XXL Nutrition

help? Mijn benen . (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mixer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
416
Waardering
1
Yow.
Ik zit met een probleem.

Ik heb enorm dunnen benen .
Benen trainen was niet mijn favo en heb dit altijd wel wat achterwege gelaten .
Het is niet enkel de kuit die dun is , maar ook de volledige bil te beginnen vanaf de knie tot echt de boven bil.

Nu .
Kan ieman mij eens oefeningen geven die echt wel massa geven op een redelijke termijn ?

Nu is het wel zo dat mijn vader ook van die stakies heeft zodus misschien heb ik dit wel geërfd .
 
ik hoop dat ik het goed typ sqaut en legg press,en wandel lunges
 
Squat! Mijn benen zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven maar dankzij squaten zijn ze toch aanzienlijk verbeterd. Evenals me ass trouwens. Keb nu het onderstel van een neger: no calves, big ass :D
 
en legg externsions en stiff deadlift en legg curls en kuiten trainen zow heb ik de bovenbenen op 65cm kuiten 42cm
 
Mans zei:
Squat! Mijn benen zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven maar dankzij squaten zijn ze toch aanzienlijk verbeterd. Evenals me ass trouwens. Keb nu het onderstel van een neger: no calves, big ass :D

pas op he ik ben ook een halfbloed maar dan met calves and qaut's and a ass
 
er is maar een manier om grote benen te krijgen:

afbeulen die mofo's. Ik had ook altijd spillebeentjes, (nou ja dr zat genoeg vet op om geen spillebeentjes meer te zijn.) Nu heb ik een aantal weken 2x per week gesquat (back + front) en veel lunges gedaan (ook 2 x per week). En zowaar: ze zijn gegroeid, iets minder vet, en mn kuiten zijn dikker dan mn enkels :D
Squatten rules!
 
Je benentraining moet natuurlijk een squat (of vele varianten daarvan: frontsquat, zerchersquat, Hacksquat, OH squat desnoods) bevatten. Daarna kun je losgaan op de legpress en wandelende lunges. Verder leg curls en extensions, maar zie die oefeningen meer als ondersteuning :D
 
huckfinn zei:
Je benentraining moet natuurlijk een squat (of vele varianten daarvan: frontsquat, zerchersquat, Hacksquat, OH squat desnoods) bevatten. Daarna kun je losgaan op de legpress en wandelende lunges. Verder leg curls en extensions, maar zie die oefeningen meer als ondersteuning :D

ondersteuning? het enige wat ik bij een beentraining als ondersteuning zie is een leuning, of een looprek :D
 
squatten elke beentraining, en hard ook :thumb:
 
Squatten, stiff legged deadlifts en leg pressen moet je doen! Pure massabouwers!!!

hoe zwaarder hoe beter :D
 
Full Squats! Niets doet je onderlichaam harder groeien dan full squats.
 
O.K
Bedankt gasten .
Ik ga er direct mee starten dat ik tegen volgende zomer toch al wat verbetering heb .
 
paar maand serieus squatten en legpresses enzo, en je zal al een mooi verschil zien !
laat ons zeggen 6 maand, was toch zo bij mij
 
heb wel een lekker schema'tje voor je :D

4 sets squat
3 sets legpress/hacksquat/frontsquat
3/4 sets legextension supersetted with plate squat

3 sets romanian deads/goodmornings
3 sets lying legcurl

Heb je nog puf over (wat ik betwijfel :D ) pak je er nog een 2/3 sets lunges achteraan..

Ga zwaar en intensief, knal er af en toe een highrep set doorheen. Dan is het knap als je niet even moet gaan liggen :D
 
Laatst bewerkt:
highrep set hoeveel reps dan?
 
Stixxx zei:
Squatten, stiff legged deadlifts en leg pressen moet je doen! Pure massabouwers!!!

hoe zwaarder hoe beter :D

klopt, daar sluit ik me helemaal bij aan:cool:

bovenbenen: 60cm koud
kuiten: 40cm koud
 
vreten ! rusten en eten :)
 
Back
Naar boven