MuscleMeat

Help wat moet ik nemen??

Bezoekers in dit topic

Steefmen

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2003
Berichten
15
Waardering
0
Ik zit nu dus aan de koolhydraten en eiwitten om zwaarder te woren. Ik moet nu eigenlijk over op de eiwitten en creatine. Alleen mij vraag is als ik dus eiwitten en creatine ga nemen ga ik dan niet afvallen omdat ik 3 shakes koolhydraten mis??? zoja,wat zou een oplossing zijn??? hoop dat iemand hier ervaring mee heb.
 
Waarom moet je de koolhydraten weg laten dan je kunt het toch allemaal gebruiken? Maar de bedoeling is toch dat je de meeste voedingsstoffen uit je normaal voedingspatroon haalt. Iemand die goed met zijn voeding bezig is eet gemiddeld zo'n 6 tot 8 keer en krijgt zo voldoende koolhydraten binnen om te blijven groeien, laat staan het gewicht te handhaven.

Ikzelf gebruik ook een weightgainer waarin carbs zitten om aan te kunnen komen, echter is deze supplementatie als extratje bedoelt niet om daar op te leven of zo.
 
tuurlijk haal je uit je voedig koolhydraten maarja als je shakes er bij neemt met koolhydraten dan is je gehalte toch hoger dan zonder. Ik ben nu aan het aankomen om me streefgewicht te halen. Vind het zonde van al die tijd en energie en eten om weer gewicht kwijt te raken zodat ik een stapje terug doe.
 
ik snap je vraag niet hellemaal? waarom moet je overgaan op eiwitten en crea?

je doel is toch zwaarder worden,dan gewoon blijven bulken
 
ja idd gewoon megadosis koolhydraten en goed eiwitten. En ik zou je aanraden om Weightgainers te nemen ipv creatine. Creatine is meer om wat sterker te worden je je komt idd ook wel aan maar is meer vocht. Vooral je koolhydraten NIET weglaten.
je mag best creatine gebruiken, maar als ik jou was zou ik daar nog mee wachten. Iedergeval ik weet niet hoe lang je bezig bent, maar kzou het niet al te snel gebruiken. Weightgainers zou wel goed genoeg zijn.
 
Blijven bulken...en die crea ERBIJ doen. Niet ipv wat anders.
 
ja dat dacht ik ook al dat je die koolhydraten erbij moest blijven nemen. Creatine moest erbij ik ben iets langer dan een jaar bezig,maar heb best wel aanleg om groot te worden dus het gaat allemaal supersnel. heb namelijk van de 89 naar de 100kg gegaan door te eten en toen van de 100 naar de 105 kg op eiwitten toen van de 105 naar de 110 kg op eiwit/koolhydraten en nu moet ik van de 110 naar de 115 kg op creatine zo staat het in me schema. Dus ik begrijp dat ik beter eiwit/koolhydraatshakes erbij kan nemen in de plaats van alleen eiwitshakes?? dit was me eigenlijke vraag??? . 115kg is me streefgewicht en dan wil ik 100kg schoon overhouden.:cool:
 
Originally posted by Steefmen
ja dat dacht ik ook al dat je die koolhydraten erbij moest blijven nemen. Creatine moest erbij ik ben iets langer dan een jaar bezig,maar heb best wel aanleg om groot te worden dus het gaat allemaal supersnel. heb namelijk van de 89 naar de 100kg gegaan door te eten en toen van de 100 naar de 105 kg op eiwitten toen van de 105 naar de 110 kg op eiwit/koolhydraten en nu moet ik van de 110 naar de 115 kg op creatine zo staat het in me schema. Dus ik begrijp dat ik beter eiwit/koolhydraatshakes erbij kan nemen in de plaats van alleen eiwitshakes?? dit was me eigenlijke vraag??? . 115kg is me streefgewicht en dan wil ik 100kg schoon overhouden.:cool:

Ja.
 
Back
Naar boven