MuscleMeat

Help:)

Bezoekers in dit topic

Oprecht niet lullig bedoeld, maar ik heb het stukje nu 3 x gelezen en kan nog steeds geen duidelijkheid krijgen in wat je vraag precies is. Wil je nu advies of 5-6 maanden sustanon slim is, of over je voeding, of beide?
En waarom 5-6%? Heb je wedstrijd ideeën?
 
Oprecht niet lullig bedoeld, maar ik heb het stukje nu 3 x gelezen en kan nog steeds geen duidelijkheid krijgen in wat je vraag precies is. Wil je nu advies of 5-6 maanden sustanon slim is, of over je voeding, of beide?
En waarom 5-6%? Heb je wedstrijd ideeën?
Nee ik ga niet wedstrijden meedoen maar ik wil een keer goed gespierd zijn...
Mijn vraag/doel 75 kilo 6% vp halen is het met die eet/training/... schema haalbaar of niet? En natuurlijk hoelang moet ik kuren?
 
Nee ik ga niet wedstrijden meedoen maar ik wil een keer goed gespierd zijn...
Mijn vraag/doel 75 kilo 6% vp halen is het met die eet/training/... schema haalbaar of niet? En natuurlijk hoelang moet ik kuren?
10 weken is een beetje de standaard pak 'm beet, en alles is haalbaar als je je best maar doet, goed gespierd zijn hoeft je vp overigens niet laag voor te zijn, 8 a 10 is al wel mooi voor een strandlichaam
 
10 weken is een beetje de standaard pak 'm beet, en alles is haalbaar als je je best maar doet, goed gespierd zijn hoeft je vp overigens niet laag voor te zijn, 8 a 10 is al wel mooi voor een strandlichaam
Ik zou ook 10-12 week gaan kuren
ik ben 76 kilo met een 9% vp.. Ik had ook 8 gehad door naturel cutten maar deze keer wil ik echt 6 halen...
Teorisch heb jij wel gelijk, als je spier aankomt en je vp zelfde blijft... Maar praktisch spier aankomen zonder extra vet? Daarom raden ze eerste bulken en dan cutten...
Maar bedankt alle meningen van hier geef me een idee...
Meer tijd nemen erste bulken tot 82-85 kilo eten in orde brengen voor cutten en dan kuren 10-12 weken...
 
Hey willen jullie helpen of alleen bekriticeren... Zet dan wat en hoe moet ik doen...

Meer (schoon) eten, meer rust tussen de sets (dus zwaarder trainen)
 
Back
Naar boven