XXL Nutrition

Help?

Bezoekers in dit topic

Elseline

Novice
Lid geworden
2 jun 2018
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
55kg
Vetpercentage
21%
Hallo,
Ik ben Elseline, meisje, 15 jaar.
Ik train nu al sinds December 2017, ne ik eet gezond sinds Februari 2018. Ik wil heel graag een sixpack, maar het lukt gewoon niet! Mijn vetpercentage is 21%. Ik heb gwn een platte buik, maar ik wil zo graag een mooie sixpack. Ik eet gewoon gezond, veel vezels, eiwitten. Ik probeer te minderen in koolhydraten. Maar niks lukt. Echt niks. Hierdoor begin ik een beetje op te geven. Ik slaap slechter, en eet meer ongezond dan eerst. Ik weet gwn niet meer wat the hell ik moet doen. Kan iemand mij pls helpen?
Alvast bedankt,
Elseline.
 
Meisje, meisje, maak je niet zo druk. Je traint net een blauwe maandag, bent pas 15 en weegt maar 52 kilo. Ga eerst eens een paar jaar lekker trainen, uitvinden wat goed voor je werkt, meer leren over het menselijk lichaam. Een vetpercentage van 21% is gewoon heel netjes, maar het hebben van een sixpack gaat je echt niet gelukkiger maken!
 
Ik train nu al sinds December 2017, ne ik eet gezond sinds Februari 2018.

Je "traint" dus krap een half jaar en eet pas krap 3 maanden gezond.

Je zal nog veel moeten leren , Rome is ook niet in 1 dag gebouwd , het bouwen aan een goed / gezond en goed gevormd lichaam duurt jaren.
Je zit nog vol in de groei , je lichaam / hormonen zijn zich aan het ontwikkelen.

1.70 m en 52 kg , ik wil je bij deze wel waarschuwen voor het "doorslaan" .. omdat in jouw ogen je doel niet bereikt wil je minder gaan eten , kh uitbannen enz .. je laag zelfbeeld / zelfreflectie zal bijdragen en extra vatbaarheid voor een eetstoornis. Pas hiervoor op
 
Je "traint" dus krap een half jaar en eet pas krap 3 maanden gezond.

Je zal nog veel moeten leren , Rome is ook niet in 1 dag gebouwd , het bouwen aan een goed / gezond en goed gevormd lichaam duurt jaren.
Je zit nog vol in de groei , je lichaam / hormonen zijn zich aan het ontwikkelen.

1.70 m en 52 kg , ik wil je bij deze wel waarschuwen voor het "doorslaan" .. omdat in jouw ogen je doel niet bereikt wil je minder gaan eten , kh uitbannen enz .. je laag zelfbeeld / zelfreflectie zal bijdragen en extra vatbaarheid voor een eetstoornis. Pas hiervoor op

Ik ben altijd al licht geweest, en ik probeer ook niet minder te eten. juist niet ;p
Maar dankjewel voor je reactie. ik was ook een beetje ongeduldig aan het worden, voor no reason. ':)
 
Meisje, meisje, maak je niet zo druk. Je traint net een blauwe maandag, bent pas 15 en weegt maar 52 kilo. Ga eerst eens een paar jaar lekker trainen, uitvinden wat goed voor je werkt, meer leren over het menselijk lichaam. Een vetpercentage van 21% is gewoon heel netjes, maar het hebben van een sixpack gaat je echt niet gelukkiger maken!

Hahah je hebt gelijk. bedankt voor je reactie
 
Back
Naar boven