MuscleMeat

help

Bezoekers in dit topic

nitrosam

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
95
Waardering
0
Goeiedag,

Ik zit met een probleem, een dealer in anabolica heeft een nieuw product, 100% betrouwbaar. Het zou drive moeten heten maar heb niets van gevonden op dit board. Dit zouden paardenanabolica moeten zijn waarbij je weinig tot geen vocht hebt maar wel massa. Het kost 75 euro / 10cc en dit is goed voor 10 weken bij eerste gebruik. Heeft iemand hier iets van gehoord? Dealer is vriend maar ik betrouw niemand die geld op mij verdient...
Alvast bedankt
 
25 mg/ml boldenone undecylenate (EQ) en 30 mg/ml methylandrostendiol (methandriol). Je kunt beiden nalezen op mijn site.

Geen goed product. BU wordt best wekelijks ingespoten a rato van 400 mg+, dus 25 mg/ml is niks waard. En methandriol is een tamelijk inactief prohormoon (methyl versie van 5AD) dat wel de werking van estrogenen versterkt en tevens wat kracht levert.

Vind het geen goed product.
 
Merci Bc, je bent al een goede hulp geweest voor mij.
Aangezien geld voor een student zoals mij een probleem is ga ik kuur doen met poeders van die contact van jou.
Zou 5gr test ena en 2 gr wins nemen.
wk 1-10 : 500 mg test
wk 4-10: 50mg ed win
Maar nu vrage ze trackable payment of zoiets. Heb jij al besteld bij die persoon? Hoe doe je da via belgië? Ben zo nie thuis in internationale betalingen.
Alvast bedankt
 
ummm, kun je dit misschien nog eens via PM vragen ... ?
 
Back
Naar boven