XXL Nutrition

Help mijn man heeft een hobby

Bezoekers in dit topic

waar kan ik me opgeven voor dat programma?
 
haha;) coolheid:P
ik d8 dit valt nog wel te vermelden hier ivm dat ze beiden sterkste man/vrouw achtergrond hebben;)
 
hahaha, ow broeder :roflol:
 
Die psychologe is goed:ds:
 
wat een egotripper is die vent!

logisch dat zijn vrouw ervan baalt, hij kan er niet eens genoeg geld uit halen om van te leven..............fijne hobby, als je vrouw noodgedwongen klaar moet staan op de tijden dat hij dat wil!

goede tip: hij leert zelf maar eens koken!
 
Héhé, Fieny gezien op Sm van amsterdam, jammer voor haar dat ze in dit leven zit.
 
Héhé, Fieny gezien op Sm van amsterdam, jammer voor haar dat ze in dit leven zit.

Welk leven?

2q9995g.jpg
 
goede tip: hij leert zelf maar eens koken!

WTF een krachtsporter die niet kan koken of zo ???

Haha ik denk niet dat ik bij mijn vriendin zou moeten afkomen dat ze elke dag mn 6 à 8 maaltijden zou moeten klaarmaken
 
Beetje jammer een smith machine ipv een squat rek!
 
Jongens ik heb Fieny en Henry onlangs gesproken en sommige dingen zijn aangedikt of in scene gezet om het meer amusement te maken. En sommige dingen er daarom juist zijn uitgelaten...
Ik denk dat je hier uit moet halen dat je om topsport te bedrijven heel ver moet gaan. En dat je in deze ook een egoist moet zijn.
Henry doet topsport, Bodtbuilding op wedstrijd niveau is topsport en ook als je zijn toewijding en trainingsuren bekijkt.
Voor dit kan je ook respect hebben.

Hij is er wel wat in door geschoten met z'n voeding en zo. Maar als je de top wil halen zal je wel ongeveer deze toewijding moeten hebben.

Dus voor jullie allemaal weer met negatieve reacties komen. verplaats je in de situatie van de ander en ga niet uit van jezelf.
Je hoeft het er dan nog niet mee eens te zijn, maar je hebt er waarschijnlijk wel meer begrip voor.
 
laat hun zulf maar hier reageren
beetje zwak om weer door iemand anders te laten doen
 
Jongens ik heb Fieny en Henry onlangs gesproken en sommige dingen zijn aangedikt of in scene gezet om het meer amusement te maken. En sommige dingen er daarom juist zijn uitgelaten...
Ik denk dat je hier uit moet halen dat je om topsport te bedrijven heel ver moet gaan. En dat je in deze ook een egoist moet zijn.
Henry doet topsport, Bodtbuilding op wedstrijd niveau is topsport en ook als je zijn toewijding en trainingsuren bekijkt.
Voor dit kan je ook respect hebben.

Hij is er wel wat in door geschoten met z'n voeding en zo. Maar als je de top wil halen zal je wel ongeveer deze toewijding moeten hebben.

Dus voor jullie allemaal weer met negatieve reacties komen. verplaats je in de situatie van de ander en ga niet uit van jezelf.
Je hoeft het er dan nog niet mee eens te zijn, maar je hebt er waarschijnlijk wel meer begrip voor.

Nou beste vriend, als jij door excessief trainen je opgroeiende dochtertje eigenlijk niet meemaakt, aangezien papa werkt papa sport of papa moe op de bank ligt, dan ben je bij mij heel erg doorgeschoten..
En het hele jaar dezelfde smaakloze shit eten??? Heeft die flippo wel eens van kruiden gehoord?
Kom op zeg, zelfs Cutler Coleman en ga maar door doen dat niet..
 
Nou beste vriend, als jij door excessief trainen je opgroeiende dochtertje eigenlijk niet meemaakt, aangezien papa werkt papa sport of papa moe op de bank ligt, dan ben je bij mij heel erg doorgeschoten..
En het hele jaar dezelfde smaakloze shit eten??? Heeft die flippo wel eens van kruiden gehoord?
Kom op zeg, zelfs Cutler Coleman en ga maar door doen dat niet..

IK zei toch al dat sommige dingen aangedikt zijn.
Dus ook dit.
Maar hoe denk je dat het met veel andere topsporters gaat?
Die er wel van kunnen leven en er geen baan naast hebben.
Veel sporters zijn meer in totaal 3/4 jaar van huis en eten aangepast.

Ik zei ook dat hij er in doorgeschoten was. Maar wil voorkomen dat iedereen hier weer een negatief oordeel over heeft, terwijl ze zelf maar 3uurtjes in de week in de gym lopen te lanterfanten.
 
Jongens ik heb Fieny en Henry onlangs gesproken en sommige dingen zijn aangedikt of in scene gezet om het meer amusement te maken. En sommige dingen er daarom juist zijn uitgelaten...
Ik denk dat je hier uit moet halen dat je om topsport te bedrijven heel ver moet gaan. En dat je in deze ook een egoist moet zijn.
Henry doet topsport, Bodtbuilding op wedstrijd niveau is topsport en ook als je zijn toewijding en trainingsuren bekijkt.
Voor dit kan je ook respect hebben.

Hij is er wel wat in door geschoten met z'n voeding en zo. Maar als je de top wil halen zal je wel ongeveer deze toewijding moeten hebben.

Dus voor jullie allemaal weer met negatieve reacties komen. verplaats je in de situatie van de ander en ga niet uit van jezelf.
Je hoeft het er dan nog niet mee eens te zijn, maar je hebt er waarschijnlijk wel meer begrip voor.

Nou beste vriend, als jij door excessief trainen je opgroeiende dochtertje eigenlijk niet meemaakt, aangezien papa werkt papa sport of papa moe op de bank ligt, dan ben je bij mij heel erg doorgeschoten..
En het hele jaar dezelfde smaakloze shit eten??? Heeft die flippo wel eens van kruiden gehoord?
Kom op zeg, zelfs Cutler Coleman en ga maar door doen dat niet..

IK zei toch al dat sommige dingen aangedikt zijn.
Dus ook dit.
Maar hoe denk je dat het met veel andere topsporters gaat?
Die er wel van kunnen leven en er geen baan naast hebben.
Veel sporters zijn meer in totaal 3/4 jaar van huis en eten aangepast.

Ik zei ook dat hij er in doorgeschoten was. Maar wil voorkomen dat iedereen hier weer een negatief oordeel over heeft, terwijl ze zelf maar 3uurtjes in de week in de gym lopen te lanterfanten.

Als jullie die link hierboven van dat andere topic checken, daar reageert hij zelf in.
 
Back
Naar boven