Fitness Seller

help?:( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchDemon

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2007
Berichten
73
Waardering
0
ik ehb volgens mij dringen hulp nodig met mijn voeding. ik eet 1 bord brinta 2 sneedjes bruin brood(met beleg) 1 bord avond ete en soms 250Gram magere kwark.. ik wil dus egt meer gaan eten maar ik krijg meer niet naar binnen gewerkt nu is dus mijn vraag is er ook voedsel dat ligt verteer baar is maar wat tog super is voor krachttraining.. als het kan een heel schema poste?
tnq
 
begin gewoon met om de twee uur iets te eten.. banaan, appel, koek,.. het hongergevoel komt vanzelf na een tijd.
 
Ten eerste, eet vaker: eet 6 maaltijden verdeeld over de dag ipv 3 (wat ik in jouw verhaal opmaak)
Ten tweede, eet meer!!! Wat bedoel je met een bord brinta, hoeveel gram? Verdrievoudig je broodinname (verdeeld over de dag). Wat is je broodbeleg?
Ten derde, lees veel op dit forum!!! Check:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/
[Link niet meer beschikbaar]

Succes en sterkte
 
De voeding die je nu binnenkrijgt is echt belachelijk weinig. Je zegt dat je nu niet alles naar binnenkrijgt, probeer om de 2 uur iets te eten en bouw dit geleidelijk op naar meer voedsel.

Gooi er ook nog een havermout shake er tegen aan: 120gram havermout, 1 banaan, 500 ml in de blender en :zuip: maar.

Hele schema's zijn er in overvloed hier op dit forum, dus succes met zoeken.
 
@ strawberry: een bord brinta is een bord brinta ik ga dat dus egt niet afwege... en mijn broodebeleg? das gewoon wat vlees dat me ma van de slager meeneemt is altijd verschillend.

@ kartoffel: vroeger at ik nog veel minder:P dus wat ik nu allemaal eet vind ik al behoorlijk veel:o
en wat bedoel je met havermout in dat shakeje is dat havermout pap of...?

maar als ik het goed begrijp moet ik eerst dus gewoon elke 2 a 3 uur iets eten(6 "maaltijden") en dat gewoon steeds grotere hoeveel heden
 
Ik heb dat ook gehad maar dan the other way around, teveel eten dus.
Je lichaam moet gewoon wennen aan eten op bepaalde tijdstippen.
Zoals veel mensen in hun signature heben hier, No pain no gain.
 
@ strawberry: een bord brinta is een bord brinta ik ga dat dus egt niet afwege... en mijn broodebeleg? das gewoon wat vlees dat me ma van de slager meeneemt is altijd verschillend.

@ kartoffel: vroeger at ik nog veel minder:P dus wat ik nu allemaal eet vind ik al behoorlijk veel:o
en wat bedoel je met havermout in dat shakeje is dat havermout pap of...?

maar als ik het goed begrijp moet ik eerst dus gewoon elke 2 a 3 uur iets eten(6 "maaltijden") en dat gewoon steeds grotere hoeveel heden

:eek: Het ene bord is het andere niet... Hoeveel moeite kost wegen..???
Voor broodbeleg zou ik persoonlijk kiezen voor kipfilet, kalkoenfilet, pindakaas of tonijn. Waarom? Veel eiwitten, zoek maar op :rolleyes:
 
ja ok strawberry ik weet dat het ene bord het andere niet is en afwege vind ik meet ene irritante bezig heid maar als het egt belangrijk is zal ik het wel gaan doen maar wat zou ik dna ongeveer moeten afwegen van die brinta hoeveel gram???
en ik weet eigenlijk wel waar veel eiwitten inzitten maar mijn moeder gaat niet alleen dinge kope die ik lekker vind moet ook rekening worden gehouden met de rest van de familie..
 
zeg je lengte en gewicht enzo eens.
 
ja ok strawberry ik weet dat het ene bord het andere niet is en afwege vind ik meet ene irritante bezig heid maar als het egt belangrijk is zal ik het wel gaan doen maar wat zou ik dna ongeveer moeten afwegen van die brinta hoeveel gram???
en ik weet eigenlijk wel waar veel eiwitten inzitten maar mijn moeder gaat niet alleen dinge kope die ik lekker vind moet ook rekening worden gehouden met de rest van de familie..

Hoeveel kan je op..?:p;)
 
@ gottarti: ik ben 1.72 meter lang en weeg een 59,1 kilo (et smorgens zonder gegeten te hebbe he)

@ strawberry: hmm ok dus ijgelijk gewoon es kijke hoeveel ik er precies ingooi en dat elke dag ete:P ik snap et:)
 
@ strawberry: een bord brinta is een bord brinta ik ga dat dus egt niet afwege... en mijn broodebeleg? das gewoon wat vlees dat me ma van de slager meeneemt is altijd verschillend.

@ kartoffel: vroeger at ik nog veel minder:P dus wat ik nu allemaal eet vind ik al behoorlijk veel:o
en wat bedoel je met havermout in dat shakeje is dat havermout pap of...?

maar als ik het goed begrijp moet ik eerst dus gewoon elke 2 a 3 uur iets eten(6 "maaltijden") en dat gewoon steeds grotere hoeveel heden

Gewoon uit een zak/pak. Alles in de blender gooien en dan opdrinken.


@ gottarti: ik ben 1.72 meter lang en weeg een 59,1 kilo (et smorgens zonder gegeten te hebbe he)

@ strawberry: hmm ok dus ijgelijk gewoon es kijke hoeveel ik er precies ingooi en dat elke dag ete:P ik snap et:)

Als je deze hoeveelheden die je nu eet aanhoud dan betwijfel ik of je het wel snapt...
 
Heb eigenlijk geen ervaring met stevig bulken zou mij dit niet kunnen veroorloven ivm verpercentage trouwens.
Enige raad die ik jou kan geven is om rustig aan je voeding op te bouwen, niet in een ruk je voeding verdubbelen. Je darmflora moet trouwens ook wennen aan het nieuwe eetpatroon. Bv meer eiwitsplitsende enzymen moeten gemaakt worden (bromelaine) in je darmen daarvoor kan je bv kiwis eten. Doe het rustig aan, je maag in eerste instantie moet zich letterlijk aanpassen. Vandaar dat velen eenbulkbuik hangen maar dan eerder een licht uitpuilende maag.. En 60 kilo bij 1.72 dan ben je geen ultra ecto die moet eten tot het uit zijn oren komt imo.
Wat zijn je doelen trouwens?
 
hmm klink smerig mar ik ga het eens proberen..
en nog effe iets.. als ik dus die brinta eet doe ik er altijd ene beetje suiker bij om die droge smaak weg te krijgen das it tog niet erg neem ik aan:P??
 
gottardi: hmm ok dan weet ik dat ook weer:) bedankt.. en mijn doel is gewoon wat droger te worden ja ik heb de smaak te pakke van vet te verliezen/af te valle:P) en dan ene normale spiermassa te krijge(beachproof:))
 
Dan is het niet zozeer de bedoeling om te bulken.. Reken je BMR uit(dagelijkse verbranding calorieen in rust) en blijf dan rond je onderhoud zitten. Ik schat jou BMR zo rond de 1700 kcal per dag.
 
Back
Naar boven