XXL Nutrition

Help (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gianluca

Novice
Lid geworden
15 jun 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
91kg
Hoi,

Ik ben 4 weken geleden begonnen met mijn eerste kuur. 200mg Tren-E + 250mg Test-E. Ik doe om de 6 dagen een injectie. Naar mijn gevoel en blik heb ik last van beginnende borstvorming. Boven de linkertepel voel ik een bobbel die ik van boven naar beneden kan bewegen. Ik ben naar de huisarts geweest en die heeft mij verteld dat er niks aan de hand was. Alleen heb ik hem niks verteld over AAS die ik neem. Vandaag ben ik begonnen met 20mg Tamoxifen. Is dit goed? Hebben jullie andere tips? Wat kan ik nog meer het beste doen? Ik heb foto’s van de producten geupload.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het advies dat voorheen in een ander topic werd gegeven:
Gyno => 10 mg nolvadex
Gyno weggetrokken => stoppen nolvadex
Gyno blijft met 10 mg nolvadex => verhogen naar 20 mg nolvadex
Gyno blijft met 20 mg nolvadex => aromatiserende AAS verlagen (in dit geval testosteron), nolvadex blijven slikken tot de gyno is weggetrokken

Als de gyno terugkomt, weer hetzelfde verhaal. Wellicht dan meteen beginnen met 20 mg, indien 10 mg niet voldoende bleek. De kuur kun je gewoon voortzetten.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/gyno.354993/

Of (tegenwoordig):
20 mg/dag wordt vaker als standaard dosering gezien. Mensen hanteren een bovengrens van 40mg/dag in het begin, maar dit zou ik niet gelijk doen.
Probeer het eerst even met de 20mg dosering.

Halfwaardetijd van Nolva bedraagt ongeveer 7 dagen. Je kan dus wel snel een week verder zijn voordat je verschil gaat merken aan het lichaam.
 
eerste foto rechts is fake links is real
 
eerste foto rechts is fake links is real

Maar.. als de test die hij gebruikt fake is. Waardoor ontstaat dan de gyno? ???
Of de huisarts heeft gelijk en er is geen gyno aanwezig en TS maakt zich teveel zorgen.
 
zullen nog wel meerdere reacties komen van mede sporters.
denk eerder tren gyno ;)
 
Het advies dat voorheen in een ander topic werd gegeven:
Gyno => 10 mg nolvadex
Gyno weggetrokken => stoppen nolvadex
Gyno blijft met 10 mg nolvadex => verhogen naar 20 mg nolvadex
Gyno blijft met 20 mg nolvadex => aromatiserende AAS verlagen (in dit geval testosteron), nolvadex blijven slikken tot de gyno is weggetrokken
.......
Bloedtest doen en prolactine laten bepalen.
 
Back
Naar boven