MuscleMeat

Help!

Bezoekers in dit topic

Kkhan

Novice
Lid geworden
30 jan 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
78kg
Ik ben een jonge gast van 22 en train al 1 jaar naturel en heb mezelf laten beinvloeden door vrienden en ik heb 2 weken lang Dianabol gebruikt (30mg) samen met Testo-max (Booster) die ik besteld had via Crazybulk. Tijdens het gebruiken had ik lage libido mijn erectie was niet meer zoals het moest zijn dus ik ben direkt gestopt met dianabol heb ook geen nakuur gebruikt omdat het maar 2 weken was. Nu ben ik 3 weken verder heb nog steeds lage libido İk heb een afspraak gemaakt bij de dokter (uroloog) volgend week. Kan er iemand advies geven? İk ben bang dat ik permanent schade heb veroorzaakt omdat ik geen nakuur heb gebruikt? Kan dat mogelijk zijn?
 
Laatst bewerkt:
Zoek
Ik ben een jonge gast van 22 en train al 1 jaar naturel en heb mezelf laten beinvloeden door vrienden en ik heb 2 weken lang Dianabol gebruikt (30mg) samen met Testo-max (Booster) die ik besteld had via Crazybulk. Tijdens het gebruiken had ik lage libido mijn erectie was niet meer zoals het moest zijn dus ik ben direkt gestopt met dianabol heb ook geen nakuur gebruikt omdat het maar 2 weken was. Nu ben ik 3 weken verder heb nog steeds lage libido İk heb een afspraak gemaakt bij de dokter (uroloog) volgend week. Kan er iemand advies geven? İk ben bang dat ik permanent schade heb veroorzaakt omdat ik geen nakuur heb gebruikt? Kan dat mogelijk zijn?

Heb je een vriendin? Zo ja, zoek er een die lekkerder is.
 
Niet slim om zo snel al naar middelen te grijpen. Hopelijk leer je er wat van!
Zeg die afspraak met de uroloog maar af en kijk het nog een paar weken aan. Twee weken dianabol ben je binnen een paar weken wel weer van hersteld. Het probleem zit nu waarschijnlijk grotendeels tussen je oren.
 
Zo moet je net wegkomen.

Om je gerust te stellen: er is niks aan hand, alles komt goed. Blijf in vervolg van de AAS af. En als je wel wil kuren, lees je dan even beter in.
 
No worries...komt vanzelf goed, kan ook mentaal probleempje zijn
 
Ik ben een jonge gast van 22 en train al 1 jaar naturel en heb mezelf laten beinvloeden door vrienden

Wow guys, ff chill en rustig, deze "man" traint AL een jaar natty , applaus :bow2::bow2:
Schijnbaar denk je wel na over je libido maar niet over de middelen die je in je lichaam propt ,
Wie zijn billetjes brand moet op de blaren zitten
 
Je moet geen afspraak maken met een uroloog. Je moet gewoon wat geduld hebben. Panikeer zo niet en laat de boel op het gemak herstellen. Lang zal dat niet duren in jouw geval.
 
Maak je niet zo druk je hersteld vast wel binnen een jaartje.....komende maanden gewoon niet neuken dan komt het vanzelf goed
 
Volgens mij is stress de oorzaak van je libido probleem.
 
Betaal je de rekening netjes zelf of claim je die bij je verzekering? :o
 
Na 14 maanden kuren heb ik tijdens mijn herstel amper last gehad van mijn libido/erecties, en deze kerel heeft problemen na 2 weken dbol?

Bij sommige zit het probleem toch echt wel heel snel tussen de oren...
 
Na 14 maanden kuren heb ik tijdens mijn herstel amper last gehad van mijn libido/erecties, en deze kerel heeft problemen na 2 weken dbol?

Bij sommige zit het probleem toch echt wel heel snel tussen de oren...

Of jij bent gewoon een ontiegelijk geile dekhengst :D ?
 
Of jij bent gewoon een ontiegelijk geile dekhengst :D ?

Dat was ik vooral tijdens mijn blasts met test/tren/mast :doggy:

Mijn vrouwtje klaagt niet snel maar in die periodes gaf ze soms wel aan dat het er wat over was :o
 
Dat was ik vooral tijdens mijn blasts met test/tren/mast :doggy:

Mijn vrouwtje klaagt niet snel maar in die periodes gaf ze soms wel aan dat het er wat over was :o

Ik ga deze zomer aan de test/tren/mast dus ik ben benieuwd. :rolleyes:
 
Na 14 maanden kuren heb ik tijdens mijn herstel amper last gehad van mijn libido/erecties, en deze kerel heeft problemen na 2 weken dbol?

Bij sommige zit het probleem toch echt wel heel snel tussen de oren...
Ik heb vroeger ooit dboll genomen maar ben daarmee gestopt na 2 weken want ik voelde dat dit geen goed middel was voor mij. Ik moet toegeven dat ik daar ook een dipje van gehad heb. Mijn libido was ook tijdelijk verdwenen. Heeft niet lang geduurd maar ik was daar ook van verschoten. Dboll is vuiligheid.
 
pincet zoeken bij het pissen :haha:
 
Ik heb vroeger ooit dboll genomen maar ben daarmee gestopt na 2 weken want ik voelde dat dit geen goed middel was voor mij. Ik moet toegeven dat ik daar ook een dipje van gehad heb. Mijn libido was ook tijdelijk verdwenen. Heeft niet lang geduurd maar ik was daar ook van verschoten. Dboll is vuiligheid.

Jij haat dianabol hè?
 
Back
Naar boven