MuscleMeat

Help:)

Bezoekers in dit topic

Atletisch

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2016
Berichten
34
Waardering
4
Hoi

Ik wil graag meningen van ervarende horen... Ik zet hier onder mijn staat, training, eten, kuur, nakuur en doel...
Ik wil eind augustus begin september een nieuwe kuur beginnen... Ik heb al een kuur gedaan van 17 juni tot nu ew 500 mg testo enant maar die was fake:( ik ben totaal vier kilo aangekomen maar puur door eten denk ik... Kracht is zelfde gebleven...


Mijn meten:
1,75
76
9%


Training
Maandag: borst-biceps
Dinsdag : benen
Donderdag: rug-trieceps
Vrijdag: schouder-trapez-buik

Grote spieren 4 oefening 3 set kleine spieren 3 oefening 3 set
Iedere sets 12-8 herhalingen tussen sets hou ik 30 seconde en training duurt +/= 1 uur


Eten

4:30 50 gram havermout 30 gram whey paar hazelnoot paar rozijnen

5:30 2 ei geheel 3 ei wit 50 gram kipfilet 3 stuk bruine brood

8:00 2 stuk brood 50 gram pindakaas 250 gram kwark paar amandel of 250 gram kwark 25 gram pap 25 gram pindakaas paar amandel

10:00 150 kip/vlees/vis 150 gram rijst/pasta

13:00 2 stuk brood 50 gram pindakaas 250 gram kwark paar amandel of 250 gram kwark 25 gram pap 25 gram pindakaas paar amandel

15:00 trainen

16:00 30 whey 25 gram pap

17:00 200 gram kip/vlees/vis 200 gram rijst/pasta

21:00 150 gram kip/vlees/vis 150 gram rijst/pasta

Na het kuur tot training koolhydraat zelfde houden en na training iedere maaltijd 75 gram rijst/pasta eten

Ik wil ew 500 mg Sustanon voor 12 weken

Na kuur week 14 t/m 16 ed 20 mg nolvadex

Volgens een ervarende vriend moet ik 5-6 manden doorgaan met sustanon dat het lichaam het vast houd en hij vindt het niet veel daarom zou ik geen bijwerkingen krijgen?..

Tijdens kuur multivitamine gebruiken en na kuur weer creatin beginnen



Doel

Tot ik kuur begin word ik 78 kilo en mijn doel is 75 kilo blijven met een 5-6% vetpercentage dus paar kilo spier aankomen en paar kilo vet branden...

Laat maar meningen komen:)

Alvast bedankt...
 
kies een van beide cutten of bulken, beide gaat je tegenvallen en is niet realistisch, 12 weken is voldoende verder kun je de creatine gewoon blijven gebruiken tijdens je kuur en erna

verder dit is niet de juiste sectie, ik snap niet dat mensen dat niet eens kunnen lezen.
 
Ik snap die hele 30 sec rust ook niet.
 
kies een van beide cutten of bulken, beide gaat je tegenvallen en is niet realistisch, 12 weken is voldoende verder kun je de creatine gewoon blijven gebruiken tijdens je kuur en erna

verder dit is niet de juiste sectie, ik snap niet dat mensen dat niet eens kunnen lezen.
hoe bedoel je cutten of bulken? Ik wil cutten... Daarom zet ik die topic en vraag wat moet aangepast worden? Welke sectie moet ik dan topic zetten? Als ik genoeg reactie binnen krijg en planning duidelijk wordt ga ik gelijk kuur beginnen en regelmatig posten...tenminste als mensen geïnteresseerd zijn...
 
hoe bedoel je cutten of bulken? Ik wil cutten... Daarom zet ik die topic en vraag wat moet aangepast worden? Welke sectie moet ik dan topic zetten? Als ik genoeg reactie binnen krijg en planning duidelijk wordt ga ik gelijk kuur beginnen en regelmatig posten...tenminste als mensen geïnteresseerd zijn...
je wilt dalen in vet en evengoed spiermassa aankomen .. veel geluk
 
Zou lekker even rustig de tijd nemen om kennis te vergaren met betrekking tot training, voeding en voornamelijk op het gebied van AAS.
 
Wat wil je horen? Je plaatst iets in de "AAS" sectie....
 
Ok, nu kan ie wel weer.
 
Zou lekker even rustig de tijd nemen om kennis te vergaren met betrekking tot training, voeding en voornamelijk op het gebied van AAS.
Ten eerste bedankt voor je normale reactie... Ik volg al een tijdje farum en probeer ook achter komen hoe en wat daarom zet ik uitgebreid mijn eten, trainen, doel... Tijd is geen probleem... Ik zou zelf ook zoeken maar graag hoor ik ook specifieke advies over mijn doel en weg naar die doel...
 
Ten eerste bedankt voor je normale reactie... Ik volg al een tijdje farum en probeer ook achter komen hoe en wat daarom zet ik uitgebreid mijn eten, trainen, doel... Tijd is geen probleem... Ik zou zelf ook zoeken maar graag hoor ik ook specifieke advies over mijn doel en weg naar die doel...
volgens mij geef ik je als eerste post al een normale reactie .. dat jij niet snapt dat je doel niet realistisch is kan ik niks aan doen.
 
volgens mij geef ik je als eerste post al een normale reactie .. dat jij niet snapt dat je doel niet realistisch is kan ik niks aan doen.
Vriend ik begrijp het, ik wil cutten en mijn eet schema meer om te bulken... ik ga meer tijd nemen om te bulken en probeer mijn vetpercentage stabiel houden en dan pas cutten...
Jij doet moeite en geeft antwoord, bedankt maar liever had ik gelijk gehord wat moet ik aanpassen... En abnormale reactie bedoelde niet specifiek over je antwoord...
 
Dat hele 30 sec rust om je spieren 'kapot' te trainen is naar mijn mening wat bullshit.
Je mag zeker langer rust nemen bij je compound oefeningen bijvoorbeeld , kracht is ook belangrijk he! ;)
 
Back
Naar boven