MuscleMeat

HELP!!! Onze gym heeft geen LATpulldown meer!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
Sinds onze gym oog kreeg voor het "grote geld" en verhuisde naar een nieuw gebouw is het volgende gebeurt:

De zaal is veel groter, maar word voor een aardig deel gevult door de meest exotische cardio apparatuur, vervolgens een lading prachtig uitgevoerde ronde machines, en achterin (gelukkig) de bankdrukbank, een flink rek dumbbells (tot 35 kg) 2!!! Smith-machines, de bicep preacher bank met losse stang, en het squatrack. Verder nog het rack voor de cable cross , aan dat rack zit de optrekstang ook bevestigt

We hebben NIET meer de beschikking over onder andere de LATPulldown..

Wat is een goede vervanger voor deze oefening?? we hebben wel een rek nu met optrekstang erbij, maar met chinnen zuig ik zwaar :(

Verder hebben we het smal roeien ook niet meer, ook die is weg (die met het driehoekje) Deze oefening heb ik al wel zittend op de vloer voor de lage pulley gedaan, maar daar heb ik de stack al aan en daagt niet uit :(

Ook hier idee-en voor?

Ook zijn we de goede Lying Leg curl bank kwijt, en hebben we daar 1 of ander vaag apparaat voor waar je op moet zitten...

:S HELP :S
 
Als ik jou was zou ik kijken naar een andere gym!
 
tja idd, dit klinkt als 3 x nix dit :(
 
idd, maken dat je wegkomt daar!
 
Ehhh........andere gym zoeken...

Maar optrekken kun je ook in het squatrack doen als er ook safety-pinnen bij zitten.

En de cable row kun je ook eenhandig doen.
 
Ok om in te haken op het nieuwe beleid.
Nu moet er een slotje opkomen, want je gaat nu niet meer horen dan andere gym opzoeken, wat een klote gym, afschieten die gymbaas etc.
 
Dat moet je ff melden hé ;)
 
Ik zou een andere gym zoeken :thumbup:
 
Gewoon chinnen, niet zeuren, doe het anders met een spotter

Die kun je ook van voren en achter doen, als afwisseling

Werkt veel better dan lat pulley

wat betreft het rowen, dat kun je ook met halters doen, een knie op een bankje, juiste houding (zoek even plaatje op) en gaan.

Haha juist ja, ik heb ook ervaring met zo een k*t gym, op een gegeven moment kun je alles met een dumbbell en een barbel. Werkt nog beter ook, al is een apparaatje afentoe wel lekker voor de afwisseling en voor benen toch ook wel noodzakelijk.
 
Chewie zei:
Ok om in te haken op het nieuwe beleid.
Nu moet er een slotje opkomen, want je gaat nu niet meer horen dan andere gym opzoeken, wat een klote gym, afschieten die gymbaas etc.

wat een onzin, t is toch on-topic en geen bullshit? als meeste mensen van mening zijn dat je van gym moet verhuizen mag dat dan niet meer gezegd worden?

maar weer on-topic :rolleyes:
 
en ik maar klagen dat onze dumbbells maar tot 40 kg gaan :s
 
kurgan zei:
wat een onzin, t is toch on-topic en geen bullshit? als meeste mensen van mening zijn dat je van gym moet verhuizen mag dat dan niet meer gezegd worden?

maar weer on-topic :rolleyes:
Nee daar ben ik het mee eens, alleen ga je dat nu nog 10x horen..Dat is niet nodig en een overbodige belasting van de forum servers...
 
Chewie zei:
Nee daar ben ik het mee eens, alleen ga je dat nu nog 10x horen..Dat is niet nodig en een overbodige belasting van de forum servers...

daar heb je gelijk in, maar dan zou je iedere dubbele post eigenlijk moeten verwijderen om t eerlijk te laten zijn, maar ja laten we de mods laten beslissen :)
 
Gezien de reacties..... schop naar chat en convo.
 
En toch was het een serieuze vraag
 
Hiekie zei:
En toch was het een serieuze vraag
Weet ik wel, maar iedereen gaat gelijk over een andere gym zitten blaten, dan is het geen training en oefening onderwerp meer.
 
En ik heb het dus neer gepleurt in Training en oefeningen, omdat ik dus op zoek ben naar alternatieven .. dan zit ik toch goed lief centaurtje?
 
Hiekie zei:
En ik heb het dus neer gepleurt in Training en oefeningen, omdat ik dus op zoek ben naar alternatieven .. dan zit ik toch goed lief centaurtje?

ben ik het mee eens eigenlijk... Zou beetje jammer zijn als, als gevolg van dergelijke toestand de topics worden verplaatst. Als nu de TS het verkeerde forumgedeelte had gebruikt...

en verder: chinnen gek! Wie sterk wil worden moet zich optrekken. Misschien is het soms zelfs wel goed te beseffen dat je in bepaalde dingen suckt. Je begon toch ook met 50 kg BP (ik iig veel lager)? welnu, zie het als een uitdaging: binnen een jaar 12 x fatsoenlijk kunnen chinnen of zo....
 
je kunt je ook optrekken in het rek vd smit-machine, hang je de stang bovenin en ga je hangen en kruisje je benen. evt leg je, je voeten achter je op een bankje om het lichter te maken.

in pro-sectie staat een filmpje van hoe eenmpro zich optrekt in het squatrek met een bankje. ff zoeken,

succes
gr d
 
Hiekie zei:
We hebben NIET meer de beschikking over onder andere de LATPulldown..
Je geeft aan dat je niet goed bent in chinnen. Ga er eens mee aan de slag, dan! Kunt het op veel verschillende manieren doen..

Hiekie zei:
Verder hebben we het smal roeien ook niet meer, ook die is weg (die met het driehoekje)
Gewoon dumbbells voor gebruiken, is een heerlijke oefening!

Hiekie zei:
Ook zijn we de goede Lying Leg curl bank kwijt, en hebben we daar 1 of ander vaag apparaat voor waar je op moet zitten...
De seated leg curl (http://images.google.nl/images?q=seated leg curl&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi) lijkt me geen verkeerde vervanger. Ik wissel hem af met de lying LC in mijn benentraining

Maar idd toch maar een andere gym zoeken!
 
Back
Naar boven