MuscleMeat

Help! Wordt ik kaal?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft 't niet gewoon te maken met de richting van je haren, dat je daartussen een leeg iets hebt?

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Welkom trouwens
 
Heeft 't niet gewoon te maken met de richting van je haren, dat je daartussen een leeg iets hebt?

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Welkom trouwens

Thanks xD
And I don't know, heb nooit opgelet... Me moeder weet het als de beste, zal het wel vragen als ze hier is.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Update: Met me oma gepraat. Ze zegt dat me pet teveel aan me haar trekt (Ik draag best vaak een pet) en mijn hoofdhuid raakt geiriteerd (Daarom is het een beetje rood) zal me pet aflaten voor een goeie paar maanden en kijken wat er erbeurt, als ik haar vindt zie ik altijd witte bolletjes erop, nou weet ik dat, dat betekent dat het nog terug groeit. Tis maar een kwestie van afwachten nu..
 
Ben je ook bezig met bodybuilden/fitness dan? Of gewoon hierzo gekomen voor dit topic? ;p
 
wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ikwordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik
 
Als je toch slechte haargenen hebt, zou toch maar geen petje dragen dagelijks en geen goedkope gel in je haar doen, vooral in overvloed.
Af en toe heel kort knippen.
 
Je ziet niks, waar ben je in godsnaam bezorgd over ???
vreemd topic nummer 10 van een n00b...
 
snel je baard laten staan dan neemt het je kale kop over
 
Ach, een stuk minder kaal dan So Hardcore of TheRay dus je bent nog good to go.
 
Zo begon t bij mij ook!
Koop maar vast een tondeuse!
 
Van de creatine afblijven :)
 
Dit is wel zorgelijk...
 
:roflol: dat is gewoon je kruin
 
Zo begint het. Sterkte.
 
Niks meer aan te doen. Accepteren, je bent toch geen wijf!
 
Goede reden om bezorgd te zijn, je word kaal.
 
Ik zou me pas zorgen maken als ik niet kalend zou worden ........
 
Back
Naar boven