dan nu (week 8) maar met HCG (schema zoals shadum voorstelde) en 2 weken na je laatste injectie as: nolvadex en/of clomid.
 
Voor mij is het niet erg dat mijn ballen krimpen, want ik heb nog geen vriendinnetje!!
 
Krimpende ballen wil niet meteen een laag libido betekenen.

Hangt er vanaf wat je gebruikt he. Deca heeft wel degelijk een drukkend effect erop, terwijl met test. je libido juist tegen het plafond aan zit.

Terwijl bij beide je ballen kunnen krimpen.


/edit:
Zie het net pas...

Joined: Jul 2003
Location: momenteel thuis bij Oom Oli


Ga buiten spelen joh! :mad:
 
MrJ zei:
Krimpende ballen wil niet meteen een laag libido betekenen.

Hangt er vanaf wat je gebruikt he. Deca heeft wel degelijk een drukkend effect erop, terwijl met test. je libido juist tegen het plafond aan zit.

Terwijl bij beide je ballen kunnen krimpen.


/edit:
Zie het net pas...

Joined: Jul 2003
Location: momenteel thuis bij Oom Oli


Ga buiten spelen joh! :mad:

hear hear ?
 
admin zei:
.... Begin dan nu ( week 8 ) maar met HCG (schema zoals shadum voorstelde) en 2 weken na je laatste injectie as: nolvadex en/of clomid ....
Yep agreed :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
agree met mrj en admin.
 
Back
Naar boven