MuscleMeat

HELP! Welke Weight Gainer?

Bezoekers in dit topic

RenzoEngwerda

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal!

Ik zit met de brandende vraag: Welke Weight Gainer moet ik aanschaffen?
Ik heb mijn voedinsschema op peil en mijn trainingsschema is in orde voor mijn bulkperiode die maandag begint.

Als aanvulling op mijn schema wil ik graag aan calorie boost door middel van een weight gainer. Ik heb een ectomorph bouw dus zit laag in de bf en weeg niet heel veel.

Ik wil de weight gainer dus gebruiken om meer gewicht te krijgen en meer massa.
Er zijn zoveel weight gainers op de markt en iedereen is enthousiast over zijn gainer. Maar welke is echt juist voor mijn doelgroep?
Ik heb op internet de volgende 3 gevonden die wel aansluiten aan mijn doelen:

- PVL Mutant Mass (body en fitshop)
- complex carb gainer (xxl)
- Serious Mass (body en fitshop)

welke raden jullie mij aan voor meer gewicht en massa voor een ectomorph lichaamsbouw!


Alvast hartelijk dank! Mijn voedingsschema is in orde, het is puur een aanvulling op mijn bulk.
 
Ik heb Complex carb gainer van XXL, aarbeiensmaak, vind hem heerlijk, is ook de enige die ik gebruikt heb, en lost goed op, als de voedingswaarde van deze hetzelfde zijn als de andere is dit zeker geen afradar. zit het nu ook te drinken maar gemixed met night protein, die is helaas stuk minder lekker xD
 
@Harfst - En jij merkt wel dat je groeit qua gewicht en massa?
 
Nou dat is vrij onduidelijk, ik heb deze nu net een klein weekie, maar ik heb me kaak gebroken op 3 plekken en kan niet eten xD En ik was 3kg afgevallen, en voordat ik dit haalde weer 1kg aangekomen. En ik ga pas over paar dagen weer wegen.

Ik kan je in iedergeval wel vertellen dat hij goed vult, ik deed 2,5 schep in een shake, en dronk een modifast (slappe maaltijdvervanger) en normaal heb ik dan nog honger, en nu had ik al moeite met een bakkie vla weg werken xD

En 4 scheppen telt voor een hele maaltijd , 2 voor een tussendoortje.
Dus helaas kan ik je de gains niet heel specifiek vertellen
 
Haha, oke! vervelend die kaakbeuk, beterschap!

Ik hoor inderdaad maar goede verhalen over CCG en overweeg hem ook te halen alleen ben ik een weegschaal die niet kan kiezen. Vrij moeilijk om een keus te maken. :p
 
Ahh ik denk zo, zoveel verschil kan het niet zijn, als je vertelt word dat het goed smaakt en werkt, niet zo moeilijk denken gewoon halen. als je nog een week over na denkt had je misschien al een kilo aan kunnen komen ;)
 
Haha, oke! vervelend die kaakbeuk, beterschap!

Ik hoor inderdaad maar goede verhalen over CCG en overweeg hem ook te halen alleen ben ik een weegschaal die niet kan kiezen. Vrij moeilijk om een keus te maken. :p
Het werkt alleen goed als je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt (in het totale plaatje) dus welke gainer maakt niet uit. Dus ga voor prijs kwaliteit. Als je te weinig binnen krijgt, groei je alsnog niet. In jouw geval (bulk) is een overschot creeëren en dat kan met elke gainer. Wat skyblazer zegt, die van MHP is ook erg goed en lekker. Dus keuze zat
 
gezien je stats zou ik als gainer gewoon nog
meer voedsel nuttigen dus vrete !
begin maar alvast een paar boterhammen pindakaas
te smeren :D beste gainer die ik ken, garanty result.
& als gainer op aanvulling van je voeding zou ik
als je niet makkelijk aankomt zou ik de mutant mass nemen.
maar mijn voorkeur gaat eerder uit naar rice & protein van bodylab, lean gain van body & fitshop of complex carb gainer van xxl nutrition. allemaal heel goede gainer qua prijst verhouding kwaliteit ;) succes met je voeding & training verder !
 
size up van met-RX
 
Haha ik heb al zolang mijn stats niet geupdate :P dat is allang veranderd.
zit nu al op de 75kg 8%.

Maar top! bedankt voor de informatie! Hier kan ik wat mee, vele soorten gainers dus.. veel met wel hetzelfde effect.
 
Haha ik heb al zolang mijn stats niet geupdate :P dat is allang veranderd.
zit nu al op de 75kg 8%.

Maar top! bedankt voor de informatie! Hier kan ik wat mee, vele soorten gainers dus.. veel met wel hetzelfde effect.
gaat zo te horen goed brah, keep it up ;)
 
Alleen erg moeilijk om een keuze te maken aangezien iedereen dus zoals ik eerder heb gezien een andere weight gainer aanprijst haha :P

word nog zwaar lastig..
 
Wil je goedkoop gainen dan adviseer ik je de euroshopper havermout te nemen van Albert Heijn of die van Dirk van den Broek. 38cent voor 500gram, goedkoper kan niet. Zelf mix ik 150gram havermout + 1 schep whey + 1 lepel pindakaas + 1 banaan. Heerlijk, goedkoop en kwalitatief! Als je te lui of geen tijd hebt om te blenden kun je de ultra fine oats van bodyenfitshop.nl nemen. Zou zeker geen wheightgainer halen ;)
 
Heb helaas geen blender, dat word hem dus niet..
 
Heb helaas geen blender, dat word hem dus niet..
kies uit de gainers die we hebben opgegeven
of eet wat broodjes pindakaas extra ;) is altijd een goed alternatief
& werkt prima. extra kcal in vet kan je goed gebruiken bij het aanzetten van massa
 
Heb helaas geen blender, dat word hem dus niet..

Dit: http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten-alle/body-fit-sportsnutrition/ultra-fine-oats

+

Dit: http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 00:43 ----------

kies uit de gainers die we hebben opgegeven
of eet wat broodjes pindakaas extra ;) is altijd een goed alternatief
& werkt prima. extra kcal in vet kan je goed gebruiken bij het aanzetten van massa

Omdat...?
 
waarom denk je nu zelf, kan je alleen massa opbouwen met
alleen eiwitten en kh ofwat ? :rolleyes: je zet zo misschien wel al dan niet een beetje vet aan maar die extra kcal zijn zowiezo altijd nuttig voor spieropbouw. ik moet er toch geen tekening bijmaken ;) zeker als je moeilijk gaint komen die altijd van pas. hangt er soms wat van af welk lichaamstype je bent. moet je zelf wat ondervinden, anyway vet heb je zowiezo ook nodig maar in hoeveel mate moet je zelf wat zoeken in je schema. (afhankelijk van of je nu clean of goed wilt doorbulken)
 
Back
Naar boven