Fitness Seller

help!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

partysquad12

Novice
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
63kg
kan iemand iets voor me doen ,kan iemand een leuk schema voor me maken (ik ben een beginner)om een 6 pack te krijgen
(zo mag de shema uitzien van ma tot zo) ik ben die gene eeuwig dankbaar!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
kan iemand iets voor me doen ,kan iemand een leuk schema voor me maken (ik ben een beginner)om een 6 pack te krijgen
(zo mag de shema uitzien van ma tot zo) ik ben die gene eeuwig dankbaar!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb ff een poging gedaan, beter kreeg ik het niet.
Veel succes ermee, hopelijk kan je het goed gebruiken ;)

oIdgQ.png
 
schema;s zijn overrated, net als trainen doe gewoon waar je zin in hebt dus als je geen zin hebt niets doen , als je moe bent niets doen , als je wel wilt trainen allen trainen wat je leuk vind , dan wordt je uber en krijg je een massive sixpack
 
gewoon beetje situps doen voor slapen gaan
 
Zomer seizoen is bijna voorbij (mogelijk nog niet gestart dit jaar..) ??? Waarom wil je nu nog een 6pack?
 
ik wil graag een shema (een links)
Maandag: 50 situps 4x
Dinsdag: 20 pushups 5x
Woensdag: rust
Donderdag 50situps 4x
Vrijdag: 20 pushups 5x
Zaterdag: rust
Zondag: rust

Nou voeg je iedere week 10 herhalingen bij bij elke oefeningen (2de week dus 60 situps, etc..) dan krijg je echt wel een hele dikke sickspack doe ik ook nu al een paar weken, zit nu al op de 120 situpts en 90 pushups!!!
 
ik wil graag een shema (geen links)

lol!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 22:26 ----------

Maandag: 50 situps 4x
Dinsdag: 20 pushups 5x
Woensdag: rust
Donderdag 50situps 4x
Vrijdag: 20 pushups 5x
Zaterdag: rust
Zondag: rust

Nou voeg je iedere week 10 herhalingen bij bij elke oefeningen (2de week dus 60 situps, etc..) dan krijg je echt wel een hele dikke sickspack doe ik ook nu al een paar weken, zit nu al op de 120 situpts en 90 pushups!!!


Ben je ziek gewoon???

Zoveel rust ??? ik kreeg een 6-pack in een maand gewoon elke dag sit ups en als je voelt dat je spier niet herstelt moet je gewoon verder doen teken van groei.
 
Maandag: 50 situps 4x
Dinsdag: 20 pushups 5x
Woensdag: rust
Donderdag 50situps 4x
Vrijdag: 20 pushups 5x
Zaterdag: rust
Zondag: rust

Nou voeg je iedere week 10 herhalingen bij bij elke oefeningen (2de week dus 60 situps, etc..) dan krijg je echt wel een hele dikke sickspack doe ik ook nu al een paar weken, zit nu al op de 120 situpts en 90 pushups!!!

iks bij jow al een 6 pack te zien?
 
iks bij jow al een 6 pack te zien?
Ja de eerste 4 zijn al zichtbaar de laatste 2 (onder) is wel moeilijker maar met genoeg werk en doorzettingsvermogen lukt dat wel!! Gewoon proberen als het niet lukt kan je altijd nog vragen stellen maar niet doen voordat er een paar weken om zijn, je gaat geen verschil merken in een paar dagen hoor!
 
Ja de eerste 4 zijn al zichtbaar de laatste 2 (onder) is wel moeilijker maar met genoeg werk en doorzettingsvermogen lukt dat wel!! Gewoon proberen als het niet lukt kan je altijd nog vragen stellen maar niet doen voordat er een paar weken om zijn, je gaat geen verschil merken in een paar dagen hoor!

wanner ben je begonnen?
 
lol!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 22:26 ----------




Ben je ziek gewoon???

Zoveel rust ??? ik kreeg een 6-pack in een maand gewoon elke dag sit ups en als je voelt dat je spier niet herstelt moet je gewoon verder doen teken van groei.
Ja moet steeds meer natuurlijk voor het slapen ook even snel opdrukken voor pomp is goed voor groei!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 22:40 ----------

wanner ben je begonnen?
7 weken geleden, is wel een tijdje dus heb wel ervaring, geloof mij maar probeer het zelf!!
 
Ja moet steeds meer natuurlijk voor het slapen ook even snel opdrukken voor pomp is goed voor groei!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 22:40 ----------


7 weken geleden, is wel een tijdje dus heb wel ervaring, geloof mij maar probeer het zelf!!
hoe lang moet ik buikspieren ofeningen doen tot ik een 6 pack heb ( mijn buik ziet er ongeveer zo uit)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Obvious troll is obvious.. ^^
 
strong post bra
 
Sixpack ?
Heb je niet nodig man :p Het is een k*tzomer geweest en binnen 1 week moet je terug naar school dus je zult niet op het strand kunnen ;)

Knallen in de gym tot maart/april/mei en dan beginnen cutten voor zomer 2012 die hopelijk beter zal zijn ;)
 
beter heel vroeg beginnen dan heel laat!!
 
Back
Naar boven