AndroidHealthClinic

HELP!!! Onze gym heeft geen LATpulldown meer!!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je kan alternatieven bedenken wat je wil maar als je gym niet eens een latpulldown en een cable row heeft zou ik toch serieus even over een andere gym denken. Alternatieven met een dumbbelltje en een barbell vind ik bullshit, daar betaal je toch geen contributie voor??
 
Vreemd, pulldown en seated rowing weg maar wel een squat rek laten staan? ???
 
Wat zeur je nou ga je dood als dat ding er niet is er zijn nog genoeg andere oefeningen.En de rest is al gezegt.
 
En anders ga je sqauten
 
Brutez zei:
Je kan alternatieven bedenken wat je wil maar als je gym niet eens een latpulldown en een cable row heeft zou ik toch serieus even over een andere gym denken. Alternatieven met een dumbbelltje en een barbell vind ik bullshit, daar betaal je toch geen contributie voor??

mee eens, je betaalt dus goede spullen
 
Straight arm pulldown op de cable cross, als het te licht wordt eventueel met 1 arm.
Voor de rest kan je altijd nog verschillende soorten pull-ups/chins en rows doen voor je lats, beetje improviseren!
 
gewoon pull-ups doen of chinnen, wordt dit te gemakkelijk: weighted pull-ups of chins doen
 
big kelvin zei:
En anders ga je sqauten

squatten omdat er geen lat-pulley meer is? bijzonder.

on topic: beetje raar inderdaad om die twee rug-oefeningen weg te doen. Enige alternatief wat ik kan bedenken is chinnen, als je het niet goed kan vraag je gewoon of iemand je wilt spotten. Ikzelf ben 120-125 kg en vond chinnen ook erg lastig, maar nu kan ik een rep of 10-12 zelf. Is nog niet erg veel, maar goed :)
 
Chewie zei:
Ok om in te haken op het nieuwe beleid.
Nu moet er een slotje opkomen, want je gaat nu niet meer horen dan andere gym opzoeken, wat een klote gym, afschieten die gymbaas etc.


Hehe gymbaas van 140 kilo. :D
 
Enne Hiekie ik weet niet als je mijn msn betoog gelezen hebt maar het oude zwembad is de uitkomst ik ga ook changen. ;)
 
calibre zei:
quote:

De seated leg curl (http://images.google.nl/images?q=seated leg curl&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi) lijkt me geen verkeerde vervanger. Ik wissel hem af met de lying LC in mijn benentraining




heb em ook in men nieuwe gym en spijtig genoeg geen lying leg curl meer. ik vind em verschrikkelijk knellen aan men knieën. kan er echt niet op trainen


als ik zwaar ga moet ik mn benen afknellen om er niet onderuit te zakken :o
en als ik dat doe gaat dat curlen ook niet geweldig.
we hebben wel zo'n liggende legcurl, maar die is op luchtdruk en vind het maar niks.
 
Iguana zei:
Enne Hiekie ik weet niet als je mijn msn betoog gelezen hebt maar het oude zwembad is de uitkomst ik ga ook changen. ;)

Ik vind het wel idd zwaar zuigen ... Maarjah .. ik kan wel totaal met de jongens hier akkoord gaan dat chinnen erg goed is, alleen haal ik maar 3 goede reps :( en zeg nou niet dat ik een mietje ben, en ik mis idd wel een beetje V-Vorm ...

Hoe word ik nou eens een beetje sterker in deze oefening?? (ff TELSELL achtige lol ertussen door, volgende week kunt u gegarandeerd 4 sets van 15 keer chinnen )!!!!

Maar zonder gekheid, hoe en wat kan ik doen om die Massieve dikke V erin te krijgen (ik wil dus niet alleen een V, maar die vleugels moeten ook "dik" zijn.. dat je niet van die "touwtjes" hebt die naar buiten lopen.)
 
Als er nog een squatrek is moet er dus ook nog een losse olympische stang zijn. Roeien met zo'n stang is toch ook goed voor de dikte van je rug? Weet helaas niet de juiste naam van die oefening, heb ook geen plaatjes.
 
netjes gezegd zou ik zwaar teleurgesteld zijn en zou ook met de eigenaar voorzichtig praten. komt ie je op geen enkele manier tegemoet dan moet je overwegen weg te gaan :cool:
 
Back
Naar boven